Goedemorgen meiden,
@wendy, balen van je ongi, maar ook wel weer lekker, nou kunnen jullie eindelijk verder!!
@deleve, jij ook ongi, bah!! Op naar ronde 2 dan maar...
Ik zal in ieder geval voor jullie duimen!!
@danielle, hihi jij hebt dus ook een redelijk grote meid... Maar uh, mijn binkie is groter hoor!! Maar die van ons heeft dan ook altijd ruim boven het gemiddelde gezeten!! Toen hij geboren werd woog hij 3760 en was hij 51 cm lang (niks bijzonders dus). Nu is hij, 79 cm lang en weegt hij 10,6 kg!!!! Hij is niet dik of iets dergelijks, hij zou zelfs nog meer mogen wegen bij deze lengte, maar hij is gewoon een echte bink!!
En op vakantie gaan, wij zouden in mei willen gaan, dan ben 6 maanden zwanger. dat is goed te doen, heb ik namelijk afgelopen zwangerschap ook gedaan. Toen zijn we naar de dominicaanse republiek geweest.. maar later wil ik niet hoor...
@linda, oh vreselijk heel de weg een huilend kind achterin!! Daar ben ik dus ook bang voor, terwijl onze bink eigenlijk nooit huilt... Maar ja ze kunnen voor leuke verrassingen zorgen he!! Ik zie mezelf al zitten in een vliegtuig met een huilend kind, pfff, echt een dilemma dus, maar ook een luxe probleem hoor, en dat besef ik me terdege!!
De rest ben ik ff vergeten, komt nog wel!!
Gisteren wa sik pas om 22.15 thuis van het werk, een lange dag dus van 'smorgens vroeg af. Kan nu wel merken dat ik dan dus echt moe ben. Verder gaat het best goed. Dacht vandaag ineens, oh volgende week echo, werd gelijk zenuwachtig!!
Zit hier nu met een kapotte ketel. Moet elke dag de ketel bijvullen, moet normaal eens in het jaar!! Gaat niet goed volgens mij!! Ff de loodgieter bellen, want nu stopt dus regelmatig de kachel en het warme water ermee...
x