Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

O JA   en.. het is inderdaaad erg verslavend een geweldig forum...

Liefs Deleve

Ooh ik blijf ook wel redelijk normaal eronder, is alleen maar hier dan kan je al je onzekerheden en je dingetjes van je af klagen hahah.

Maar ik heb ook gewoon me werk en me huisje en beestjes enz, heb het druk zat voor ik weet is het mijn nod en komen de RD nou das heel jammer maar de wereld vergaat niet, next time better.

Ga me bedje opzoeken.

xx Bambi

Klopt inderdaad Bambi het is ook heerlijk.. En ik heb ook constant de neiging om te testen.. hahahaha. Maarja doe het maar niet zonde van het geld. Meid zet hem op ik hoop echt dat het de eerste keer raak is.. Slaap lekker!!!

X Deleve

Hoi meiden,

Nou de duivels  zijn net gekomen hoor ! Raar hoor hoeje lichaam je op een gegeven moment voor de gek kan houden. Ik was zelfs aan het overgeven. Nou ja     op naar ronde twee. Als ik al die verhalen lees over mensen die al dagen op hun ongesteldheid wachten mag ik al blij zijn dat nu na 30 dagen de duivels er zijn. Maar ja, stiekem had ik er toch wel een beetje op gehoopt omdat ik dinsdag ochtend twee druppels helderrood / roze bloed had. Nou voor degene met een naderende NOD ; heel veel succes, zal voor jullie duimen.

liefs happy

Jammer happy dat de RD toch zijn gekomen...ik vind het echt heeeel bijzonder dat je lichaam je zo voor de gek kan houden!

Ik hoop maandag/dinsdag (niet) ongesteld te worden. Voordat ik aan de pil ben gegaan had ik nog NOOIT een regelmatige cyclus gehad dus ben zeeeeer benieuwd! Heb al wel pijnlijke tepels en de afgelopen maand allerlei gekke dingen gevoeld

Ik ben zooooo benieuwd wie er hier nog meer na 1 ronde zwanger mag zijn, nog even een paar dagen wachten!!

YOU GO GIRLS!!

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 07:47:20'));

Hoi meiden,

Nou de duivels  zijn net gekomen hoor ! Raar hoor hoeje lichaam je op een gegeven moment voor de gek kan houden. Ik was zelfs aan het overgeven. Nou ja     op naar ronde twee. Als ik al die verhalen lees over mensen die al dagen op hun ongesteldheid wachten mag ik al blij zijn dat nu na 30 dagen de duivels er zijn. Maar ja, stiekem had ik er toch wel een beetje op gehoopt omdat ik dinsdag ochtend twee druppels helderrood / roze bloed had. Nou voor degene met een naderende NOD ; heel veel succes, zal voor jullie duimen.

liefs happy

Hoi happy

oh dit had ik eigenlijk niet verwachte egzien je klachten ja hele vreemd hoe een lichaam dus werkt he
veel succes met ronde 2 en we houden elkara op de hoogte

groetjes nadia

Hoi meiden,

He happy das balen voor je. ik was bijna overtuigd dat je ze niet zou krijgen, gezien je syptomen. Dat echt k*t zeg maar.

Hier rustig nachtje hoor. heb wel 10 liggen maffen. En ben nog moe, maar heb al lekker weekend met vanaaf een bruiloft en morgen een 12.5 jarig huwelijksfeest. gezellie.

Ik denk dat het hem niet wordt deze maand ik voel te goed zeg maar. Of dat kan juist ook een goed teken zijn . Normaal ben ik de week voor mijn ongie heel depri en prikkelbaar en moet je zeggen dat ik me deze week voel alsof ik de wereld aan kan. hahaha. Met soms vaage klachtjes.

Ach we weten het niet he.

Gr. Bambi

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 11:07:34'));

Hoi meiden,

He happy das balen voor je. ik was bijna overtuigd dat je ze niet zou krijgen, gezien je syptomen. Dat echt k*t zeg maar.

Hier rustig nachtje hoor. heb wel 10 liggen maffen. En ben nog moe, maar heb al lekker weekend met vanaaf een bruiloft en morgen een 12.5 jarig huwelijksfeest. gezellie.

Ik denk dat het hem niet wordt deze maand ik voel te goed zeg maar. Of dat kan juist ook een goed teken zijn . Normaal ben ik de week voor mijn ongie heel depri en prikkelbaar en moet je zeggen dat ik me deze week voel alsof ik de wereld aan kan. hahaha. Met soms vaage klachtjes.

Ach we weten het niet he.

Gr. Bambi

Hoi bambi

ja laten we het voor je hopen dat je zwanger bent
ik vanmorgen hogere temperatuur 36,7 normaal 36,3 dus hoop eisprong heb eghad en niet avn warmte is

nadia

Terug
Bovenaan