eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

He meiden,

Hier een baal dag! En dat grijze weer werkt daar ook goed aan mee! Bah, had lekker willen wandelen vandaag, maar dat zat er mooi niet in.

Mijn zoontje was afgelopen week heel verkouden, en nu heb ik dat dus, pff wat voel ik me beroerd zeg, bah.
Daarnaast begint Tygo last te krijgen van verlatingsangst wat de dag er niet gezelliger op maakte.

Heb vanmorgen toch maar even testje gedaan, ook al voel ik me eigenlijk helemaal niet zwanger, en de test was ook negatief.
Het kan zijn dat ik nog te vroeg ben, maar dat verwacht ik niet, dus ik hoop nu maar dat ik snel ongesteld wordt, dat wachten vind ik maar niets!
Dan hoop ik dat ik de volgende ronde in ieder geval mijn cyclus weer een beetje op orde kan krijgen, want zit nu al op dag 48, pff veel te lang.

Sorry voor het geklaag, maar ja, lucht wel lekker op
Ga zo maar in bad denk ik!!

Hoe is het met jullie allemaal?

x

Goedemorgen meiden,

Ben vanmorgen ongi geworden! Ben er eigenlijk wel blij mee! Was net gestopt met de pil, en heb in de fagelopen cyclus die wel 48 dagten heeft geduurd wel een iesprong ontdekt en nu ben ik kleurig op tijd ongi, dus ik klaag niet!! Hoop alleen dat mijn cyclus de volgende ronde wat korter zal zijn!!

Hoe gaat het verder met jullie? Nog leuke plannen dit weekend?
Ik ga straks een fiets en een fietsstoeltje kopen, zodat ik lekker kan gaan fietsen met de kleine!! Doe nu alles met de auto!
En vanavond gaan we met de familie de kerstmaaltijd voorproeven!! hihi, altijd gezellig!!
Ben alleen nog wel snotverkouden, dus wat ik ervan zal proeven, maar goed, dat is weer een ander verhaal!!

Ik zal duimen voor meiden die nog in de wachtdagen zitten!! En vlinder weet jij al iets?
Fijne dag vandaag!

x romaty

Oh, wat een spelfouten, ben blijkbaar nog niet echt wakker!!
, hihi

Hoi Dames

Hier zijn we ook bezig voor een tweede kindje.
We zitten nu in ronde 8.
We hebben al een dochter van bijna 3 jaar.
Bij onze eerste duurde het een dik jaar dat ik zwanger raakte, en nu al in ronde 8 bezig , dus gaat ook nog niet zo vlot.
De vorige maand heb ik ovulatie testen gebruikt , omdat mijn ongi onregel matig was , wilde ik wel eens weten wanneer mijn ovulatie was.....en sinds nu ben ik nu regelmatig ongi.....dus nu op 28 dagen .
En daarvoor was ik 4 weken overtijd....erg vervelend , maar nu is het goed dus wie weet deze maand raak.
Nu gebruik ik de ovulatie testen niet, want ik hield me er te veel mee bezig.....en dan wil het ook niet.

Mijn NOD is op 29 november....en zit nu op de vruchtbare dagen dus klussen en we zien wel.

En jullie dames wanneer is jullie NOD????

Greet.

hoi greet,

wat grappig, wij hebben tegelijk onze NOD.
idd net de vruchtbare dagne gehad, tenminste, dat denk ik.
ik ben nl. uitgegaan van een cyclus van 31 dagen, dat was het langste dat ik voor mijn zwangerschap had. aangezien ik  eind oktober vanwege stoppen met borstvoeding pas  mijn  eerste menstruatie had, weet ik niet of de duur van 28-31 dagen zoals voorheen nog steeds zo is, maar ik hou daar maar rekening mee. bij 31 dagen zou op 29 mijn NOD zijn, misschien dus al  eerder. we hebben hard ons best gedaan de afgelopen week, dus wie weet... (al duurde het de vorige keer 11 rondes).
echt spannend hoor, zo'n eerste ronde heb je nog zoveel hoop en tegelijkertijd weet ik ook wel dat er maar ong. 15% kans per maand is dat 't lukt. maar je hoort wel vaker dat de eerste lang duurde en dat het dan bij de tweede zo raak is. dus ik duim!
jij ook veel succes!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

Hey meiden,

Ook zo lekker aan het genieten van het weekend met man en kind?
Wij zouden vandaag naar Sinterklaas gaan, komen we in de stad, is íe al weg, zo jammer.
Dus nu ga ik volgende week wel als hij bij mijn moeder is.
Roy snapt het toch nog niet,maar vind het leuk om wat foto's op z'n site te zetten voor later.

