Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

meisje Bambi,
Herken het helemaal hoor, ik gun natuurlijk iedereen al het geluk van de wereld maar mezelf ook! Dus ik heb het ook moeilijk als ik die berichten lees.....is toch niet raar?
maar als ik jouw pendelen mag geloven duurt het niet zolang meer voor je toch?
Heb het ook maar aan yasmine gevraagd, heb me de afgelopen tijd zo belabberd gevoeld dat ik even een verzetje nodig heb.....
Sterkte meid, en hou vol hoor!
Kus Rimke

hoi hoi,

Ik ben Jolanda en ben 21 jaar oud, ben 28 juli 1 jaar getrouwd met mijn grote liefde Michael (26). Deze maand zijn wij gestart met ''het maken'' van ons eerste kindje.
Vind het alleen een beetje eng, zit nu in de fase van de eisprong (2de week dus), maar heb zo'n vage pijn in mijn buik. Iemand nog meer last van?
Laat het me weten!
Groetjes

IK VOEL ME WEER TOP!! Fijn is dat he als je niet lekker geweest bent en je voelt je daarna weer goed.. heerrrrlijk..

He meis toch.. balen dat je je zo rot voelt.. Het is inderdaad super frusti als mensen om je heen allemaal zwanger worden en dat het bij jezelf lang duurt. Ik kan er nog niet over meepraten zoals je eerder waarschijnlijk hebt gelezen zitten wij nu bij cyclus nummer 2.. Ik leef met je mee meid.. Ik hoop dat er voor jou zoals het zelf zegt veel glitters zullen zijn...   nog even afwachten!! Sterkte..

Jolanda welkom op dit forum.. hoop dat er een vruchtbare tijd voor je aankomt... die vage buikpijn zal wel met het ontpillen te maken hebben. Heb er zelf geen last van.

X Deleve

Hallo Allemaal

Ik ben nadia 27 jaar oud en sinds juni bezig om zwanger te worden. Heb alleen het probleem dat ik sinds ik eind maart ben gestopt met de pil niet meer ongesteld ben geweest dus niet weet of en wanneer ik een eisprong heb. Ben deze week naar de dokter ervoor geweest en die zegt kan dat het uitblijft maar wil niet zeggen dat ik geen eisprong heb. Alleen weet ik nu nisk wanneer beste kan vrijen. Ben al bezig met temperaturen maar ja dara blijkt nog niet veel uit

Heeft iemand dit ook of suggetsties??

Bambi,

Ik zat net te denken dit is toch pas de eerste poging of zit ik er helemaal naast nu? Don't worry geniet dan komt het vast vanzelf!!

Hallo meiden,

Ik ben al een tijdje niet meer hier geweest. Ik zit ook in spanning af te wachten. Ik zou normaal gezien nu maandag ongesteld moeten worden, maar hoop natuurlijk dat dit niet gebeurd. Ik zie dat er nog een hoop nieuwe meiden hier zijn, die ook druk aan het "maken"zijn.
Ik vroeg me af hoe het met Bambi gaat. Ik heb 2 weken geleden contact met je gehad weet je nog. Ik lees net dat je ook nog de hele tijd naar de wc moet, heb ik ook. We zitten rond dezelfde tijd dat we wat zouden moeten weten, hou me op de hoogte he?

Groeten Susan

Hoi meiden,

Ik had gisteren mn NOD maar er zijn nog geen  rd te bekennen. Nou weet ik natuurlijk ook nog niet precies hoe mn cyclus is maar toch geeft dit een beetje hoop. Ik pies me werkelijk leeg, ben erg moe, zere en vollere borsten, pijn in mn rug en als ik bepaalde dingen ruik moet ik overgeven. We zullen wel zien het kan natuurlijk ontpillen zijn. Wat wel raar was,   toen ik eergisteren naar de wc ging had ik bij het afvegen  twee druppeltjes roze / rood bloed ( heel helder ). We zien het wel, als er niets komt wil ik het weekend gaan testen. Ik hou jullie op de hoogte

liefs happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:28:31'));

Hoi meiden,

Ik had gisteren mn NOD maar er zijn nog geen  rd te bekennen. Nou weet ik natuurlijk ook nog niet precies hoe mn cyclus is maar toch geeft dit een beetje hoop. Ik pies me werkelijk leeg, ben erg moe, zere en vollere borsten, pijn in mn rug en als ik bepaalde dingen ruik moet ik overgeven. We zullen wel zien het kan natuurlijk ontpillen zijn. Wat wel raar was,   toen ik eergisteren naar de wc ging had ik bij het afvegen  twee druppeltjes roze / rood bloed ( heel helder ). We zien het wel, als er niets komt wil ik het weekend gaan testen. Ik hou jullie op de hoogte

liefs happy

Hoi Happy

Dan denk ik wle als ik dat allemala hoor dat je wel zwanger bent en dat dat bloed de innestelingsbloeding was ik hoop het oor je hoe lang zijn jullie bezig

groetjes nadia

Terug
Bovenaan