eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Heey Romaty,

Als ik het uitgebreide verslag nog eens terug lees denk ik ook wel eens ; sjonge, dat was niet niets. Maar echt dat gevoel heb ik nooit gehad. Was heel raar, ik had meteen zoiets van; dit wil ik nog een keer. En ik was de eerste weken ook gewoon jaloers op de vrouwen die nog 'moesten'.   Echt heel maf. Maar ik denk dat dat komt omdat er niets ging zoals ik me had voorgesteld.
Ik wilde in de eerste plaats thuis bevallen. Dat werd dus het ziekenhuis. Ik heb de hele zwamgerschap het gevoel gehad dat ze een week eerder zou komen. Ook omdat ze steeds riepen dat ze zo groot  was. (letterlijk zeiden ze: Niet gigantisch, wel heeeel groot...) Maar ze kwam uiteindelijk pas met 42 weken. Ik dacht dat het zou beginnen met gebroken vliezen of weeën, maar ik werd ingeleid, dus niks natuurlijk beginnen. Dan dacht ik nog dat ik buikpijn zou krijgen, maar door die rugweeën heb ik geen pijntje gevoeld in mijn buik. Het was gewoon allemaal zo anders dan in mijn verwachtingen.  
Ik zou nu ook  graag willen dat het in ieder geval vanzelf op gang gaat komen.

Maar ja, eerst maar eens zwanger raken. Vandaag al de hele dag last van mijn borsten, maar het is volgens mij nog veel te vroeg. Zal wel  met aankomende ongi te maken hebben denk ik. Zal volgende week wel aan de beurt zijn.

Nou, ik ga weer ik hou van Holland kijken. Tot later!  

Hee hoi,

Vrijdag sprak ik nog over licht bloedverlies, nu is toch echt de ongi er, zo was dat ook alweer...bah!

Zoals ik al zei, ik heb een week voorweeen gehad met de griep, de vk wilde een sterke vrouw bij de bevalling dus heeft hij me gestript, dit had effect. Op papier staat 7 uur weeen en een halfuur persweeen.
Ik ben thuis bevallen, in de woonkamer. Ik heb uren rondjes gelopen, zo kon ik de weeen het beste opvangen, de keukenvloer is gewoon versleten, hihi!

Het klinkt misschien perfect, toch heb ik af en toe last van flitsen vd bevalling. Niet dat ik angstig ben, ik vond het gewoon een hele heftige ervaring. Herkennen jullie dit?

Liefs Lientje

He meiden,

Ik kan echt met een glimlach terug denken aan de bevalling, maar daarbij moet ik wel zeggen dat het echt het heftigste is wat ik ooit heb mee gemaakt!!
Wat een natuurgeweld zeg, poeh!!
Was daar best wel van onder de indruk!
Heb wel nog last gehad van de knip zetten, ik vind dat zoiets vreselijks (terwijl ik het denk ik niet echt gevoeld heb, maar gewoon het idee dat ze een schaar in je zetten), maar verder had ook ik direct zoiets van dat wil ik nog een keer meemaken!!

x

Hee hoi,

Zo zit ik hier nog te verkondigen dat we t/m december veilig klussen en zo hebben we gister het condoom laten liggen, stiekum doen wij toch weer, hihi! We zien wel of we de volgende keer veilig klussen of niet.
Wat een rare uitdrukking veilig klussen...maar ik weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven. Het was geweldig, hihi!!! Sorry, ik wordt een beetje vervelend van dit weer en dan mag ik straks ook nog aan het werk.

Liefs Lientje

hihihi lein, veilig klussen... dat veilig verdwijnt heel snel als je toch graag een tweede wilt

Vandaag een vermoeiende dag gehad. Mijn moeder belde rond een uur of 4 dat Melanie toch niet helemaal lekker was, dus snel de nakijkpen in de ring gegooid, spullen gepakt en naar huis gesjeesd. Waarschijnlijk weer oorontsteking, dus we zitten weer aan de neusdruppels. Vind het zo zielig als ze zo huilt van de pijn. Net een zetpilletje gegeven en getempt, 38.8. Voor haar doen best hoog. Gelukkig blijft mijn moeder vannacht slapen, dus mocht het nodig zijn dan hoeft ze niet naar het kdv maar  blijft mijn moeder bij haar.

Hopelijk knapt ze een beetje op na goede nacht slaap.

Tot later!    

He meiden,

Ook hier een vermoeiende dag!! Mijn kleine schat is voor het eerst verkouden, en dan bedoel ik ook echt verkouden! Het komt nog net niet uit zijn oren, maar verder pfff.
Hij heeft me net helemaal ondergekostst ! En heeft net ongeveer 2 uur gehuild, wat echt heel erg lang is voor zijn doen, want hij huilt praktisch nooit! Zo zielig!
Hij krijgt ook nog eens tandjes, heb het idee dat er drie tegelijk aankomen, dus echt lekker slapen doet hij ook nooit, dus oververmoeid, nou je raad het al..... een grote puinhoop dus!! Hij is inmiddels stil en ik zie dat hij is gaan slapen gelukkig (heb babyfoon met camera want we wonen redelijk groot ), straks nog maar even bij hem kijken..

Verder alles goed, na mijn  ei waarbij we twee keer op een dag hebben geklust, verder hebben we geen tijd gehad, had ik zó ongeveer 4 dagen later een paar dagen ongikrampjes, wat nu weer helemaal weg is (innesteling????!!!!)
Ben in ieder geval nog niet ongi, dus ben heel benieuwd, het zou toch wat zou als het nu in een keer raak zou zijn!!

fijne avond, x

dag dames,

spannend he, dat wachten...
ik zit nu op dag 14, dus wij zijn al een dag of drie druk bezig. nog een paar dagen te gaan, wnat ik had voorheen altijd een cyclus van 2-31 dagen, dus weet niet precies wanneer de eisprong is. helaas voel ik het ook niet zoals sommigen hier, dat zou wel handiger zijn.
dus nog 2,5 week wachten tot mijn NOD. best lang!!
houden jullie 't een beetje vol?
ik vind het nu trouwens wel anders dan bij de eerste, nu heb ik gelukkig veel afleiding door mijn zoontje. en de angst dat we onvruchtbaar zouden zijn is er natuurlijk ook niet meer (het duurde een jaar voor ik zwanger was, dus ik ging op een gegeven moment twijfelen of ik uberhaupt wel zwanger kon worden).  
maar toch, ik ben er best veel mee bezig en mijn man ook merk ik. het is ook zo geweldig om zwanger te zijn en vervolgens zo'n piepklein babytje in je armen te kunnen houden
laten we hopen dat het bij ons allemaal snel lukt!

veel succes!

groetjes,
mama in amsterdam zuid

Terug
Bovenaan