Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Hier ook voor een tweede, nu 3e ronde. 27e is NOD, dus vol spanning aan t afwachten.
Ons zoontje was/is echt super makkelijk, dus maak me wel een beetje zorgen hoe het met een tweede zal zijn. Dat t dan gigantisch tegen zal vallen?
hoe is dat bij anderen? Was de eerste heel relaxed of juist heel intensief? En hoe zien jullie de toekomst met een kindje en een kleintje?
groetjes

Wij hadden de eerste  9 weken echr ewn huil baby die van de 24 uur 18 uur huilde van de krampen. 
Dus mij lijkt dat dit niet erger kan ?. 
Nu echt een heel makkelijk kindje . Je kan hem overal  mee naar toe nemen en hij vermaakt zich wel. Dus dat kan bij een 2e anders zijn natuurlijk. Maar dan heeft hij of zij zn grote broer om te vermaken.
Ik denk dat een 2e wel makkelijker is omdat het niet  nieuw  meer is en je weet waar je op moet letten enz.
Ik zeg niet dat het niet pittig  zal worden 2 kleintjes maar bij mijn zoontje was het allemaal nog zo onbekend alles?
Spannend 27ste je nod.  Duimen maar

Oef dat lijkt me heel pittig, als je kindje zo veel huilt. Dan kan ik me voorstellen dat je denkt ‘kan alleen maar meevallen’. 
Ik denk inderdaad ook wel dat bepaalde dingen al zo normaal zijn geworden, dat dat wat minder moeite en energie kost. Maar het zijn er wel twee? het zal heus goedkomen hoor, daar ben ok niet bang voor, maar denk dat het wel weer een grote aanpassing zal zijn.

Hoe jong is jou kindje dan kleine ?
Ja het was echt wel pittig  in het begin met het huilen.  Maar vooral zielig  voor de kleine man die pijn  had van de krampjes. 
Maar eerst maar eens zwanger  worden natuurlijk  en dan zien we wel hoe het loopt ?

Hoe jong is jou kindje dan kleine ?
Ja het was echt wel pittig  in het begin met het huilen.  Maar vooral zielig  voor de kleine man die pijn  had van de krampjes. 
Maar eerst maar eens zwanger  worden natuurlijk  en dan zien we wel hoe het loopt ?

Wij krijgen altijd van iedereen te horen "als jullie ooit voor een tweede gaan is het onmogelijk dat die net zo makkelijk is als britt"  nou ja hopelijk gaan we het volgend jaar zien.
Nou is britt inderdaad wel een mega makkelijk kindje. Ze vermaakt zichzelf prima, eet /drinkt prima en is eigenijk bijna altijd vrolijk.
Ik hoop alleen dat mijn zwangerschap bij een tweede wel fijner is. Bij britt de hele zwangerschap overgegeven en uiteindelijk medisch geworden omdat mijn bloeddruk te hoog was waardoor ik op het eind aan de thuis monitoring zat met elke ochtend een ctg en complete rust. Gelukkig kwam britt uiteindelijk met 37.3 weken waardoor de thuismonitoring en verplichte rust maar een week duurde

Ons zoontje is nu 15 maanden. De zwangerschap verliep heel soepel, bevalling iets minder, werd uiteindelijk keizersnede. En hij doet sindsdien alles volgens t boekje. Echt een blij ei.
hopelijk kunnen we binnenkort uitkijken maar een tweede kindje. 

Goedemiddag, ook hier gister begonnen voor een 2de mijn zoontje was toen precies 22 maanden. Mijn eerste zoontje is geboren via een donor en met dezelfde donor ga ik nu voor een 2de. En ga IK klinkt misschien raar maar ik ben een BAM

Terug
Bovenaan