Wat een hoop berichten weer om te lezen.
@yessie, heftig verhaal van je bevalling zeg !!
Denk je even boodschappen te gaan doen, haha.

@vlindertje, heb je al nieuws, we wachten in spanning op de uitslag van je evt. test !

@romaty, jammer dat je ongi gworden bent, maar na 48 dgn wil je ook wel zekerheid.
hoop voor je dat je volgende cyclus korter is !!

@grietje, ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. toen we de 1e keer zwanger wilden worden, had ik een cyclus van 1x per 12-13 weken, dus bereid me op weer zoeits voor, kan het alleen maar meevallen.

Meiden, weten jullie eigenljk vanaf wanneer je last van de bekende kwaaltjes kan krijgen?
misselijkheid, ziek worden van bep. geuren enz?

Fijne avond !

Gr. Cora

Heey meiden!

Hier een super gezellig weekend gehad. Niet bij de Sint geweest, daar is Mel nog echt ff te klein voor, maar wel lekker bij goede vrienden van ons geweest. Zij hebben eebn zoontje dat 5 weekjes ouders is dan onze Melanie, dus die hebben gezelli samen gespeeld. Nou ja... Melanie prikte steeds met haar vinger in zijn oog en Wessel moest er steeds om huilen. Later ging het wel beter gelukkig. Was erg gezellig, Mel is daar naar bed gegaan en de papa's en de mama's gingen éven een potje kaarten. Ahum. Om 3 uur vannacht waren we weer thuis. We zijn dan ook heel blij dat Melanie  dit weekend besloten had dat ze wel wilde uitslapen, dus vanmorgen om kwart over 9 pas ging de Melanie-Wekker. Heerlijk ipv 7 uur. Helaas morgen weer werken, dus dan moet ze er echt om kwart voor 7 uit. Ben benieuwd.  

Eergisteren had ik voor de grap een ovu test gedaan. Ik had ze nog liggen en dacht: Ach waarom ook niet, eens kijken hoe het ervoor staat. Die was licht positief, dus maar meteen aan de klus gegaan. Vandaag weer een (de laatste) en die was ook licht positief. Maar dat moet toch donkerder worden of duurt het een tijdje voor zo'n test echt positief gaat worden?  
Gelukkig ben ik er niet te veel mee bezig. Hihihi

Nou, meiden, ik wacht met spanning op jullie, en voor degenen die de tweede ronde ingaan: veel succes!

Groetjes, Daniëlle    

Hee hoi,

Sorry, beetje druk gehad. Werken, genieten van onze uk en klussen op verschillende manieren, hihi! Dus ik moest nu van mezelf hier even krabbelen, voor jullie me niet meer herkennen ;).

Ik had me voorgenomen, genomen ontspannen te blijven, maar het beheerst alweer helemaal m'n leven, hebben jullie dat ook? Ik wil dat helemaal niet! Dus vandaar dat ik dan maar klusjes ga verzinnen om bezig te zijn. Ik heb de hele tijd een zeurend gevoel in m'n onderbuik, ik denk m'n ei...maar dat voel ik normaal niet een week... Ik denk dat 5 dec m'n nod is.

Danielle, Ik heb voor mijn zwangerschap ook wat gerommeld met ovu testen, maar ik kon er niks mee. Ik zag de hele week een licht streepje...het werd niet dokerder. Ik heb op het einde wel getempt, dat had na 2 maanden wel resultaat! Maar we gaan eerst voor spontane sex en we zien wel, dat andere kan altijd nog.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan