eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

He meiden,

Pff, weer een dag van hard werken erop zitten! Gelukkig is mijn ventje weer een beetje opgeknapt!! We hebben denk ik het ergste gehad! Ben zelfs vanacht met hem in de weer geweest, en dat is voor het eerst in zijn   hele leventje!! (7,5 maanden)

Maar goed, heb net ff gekookt en de kleine heeft voor het eerts met de pot meegegeten dus dat was lekker makkelijk.

By the way, vind het best lastig soms om op iedereen te antwoorden, dus bijvoorbaat mijn excuus als ik iemand oversla!!

Hier nog geen ongi te bekennen, nog twee dagen te gaan (denk ik), maar nogmaals ik voel niets meer, op af en toe een klein krampje na dan. En oh ja, vond vandaag het eten ineens heel anders ruiken dan normaal (andijvie) en de appelmoes smaakte nergens naar, en ik heb hele zachte borsten, heel wazig maar goed....
Kennen jullie dit?...

Iemand vroeg trouwens of iedereen hier een regelmatige cyclus heeft?
Normaliter had ik dit wel, althaqns voor mijn zwangerschap dan. Daarna eigenlijk niet ongi geweest totdat ik de pil ging gebruiken, en sinds ik daar weer mee gestopt ben wat eind september was, heb ik enkel de normale pilbleoding gehda en daarna niets meer!
Zit inmiddels op dag 46, maar heb op dag 34 mijn ei gevoeld en ook postief getest toen, dus ik verwacht dat mijn nod over twee dagen is!
Pff, wat een verhaal he!

Iemand nog leuke dingen mee gemaakt?

Ik heb eigenlijk alleen gewerkt vandaag. Daar niets bijzonders. Alleen dat er een afrekening voor een VvE (klant van ons) binnenkwam van eneco, wat blijkt die mensen in totaal 5, moeten tezamen 5100 extra betalen!! Pff, je zou het op je dak krijgen zo voor de feestdagen! Ben blij dat ik dat niet heb!!

x romaty

Hoi hoi!

Melanie was vandaag gelukkig iets minder ziek. Wel veel hoesten en snotteren, maar tenminste niet meer alleen maar huilen. Zelfs vannacht weer doorgeslapen. Yeah! Ze slaapt namelijk al door sinds ze 6 weken is, dus ineens 3 nachten achter elkaar eruit is best heftig als je het niet gewend bent.

Ik heb nog geen idee of mijn cyclus regelmatig is, want ik ben vorige maand pas gestopt met de pil. Volgens eigen berekeningen zou ik ergens volgende week ongi moeten worden. Maar wie weet. Kan goed ook pas met kerstmis zijn hihi
Ook ik had me voorgenomen wat te relaxen, maar nu het echt zover is, ben ik er echt wel mee bezig! Pffff

Vandaag ben ik voornamelijk bezig geweest met de rapporten. Die moeten vrijdag mee. Ik heb 27 leerlingen dus dat is echt even aanpoten! Ben gelukkig bijna klaar. Alleen nog controleren, printen en insteken! Yeah!!

Ik wacht in spanning vlindertje, hopelijk heb je snel goed nieuws! En jij ook Romaty, hopelijk heb je idd over 2 dagen je nod. Ik duim voor jullie. En voor de rest natuurlijk!

even snel een kort berichtje, mijn bevallings verhaal wil ik hier ook nog wel even kwijt, was best leuk namelijk.. maar doe ik vanavond even.

Ik DENK dat ik zwanger ben, loop de hele dag te janken om niets (was vorige x ook) en heb alweer last van blaasontsteking, dat heb ik altijd snel, maar met mijn vorige zwangerschap ook zo vaak en snel....

Maar gister avond wou Marcel al een test gaan doen, ookal zei ik dat dat nu helemaal nog geen zin had, en daar kwam natuurlijk ook niets uit..

Nou ja merken het wel, vanavond schrijf ik verder..

Groetjes yess

Hee hoi,

Veel gewerkt de afgelopen dagen dus eventjes geen tijd gehad...maar er is ook weer geklust onveillig, dus we gaan er weer voor. Dat geeft me zoveel power, dat ik ineens een heleboel energie geeft.

Gister alleen een perenboom omgezaagd, de konijnen (4) een schoon huis gegeven en  onze uk gebadderd. Vandaag gezogen en een berg bakstenen naar achteren gebracht. Dit soort dingen deed ik ook voor m'n zwangerschap, maar sinds dien had ik die energie er niet meer voor, nu wel! Dit voelt goed!!!

We willen graag komende zomer de tuin kidsproof hebben, dus er moet het 1 en ander gebeuren.

Liefs Lientje

Ps Diegene die gister getest heeft (sorry, weet je naam even niet meer). Wanneer is je nod? Spannend hoor!

He hoi,

@lientje, nou nou jij bent net zo'n bezig bijtje als ik!! Hihi, lekker he, een beetje klussen in en om het huis!! Wij hebben de tuin inmiddels redelijk kidsproof, dus dat hoeven wij gelukkig niet meer te doen!

