Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen. Wij zitten in ronde 1 na de geboorte van onze dochter in februari. Echter is dit ons derde kindje want ons eerste kindje is in 2018 doodgeboren. Dus Dit is ronde 1 voor ons tweede levende kindje maar eigenlijk dus de derde... nod is volgende week!

[quote quote=10216772]Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen. Wij zitten in ronde 1 na de geboorte van onze dochter in februari. Echter is dit ons derde kindje want ons eerste kindje is in 2018 doodgeboren. Dus Dit is ronde 1 voor ons tweede levende kindje maar eigenlijk dus de derde… nod is volgende week![/quote]

Hoi! Wauw dat is ook weer vlot! (Hier een van november, de eerste).
wat een heftige eerste zwangerschap.. 

Gefeliciteerd newmom!
Ik was er ergens heel naïef ook vanuit gegaan dat we wel in 1x raak zouden zijn maar dat is dus niet zo helaas. En nu zeer sterk het gevoel dat de 2e ronde ook niet gelukt is.

Dankjewel allemaal! Ik voel me eigenlijk prima! Daaraan merkte ik dat ik zwanger ben, normaal heb ik namelijk behoorlijk last van pms. Nu is het vooral spannend hoe de eerste weken gaan lopen!

Balen Anky! Laten we hopen dat het voor jou ook snel raak is!

@Fishy ja idd best vlot maar het kriebelt enorm! Daarbij Willen we niet te lang wachten ivm onze leeftijden. 

Ja was idd een heftige eerste zwangerschap ? we moesten ineens een uitvaart regelen...  de tweede zwangerschap was dan ook erg spannend. Ik hoop dat bij een derde zwangerschap het weer wat anders voelt

Gefeliciteerd newmom. Wat fijn zo snel raak ?
En wat ontzettend verdrietig little  miss van je kindje. Zoiets hoop je nooit mee te maken  de begravenis van je kindjes
Ondanks alle verdriet hopelijk  voor jullie ook snel raak

Terug
Bovenaan