Heey meiden, ik heb nog niet gekeken op hyves vandaag, dus dat da ik zo even doen.
Heb een korte nacht gehad, dus ben vandaag half slapend door het leven gegaan. Melanie heeft de laatste paar dagen last van, ja van wat eigenlijk? Verlatingsangst? Ze wil niks meer alleen doen. Niet alleen in de box, niet alleen op de grond, niet alleen slapen enz. Terwijl ze tot vorige week zich rustig een uur alleen kon vermaken! Geen idee wat er aan de hand is. Nu ligt ze ook weer te jammeren in haar bedje. Arme meis. En gister werd ze ineens wakker en begon meteen heel hard te huilen. Zodra ik haar dan uit bed haalde was het goed, maar als ik ook maar weer in de buurt van het bedje kwam was het weer mis. Dat komt er dus op neer dat ze vannacht bij ons heeft geslapen. Herkent iemand dit? Ze is de laatste tijd wel wat meer fysiek aan het ontwikkelen geloof ik. Wil alleen nog maar staan.(wel aan je hand, vooral niet loslaten), draait ineens weer alle kanten op in bed en schuift op haar billen rons. Misschien dat dit ermee te maken heeft?
@ Romaty, dat gevoel had ik ook toen ik zwanger was. Alleen een hele tijd het gevoel dat ik ongi moest worden, maar dat was het niet en later had ik ook nog best redelijk wat bloedverlies waardoor ik twijfelde. Leuk zo'n positieve test, maar wat zegt zo'n stukje plastic nou helemaal. toch? Nog even geduld, dan heb je het bewijs in handen.
@ Linda, wat vervelend dat je er toch wel last van hebt. Laat je maar lekker verwennen!
Hier nog geen nieuws. Vanmorgen dacht ik een druppeltje bloed te bespeuren, maar tot nu toe nog steeds niks. Heb wel een beetje het gevoel dat het nu toch eens zou moeten doorzetten. Mijn vriendin (die zwangere) zei toen ik dat vertelde: 'Dat klinkt als een 'ik dek me in' antwoord'. Maar zo voelt het niet. Ik denk echt niet dat k zwanger ben, heb zelfs vanmiddag een nieuwe lading maandverbndgekocht, dus ik maak mezelf echt niets wijs. Laat staan dat ik me in dek...
Sjonge, heb weer een hoop van me afgeschreven...
Groetjes, Daniëlle