Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Goedemiddag, ook hier gister begonnen voor een 2de mijn zoontje was toen precies 22 maanden. Mijn eerste zoontje is geboren via een donor en met dezelfde donor ga ik nu voor een 2de. En ga IK klinkt misschien raar maar ik ben een BAM

Hoi! 

Hier ook voor de tweede! Vorige was in 1x raak, maar we zijn nu druk met ovulatietesten in de weer, omdat ik nog borstvoeding geef (en dit ook niet wil opgeven). Daardoor hele wisselende cyclus en geen pijl op te trekken wanneer ik ovuleer. Maar van de week denk ik twee streepjes gezien te hebben, dus.. wie weet! Wanneer mijn NOD is.. ik gok dus eind volgende week? 
Onze kleine is nu 7mnd

Heyy anky

Ik houd mijn laatste cyclus aan van 43 dagen  ik heb na mijn bevalling alleen maar wisselende cyclussen gehad dus lijkt me dit het beste om aan te houden  als ik door ga naar de volgende ronde ga ik ovu testen gebruiken omdar ik gewoon nier weet wanneer ik mn ei kan verwachten  met deze cyclussen 
Spannend he? 

Heyy anky

Ik houd mijn laatste cyclus aan van 43 dagen  ik heb na mijn bevalling alleen maar wisselende cyclussen gehad dus lijkt me dit het beste om aan te houden  als ik door ga naar de volgende ronde ga ik ovu testen gebruiken omdar ik gewoon nier weet wanneer ik mn ei kan verwachten  met deze cyclussen 
Spannend he? 

Nou dames, wij hebben meteen raak geschoten! Ik heb positief getest! Natuurlijk meteen heel spannend allemaal: kan ik het wel aan, is 2 kinderen niet te veel, doe ik mijn dochter niet tekort? Maar het gaat allemaal goed komen!

Terug
Bovenaan