Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Gefeliciteerd dames, 
Ik moet helaas nog even wachten totdat überhaupt mijn nod is . Vanaf komende donderdag zijn mijn vruchtbare dagen pas dus het duurt nog 3 weken voor ik sowieso kan gaan testen

Ohh wachten duurt lang he kim.
Ik weet eerlijk gezegd  niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en wanneer ik ongesteld  word  dit verschilt al 9 maanden van van 30 tot 50 dagen.
Toch volgende  ronde als deze niet raak  is maar ovulatie  testen gaan gebruiken we zouden het eigenlijk  op zn beloop laten maar dit kan ik toch niet. En wil gewoon weten wanneer mijn vruchtbare  dagen zijn?

Ja wachten duurt echt lang. Gelukkig heb ik wel een vrij regelmatige cyclus al duurt ie wel vrij lang (zo'n 40-42 dagen) dus kan ik redelijk bijhouden in een app wanneer ik mijn eisprong heb. 
Aangezien mijn man komend weekend nachtdienst heeft en dit de beste dagen zijn ga ik er maar vanuit dat het deze ronde niks gaat worden. Waar ik stiekem ook wel vrede mee heb want anders zou ik uitgerekend zijn in de week dat mijn dochtertje ook jarig is ?

Ik heb net de huisarts even gebeld. Ben nu nl meer dan twee weken gestopt met de minipil, maar heb nog geen menstruatie/onttrekkingsbloeding gehad. En nu vertelde de assistente mij dat het zelfs wel zo'n 6 maanden kan duren :( kennelijk ga ik nu pas ontzwangeren. Terwijl mij was verteld dat je van de minipil veel minder hoeft te ontpillen dan van de gewone pil, en over uitgestelde ontzwangeren is nooit gesproken. Dus ik baal een beetje.
Ze adviseerde wel om voor de zekerheid een zwangerschapstest te doen, maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. En geen symptomen en dan zou ik door de pil heen zwanger geworden moeten zijn.. Vanmiddag maar even langs de drogist. 

Ahh wat balen van die minipil WLN .
Maar wie weet duurt het ontpillen  bij jou wel korter dan 6 maanden
Hier ook ergens rond de eisprong alleen geen idee precies wanneer dus?

Ahh wat balen van die minipil WLN .
Maar wie weet duurt het ontpillen  bij jou wel korter dan 6 maanden
Hier ook ergens rond de eisprong alleen geen idee precies wanneer dus?

Terug
Bovenaan