Heb nu lekker weekend, althans dat zou ik hebben, maar ja met een eigen bedrijfje ben je altijd bezijg, en dus ga ik morgen ook nog even lekker aan de slag als de kleine op bed ligt!!

Ik denk morgen mijn nod te hebben, maar weet nog niet of ik ga testen! Heb een hekel aan negatieve testen, dus als ik het geduld op kan brengen dan wacht ik denk ik nog even!!

@vlinder, weet je al wat???!!! Ben nieuwsgierig!

Nou meiden, ik ga ff verder met eten koken!

x romaty

Spannend allemaal zeg!

Mijn man is ook al helemaal overuigd dat ik zwanger ben, vanwege die zere borsten. Maar hoe vaak ik ook zeg dat het in theorie helemaal niet kan (heb namelijk nu al 2 weken last van mijn borsten en volgens mij moet ik volgende week pas ongi worden) blijft hij volhouden dat het wel kan. Pfff eigenwijs! hihi Zou wel een leuk cadeautje zijn. Alleen zou dan de uitgerekende datum 29 juli zijn en dan rek ik het natuurlijk weer tot half augustus en augustus zit bij ons al helemaal vol met verjardagen hihihi

Nou ja, ik ga er nog steeds van uit dat het niet zo is, want verder heb ik toaal geen klachten.

Romaty en vlindertje jullie  zitten natuurlijk helemaal in spanning! Ik duim nog steeds hoor.

En de powergirl (weet ff de naam niet meer, Lien misschien?) lekker gevoel als dan het besluit gewoon genomen is he!

Ik ga  Mellie even uit bed halen, ik hoor dat ze net wakker is. Laters!  

Jeetje meiden, er zijn er dus al 3 die in spanning zitten !!
Zou deze maand dan de vruchtbare maand zijn waar we allemaal op wachten ;-)
Ik duim voor jullie !!

Groetjes Cora

@ Lientje: Dat was ik!! en mijn nod is pas de 25ste hahaha

Heb nu nog steeds een zwanger gevoel, begint alleen maar meer te worden.
Mijn borsten voel ik niet zo, maar heb wel ander soort afscheiding

Nou eindelijk weekend, ff van genieten he....

Mijn bevallings verhaal, alweer 4 jaar geleden bijna:

Ik werd wakker met een rommelig gevoel van binnen, maar ik moest nog meer als 3 weken dus gaf daar weinig aandacht aan.
Tot ik 's middags met mijn moeder een wandeling ging maken naar de super markt, normaal gesproken 10 minuten lopen, nu deed ik daar al wat langer over omdat ik 16 kilo was aangekomen, maar nu was het niet meer te doen, na een half uur kwamen we daar aan.
Eerst even naar de vk gegaan en gezegt dat ik last van mijn buik had, die zei: waarschijnlijk een blaasontsteking, ga maar lekker douchen en op bed liggen vanmiddag.
Aangekomen in de supermarkt kon ik al haast niet meer blijven staan, en hing ik met mijn hoofd tussen de flessen shampoo.
Mijn moeder vroeg nog wat ik aan het doen was, mijn antwoord: ik bekijk dit even van dichtbij....
Na 2 uur kwamen we gelukkig weer thuis aan en ben ik op bed gaan liggen, ik had geen zin meer om te douchen.
Na een tijdje ben ik bij gaan houden om de hoeveel  minuten ik dat gevoel kreeg maar er zat geen duidelijk regelmaat in, dus gingen we maar eten.
Om 7 uur 's avonds moest mijn moeder werken (woonde in die tijd thuis en was alleenstaand, zag mijn ex nog wel regelmatig) dus mijn ex kwam omdat ik niet alleen wou blijven.
Hij is verder gegaan met minuten tellen, om half 10 belde mijn moeder hoe het ging met me, en ik begon te  huilen dat ik nu toch wel bang werd, gelukkig kwam ze gelijk naar huis.
Rond 11  uur was de pijn erger en kwamen de weeen steeds sneller, dus hebben we de vk gebeld, zij kwam gelijk en ik had al 2 cm ontsluiting.
Gelijk werd het ziekenhuis gebeld omdat ik 3 weken en 4 dagen te vroeg was moest ik daar bevallen, om 1 uur  kwam ik en het ziekenhuis en had ik al 4 cm en mijn vruchtwater brak ook gelijk.
na 3 uur  weeen weg puffen en pissig doen tegen iedereen die in mijn buurt kwam mocht ik eindelijk persen, en na 55 minuten was Darren geboren!!  
Het persen verliep vrij goed, ik perste alleen verkeerd zodat ik alles onder spuugde na een tijdje zelfs bloed opkwam omdat ik niets meer in mijn maag had.
Toen de  vk zei dat ik nog 1x mocht persen en dan zou ze  een knip zetten heb ik hem er in 1x uit geperst... Ik wou echt geen knip!! hahaha  
We moesten 5 dagen in het ziekenhuis blijven omdat Darren geel was.

Zo dat was mijn verhaal...

@ de tuin opruimster... ik ben hier ook erug aan het nestelen hahaha... behang krabben, muurtje plaatsen.... druk druk druk hahaha

Fijn Weekend allemaal!!

Terug
Bovenaan