Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Hoi nadia,

Dit is mn eerste ronde, voor ons eerste kindje dus ik verwacht er niet veel van. Maar zolang er geen duivels zijn is er hoop !!!!!!!!!!!!

liefs happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:34:28'));

Hoi nadia,

Dit is mn eerste ronde, voor ons eerste kindje dus ik verwacht er niet veel van. Maar zolang er geen duivels zijn is er hoop !!!!!!!!!!!!

liefs happy

Maar zoveel klachten kun je je niet verbeelden dus heb goede hoop voor je hou em op de hoogte en bid voor mij

groetjes nadia

hoi hoi,

Ik hou je hier op de hoogte en zal voor je gaan duimen. Zie van ons clubje ( eerste ronde, eerste kind ) toch al een aantal zwangeren. Snel hoor. Hopen dat we allemaal snel over kunnen stappen naar het zwanger forum

Liefs happy

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 19:39:03'));

hoi hoi,

Ik hou je hier op de hoogte en zal voor je gaan duimen. Zie van ons clubje ( eerste ronde, eerste kind ) toch al een aantal zwangeren. Snel hoor. Hopen dat we allemaal snel over kunnen stappen naar het zwanger forum

Liefs happy

Maar dat is ook wat er gezegd wordt of je bent meteen zwnager zoals een paar hier en mijn zus of het ligt rond de 3 a 4 maanden wara ik nu op hoop en als dat niet zo is zeggen ze dat het zeker 1 tot 2 jaar duurt hoop voor ons van niet

succes met etsten

nadia

Hoi meiden,

Bedankt dat jullie allemaal meeleven hoor.
Ja delieve pas eerste ronde, net als de meeste hier , maar dat neemt niet weg dat we het allemaal wel hopen natuurlijk.

Happy ik denk toch dat er grote kans is dat je zwanger bent, want geloof niet dat overgeven bij ontpillen hoort . Succes met testen.

En suus ik weet nog wel van week twee, ja die kwaaltjes he, heb jij er ook zo'n last van ?? Liepen wij gelijk op ?? ik heb dinsdag mijn NOD.
Nog 5 daagies wachten pfff.

Alle nieuwe meiden welkom en gooi al je onzekerheden op het forum en klets gezellie mee.

Gr. Bambi

hey allemaal
wat een verhalen hier allemaal en ze lijken allemaal het zelfde
nou zo gaat het mij nou ook af
zit al een tijd op mijn ongi te wachten zit nou op 60 dagen al 2 testen gedaan allebei negatief balen maar ja zo gaat het bij de meesten af hier.l
en we willen allemaal zo graag .
ik persoonlijk baal er behoorlijk van en dan komt mijn collega gister ook nog dood leuk vertellen dat ze zwanger is heel leuk voor haar natuurlijk maar kon haar wel wat aan doen.

nou succes iedereen die tegen hun nod aan zitten hopen dat ze niet komen want ik gun het iedereen natuurlijk om zwanger te worden.

groetjes denkertje

Hoi denkertje,

Jeetje wat rot dat je al zo lang op je RD zit te wachten, das niet leuk.
Dan neemt de onzekerheid alleen maar meer toe, vooral omdat je dan niet weet waneer je vruchtbaar bent, wanneer je ei is enz.

Nou dan ben ik maar een zeur met me 1e maandje en dan al zo onzeker. pfff

Maar zoals ik al zij hierboven, klets al je klachten e.d van je af, we proberen elkaar zo goed als kan te steunen. Zit er nu denk ik bijna 4 weken en voel me bijna een doorgewinterde forum gast hahaha.

Pas op het werkt verslavend !!!

Gr. Bambi

Bambi, Tuurlijk hopen we het allemaal!! Is toch super spannend allemaal. Maar denk dat je er niet al te druk over moet maken. Je maakt jezelf onnodig onrustig denk ik. Geniet gewoon van het feit dat er vanuit jullie liefde een kleintje mag komen, en is het deze maand niet dan volgende maand een nieuwe poging toch?
misschien denk ik te nuchter hoor in jouw beleving, maar zo voel ik het.

Liefs Deleve

Terug
Bovenaan