eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
?

Djurresmama
2
26
9 jan

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                    
31                                              
?                                                

Miss Moneypenny

1

33

30 jan

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
29
3
07-09-2009
29-01-2009

@danielle, fijn dat het vanacht wat beter ging!! Zielig hoor als ze zo in paniek zijn!!
En ik denk dat je gelijk hebt, ik ben denk ik ook overdonderd... en een foto maken van een test is wel een goeie, want dit is wel een dure bezigheid zo!!

Ga zo ook ff naar schoonouders, ff de beste wensen brengen enzo, en dan vlug weer naar huis, zodat de kleine optijd in bed kan!!

Nog een vraagje, ik wil de kleine nu een boterham geven 'smorgens, ipv pap, want dat lust hij niet graag, maar zou je dan ook al chocopasta erop mogen doen?

x

He Meiden,

@ Romaty, snap je gevoel! Ik had werkelijk helemaal nergens last van toen ik zwanger bleek te zijn! Ja, ik was overtijd, maar verder nooit klachten gehad! Gevoelige borsten, misselijk en de rest.... voor mij onbekend en dat 39 weken lang!!

@ Loks en inga8, welkom!!

@ Danielle, snap dat je toch een beetje hoop hebt! Mijn collega had ook al  3 testen gebruikt, maar na 4 weken overtijd had ze pas een positieve test! Het kan dus wel, maar die kans is echt piepklein denk ik!!

Romaty, ik kan je niet helpen of pasta mag, want mijn kleintje is pas 3.5 maand

Morgen moet ik weer voor het eerst werken, spannend hoor! Heb echt dubbele gevoelens erbij! Vanavond brengen we ons mannetje vast naar onze ouders, kan hij daar blijven slapen anders moet ik hem rond kwart voor  7 brengen en dat vind ik maar niets! Normaal ga ik later, maar weet niet wat ik aantref in de klas de eerste x!!
Ik ga hem echt missen denk ik, maar ja het went zegt iedereen!!

Ik spreek jullie vanavond nog wel, krijg om 3 uur visite van een vriendin en haar vriend!

Liefs Janneke!!

He Meiden,

@ Romaty, snap je gevoel! Ik had werkelijk helemaal nergens last van toen ik zwanger bleek te zijn! Ja, ik was overtijd, maar verder nooit klachten gehad! Gevoelige borsten, misselijk en de rest.... voor mij onbekend en dat 39 weken lang!!

@ Loks en inga8, welkom!!

@ Danielle, snap dat je toch een beetje hoop hebt! Mijn collega had ook al  3 testen gebruikt, maar na 4 weken overtijd had ze pas een positieve test! Het kan dus wel, maar die kans is echt piepklein denk ik!!

Romaty, ik kan je niet helpen of pasta mag, want mijn kleintje is pas 3.5 maand

Morgen moet ik weer voor het eerst werken, spannend hoor! Heb echt dubbele gevoelens erbij! Vanavond brengen we ons mannetje vast naar onze ouders, kan hij daar blijven slapen anders moet ik hem rond kwart voor  7 brengen en dat vind ik maar niets! Normaal ga ik later, maar weet niet wat ik aantref in de klas de eerste x!!
Ik ga hem echt missen denk ik, maar ja het went zegt iedereen!!

Ik spreek jullie vanavond nog wel, krijg om 3 uur visite van een vriendin en haar vriend!

Liefs Janneke!!

Wazig, eerst doet hij het niet en nu staat hij er 2 x!! Ach, dubbel leesplezier

@janneke: spannend hoor om weer te gaan werken. Maar het scheelt denk ik erg dat je kindje naar je ouders gaat, dat is toch vertrouwd. Je zal zien dat het ook wel weer lekker is om even iets voor jezelf te doen.

@danielle: het doet inderdaad pijn om je kindje huilend achter te laten in haar bedje. Dat had ik ook met Max. Als hij huilde ging ik om de 5 minuten naar hem toe om zijn speentje te geven en een aai over zijn bolletje te geven. Dan weet hij dat je in de buurt bent. Maar het werkte, vanaf die tijd slaapt hij heel goed! Als hij nu nog eens huilt heeft hij meestal echt een reden, dus haal ik hem dan wel even uit zijn bedje omdat hij er nu geen 'misbruik' meer van maakt.

@romaty: ik ben even vergeten hoe oud je kleintje ook al weer is, maar Max wilde toen hij 1 was ook geen pap meer. Hij kreeg toen een tijdje brood maar nu zit hij weer aan de pap. Hij kreeg toen hij brood mocht vooral smeerworst en smeerkaas. Volgens mij kun je vanaf de 8 maanden wel chocopasta geven, maar ik zou beginnen met een paar stukjes zodat je ziet hoe hij erop reageert. Max heeft met oud en nieuw een groot stuk chocolade op en de dag erna had hij allemaal pukkeltjes op zijn wang. Maar dit kan ook van de stukjes oliebol komen .
Max ging al redelijk snel met ons mee eten en wij zijn niet zo van de hollandse pot maar meer van de rijst enzo. Hier zitten meer kruiden in maar dit ging goed. Gewoon proberen.

@ loks en inga8: welkom!

Dag dames,

@ Jansske: Het moet toch niet gekker worden, allebei een zoon van 20-09-2008 en nu zie ik dat jij janneke heet, ik heet jenneke .  

Ik moet dinsdag weer beginnen. mijn kleine man gaat naar mn schoonmoeder, die heeft er gelukkig erg veel zin in. Ben benieuwd hoe ik het zelf ga vinden, hoeveel moet jij gaan werken? ik gelukkig maar 2,5 dag in de week. Vind ik opzich wel handig omdat ik nog bv geef. Ben wel al langzaam aan t afbouwen.

@ alle andere dames: Heeft iemand van jullie ervaring met een geplande keizersnee? Het is al zeker dat ik die krijg voor de tweede, maar ben benieuwd hoe dat werkt.
Heb wel een spoedkeizersnee gehad, maardat ging toch heel snel in een roes voorbij en toch anders dan geplanned.

Groetjes Jen

He knutseljuffie ben je er weer een x!! Wel vaker langskomen he!! Op hyves waren  we al aan het zoeken wie je was.
Ik ga 3 dagen werken maandag, donderdag en vrijdag! Op woensdag heb ik ouderschapsverlof tot april 2010. Ik hoop dan natuurlijk al een kleine te hebben of zwanger, haha!!

x

Terug
Bovenaan