eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

hoi hoi!

Nou, hebben het bezoek bij schoonvader overleefd hoor. Wel wat onwennig, maar Mel ging iig niet meer huilen toen ze hem zag. Dus er zit vooruitgang in.

Ook ik moet morgen weer werken. Heb er aan de ene kant wel weer zin in, maar aan de andere kant waren deze 2 weken met zijn 3tjes ook wel heeeeel erg relaxed!

@ Romaty, volgens de site van borstvoeding.com mogen ze vanaf een maand of 9 amandelpasta en vanaf 2 jaar chocopasta. Dat zal wel vanwege de hazelnoot zijn denk ik. Volgens mij kreeg ik het al eerder, maar goed. Melanie krijgt vanalles, maar nog geen hagelslag, pindakaas of pasta. Daar wacht ik nog even mee. Ze drinkt 's morgen pap uit de fles. Dat gaat sneller als met een lepel en als ik moet werken moeten we toch al zo vroeg de deur uit...

Groetjes, Danielle

@jansske, o jee weer aan het werk!!! Nou ik kan je vertellen, ik heb veel gehuild de eerste dag, vond het vreselijk, maar goed nu geniet ik er weer van... Het is ff pittig, maar goed, je moet, dus ja..... kop op gaat best goed komen!!

@knutseljuffie, ik heb geen ervaring met een keizersnede hoor, ben gewoon heerlijk thuis bevallen in 7 uurtjes dus ja.....

@linda, de kleine krijgt al een poosje volop brood, maar ik vind het niks om 's morgens brood met smeerworst ofzo te geven...dus vandaar... Mijn kleine vent is inmiddels 9 maanden

@Danielle, welke fles gebruik je daar voor dan want ik kan echt geen fatsoenlijke papfles vinden waar die kleintjes pap uit kunnen drinken, want ik vind pap echt wel dik... en dat krijg je lang niet via elke fles/speen naar buiten...
En ik wil ook wel zo'n fles geven maar dan moet dat wel werken!! Ben benieuwd

x romaty

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
?

Djurresmama
2
26
9 jan

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                    
31                                              
eind  jan?                                                

Miss Moneypenny

1

33

30 jan

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
29
3
07-09-2009
29-01-2009

Hoi dames,

@Inga8. Welkom!

@Jansske. Ow, spannend om morgen weer voor t eerst te gaan werken. Moet je meteen de hele dag?

@Knutseljuffie. Ik heb ook geen ervaring met een keizersnee dus daar kan ik je niet mee helpen. Jij moet dinsdag ook weer voor het eerst werken las ik? Jij ook heel veel succes!

@Danielle. Gelukkig ging de afgelopen nacht weer wat beter met Mel. Ging Mel voorheen altijd huilen bij je schoonvader?

@Romaty. Waarom wil je eigenlijk chocopasta geven en geen smeerworst? Ik ben er een beetje uit wat kleine kindjes wel en niet mogen eten.

Liefs,

@mama1977, ik weet niet, ik ben van huisuit gewent om 's morgens een boterham met iets zoets te eten (hagelsag, pindakaas, choco, jam??)) en tusen de middag iets hartigs dus vandaar....
Maar net schiet me ineens de jam te binnen, zouden ze dat al mogen? Ik denk het wel he?

@ing08, welkom hier!!

@cora, las net dat je overmorgen je eerste echo hebt, wil je alvast succes wensen, dan ik dat alvast niet meer vergeten!! Veel plezier!!

x

@Cora. Spannend morgen je eerste echo! Laat je weten hoe het was?

@Romaty. Ik hou zelf meer van hartig dan van zoet. Misschien ben ik daar wel een rare in maar ik heb het bij mijn dochter zo lang mogelijk uitgesteld om haar snoep, chocola en chips te geven. Veel mensen vonden dat zielig maar ik had zo iets van: zolang ze het niet kent mist ze het ook niet. Ze was dol op soepstengels en rijstwafels. Het heeft er ook mee te maken dat mijn dochter bij haar geboorte al een flinke baby was en nu nog steeds geen dun kind. Dus ik dacht dat het beter was om dat soort dingen maar beter zo lang mogelijk uit te stellen. Nu krijgt ze het wel af en toe hoor. Ze is al vier en het is zielig als een ander het wel krijgt en zij niet. Dus chocopasta heeft ze van mij heel lang niet gekregen.

Liefs,

Ow sorry Cora, ik ben een beetje de weg kwijt. Dacht dat het nu al 5 januari was. Je hebt overmorgen je echo. maar het blijft spannend!

Terug
Bovenaan