Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Jammer dat je ongesteld geworden bent Nicolle B! Ik las in een ander topic dat je echt het gevoel had zwanger te zijn, dus dit zal wel een domper zijn geweest.
Ik ben ook ongesteld geworden en ik ben daar juist wel blij mee. Dit is nu de eerste keer na stoppen met de minipil, en aangezien de HA had gezegd dat het zelfs wel 6 maanden kon duren, ben ik hier erg blij mee. Het is 26 dagen na stoppen met de minipil, dus als zo mijn cyclus zou gaan worden zou ik daar blij mee zijn. Afwachten... (en stiekem hopen dat ik het niet ga weten, omdat komende ronde raak is ;)  ) 

Ik zit nog altijd te wachten op mijn ongesteldheid. Heb mijn nod as maandag dus het wordt weer spannend ook al ga ik nergens vanuit. Mijn borsten voelen wel wat gespannen aan terwijl ik daar normaal eigenijk nooit last van heb

Hier ook! Wij zijn heel jong ouders geworden (16 en 18) en hebben inmiddels een zoom van 7.5 jr. 
Ruim een week geleden koperspiraal eruit laten halen en afgelopen week (als 't goed is) m'n ovulatie gehad. Nu dus afwachten of de menstruatie komt of niet. Spannend, merk dat ik er meteen weer helemaal mee bezig ben, wat ik eigenlijk niet wil want dan ga ik er teveel op hopen haha. We gaan het zien. 
Voor alle andere dames, veel succes! 

Wat leuk dat er nog meer zo kort op elkaar zwanger willen worden. 
Wij hebben een kleine van september, 9,5 mnd nu en hebben hele ergebabykriebels. Wij willen binnenkort aan de slag voor nummer 2. 

Wat leuk dat er nog meer zo kort op elkaar zwanger willen worden.  Wij hebben een kleine van september, 9,5 mnd nu en hebben hele ergebabykriebels. Wij willen binnenkort aan de slag voor nummer 2. 

Ik ben vorige week zondag ongesteld geworden en zoals afgelopen cycli duurde dit 3 dagen. Dus woensdag was ik er weer helemaal vanaf. Nu heb ik gister en vandaag best wat bruin bij afvegen en ook mn inlegkruisje heeft meerdere bruine drupjes opgevangen. Ik herken dit niet van andere cycli en vindt het een beetje laat na de menstruatie aangezien ik al 2 dagen helemaal er vanaf was. Alhoewel we donderdag seks hebben gehad en ik toen ook een drupje had maar vrijdag praktisch niks en gister vandaag wat meer en ook lichte buik-rugpijn erbij alsof ik ongesteld ben. Heel vreemd. Herkent iemand dit? Ga er maar gewoon vanuit dat het nog een restje menstruatie is ofzo en dan hopelijk komende week gewoon mn vruchtbare dagen in.

@WLN  ik vind het inderdaadwel jammer. Maar het is pas ronde 1 dus op naar ronde 2.
Ja het gekke is ik dacht echt dat het raak was.  Heb na mijn bevalling in die 9 maanden geen een keer pijnlijke borsten gehad  en natuurlijk nu je er mee bezig bent wel weer dus je lichaam  kan je lekker voor de gek houden.
Heb te horen gekregen dat ik in februari  2 keer tante  word. Super leukkk maar een klein  beetje lichte  gezonde jaloezie. Ik wil ook heeeeel graag weer.  Maar mijn tijd komt wel weer. 
Ga volgend weekend starten met ovulatie testen  om mijn ei te ontdekken.  Dit deed ik bij mijn vorige zwangerschap  ook en gelijk raak dus wie weet dit keer wel weer. En zo niet tja dan op naar de volgende ronde. Sta er heel nuchter in deze keer?

Omg ik ben zwanger!
Vandaag zou ik ongesteld moeten worden als ik uitging van een cyclus van 40 dagen. Dacht ik wacht met testen tot woensdag aangezien mijn langste cyclus 42 dagen was. Maar ik kon het vanavond niet meer houden. Dacht dat het nooit zo kon zijn aangezien we net voor de vruchtbare dagen seks hebben gehad maar dan moet mijn cyclus dus korter zijn geweest dat ik zelfs met avond plas echt een knal test heb.

Ik kan het nog niet geloven eigenijk ?

Terug
Bovenaan