eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hoi danielle

ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest, vandaar de late reactie
Van mijn oude vrienden groep heeft niemand kinderen, dat vind ik soms wel heel jammer. want ze hebben heel andere intressen dan ik nu heb. en ik als ik het ergens over heb dan snappen ze het niet of kunnen er niet over meepraten.
Mijn beste vriendinnen vinden het wel heel leuk dat ik een kindje heb en vinden het kind natuurlijk ook heel leuk.\
Doordat ik sem heb gekregen heb ik wel vriendinnen er bij gekregen, die zelf ook al kindjes hebben.
Dat is wel heel leuk de kids spelen ook met elkaar.
Ik ben inmiddels 2 dagen overtijd, dus vind het heel spannend.
Ik laat wel horen of we raak geschoten hebben.
Hoe is het bij jou????

Liefs Lonne mama van sem xxxjes

Vervelend he dat sommige mensen de situatie waarin je zit compleet niet lijken te begrijpen!! Ik herken dat wel, en ik word er zo moe van!! Ik verplaats me toch ook in hun situatie...
Wel spannend zeg, twee dagen over tijd!! Heb je al getest?
Mezelf kennende had ik dat al wel gedaan hoor, hihi heb niet zo veel geduld wat dat betreft!! Ik heb denk ik mijn nod aan het einde van deze week, dus voor  mij begint het ook een beetje spannend te worden!!

x romaty

ja heel erg spannend
nee ik heb nog niet getest, heb jammer genoeg even geen centjes om een zwangerschapstest te kopen.
deze maand was een beetje duur, hahaha maar dat heeft iedereen wel eens denk ik.
maar ik laat jullie wat weten.
ik vind het echt fijn zo'n forum waar je met andere mensen kunt kletsen die in de zelfde situatie nu zitten.

Liefs Lonne mama van   sem xxxjes

@ vlindertje Oeh 2 dagen (hopelijk nu dan 3 dagen) overtijd! Spannend!!! Voel je je anders? Of probeer je daar niet te veel mee bezig te zijn? Toen wij vorig jaar zwanger wilden worden dacht ik ook bij elke keer dat ik over tijd was: zou het? Voelen mijn borsten anders? Voelt mijn buik anders enz. Nu probeer ik er gewoon mindeer mee bezig te zijn. Heb al een tijdje ' andere'   borsten, maar geloof gewoon niet dat het van een zwangerschap zou komen. Dan zou ik al zwanger moeten zijn geweest  terwijl ik de pil slikte. Denk ik...

@ Romaty Wat sneu he als ze zo ziek zijn. Denk dat Melanie een flinke oorontsteking heeft. En ook snipverkouden. Gelukkig wel zonder spugen... Hopelijk zijn ze snel weer beter.

Nou succes allemaal met wachten, volgens mij zitten we allemaal in de wacht periode hihi

He meiden,

Nou over dat wachtbankje gesproken, ik krijg er alweer de kriebels van hoor!
Ik had me voor genomen er niet te veel mee bezig te zijn maar dta valt niet mee.
Vorige week dacht ik vanalles te voelen vooral ongikrampjes, maar nu voel ik eigenlijk helemaal niets.
Ondanks dat het helemaal niet erg is als het niet raak is, ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig...
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk helemaal niets voelt? heb geen idee of ik nou zwanger ben of dat ik ongi ga worden, raar hoor!!

He vlindertje, vervelend dat je even geen centjes hebt om een zwangerschapstest te doen!! Wellicht heb je genoeg voor eentje van de kruidvat (2 voor 5 euro), dan weet je toch weer wat meer!! Ik zal in ieder geval voor je duimen!!

@danielle, hoe is het met jou dochtertje? Hier gaat het nog niet veel beter, maar denk wel dat dit zo'n beetje de top is zeg maar, hopelijk vanf nu alleen nog maar beter!!

werkse meiden, x

Hey meiden,

Kom me weer ff melden, ben niet zo typering, maat lees jullie verhalen wel.
Mijn bevalling was eigenlijk best goed, in het begin verloor ik bloed waardoor ik enorm schrok, maar ze hebben niks kunnen vinden in het zkh.
Het heeft 9 uur geduurd, in het begin weinig last, maar dat heb ik  tijdens de weeenopwekkers wel ingehaald...pfff, dat was heftig.
En het persen was zwaar omdat Roy klem zat met zijn schouder, maar dat heeft maar een half uurtje geduurd.
Achteraf "vergeet" je de pijn.

Hoe gaat het met de zieke kindertjes, al een beetje opgeknapt?
Hebben jullie allemaal een regelmatig cyclus?

Vlindertje, ik duim voor je dat je zwanger bent, spannend hoor !!

Gr. Cora

Hallo meiden,

ik vond de bevalling erg zwaar, maar ik mag eigenlijk niet klagen!! 's Ochtends om half 7 waren me vliezen gebroken. Om half 2 's nachts begonnen de weeen en om kwart voor 8 is Senna geboren, nu 7 weken geleden !     Het is echt een schatje en ben helemaal verliefd!!

Ongeveer 2 weken geleden voor het eerst ongesteld geworden (heb het niet bijgehouden, lekker dom). Ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld word. Voor mijn zwangerschap had ik een hele onregelmatige cylcus. De ene x 30 dagen, dan weer 40, maar ook wel eens langer!!

@ vlinder, spannend hoor!! Laat je het ons zo snel mogelijk weten!!

Gr Janneke

Hallo allemaal,

Ik zou ook graag met jullie meekletsen... Ik heb helaas 2 weken geleden een miskraam gehad en we moeten dus nu weer opnieuw beginnen met klussen....

We hebben een dochtertje van 2 ½ en van haar was ik in de eerste ronde zwanger. Bij de tweede zwangerschap  was ik in de derde ronde zwanger maar dit mocht dus helaas niet zo zijn. Nu is het afwachten wanneer mijn cyclus weer op gang komt (ondertussen gaan we gewoon weer klussen) en dan maar hopen dat ik snel weer zwanger mag raken..... (en jullie ook allemaal, natuurlijk)

Liefs N1979

Terug
Bovenaan