Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Hoi Nadia,

Ik heb nog nooit getemp. ?? Miss een idee, weet wel dat ik altijd laag zit rond 36 gr.
Ik ga voor de gein ff meten, want heb gelezen dat je temp. hoog moet blijven als je zwanger bent, ong. een halve graag dus wat jij zeg zo rond 36.7 ofzo.

Ga nu ff temp. hihi

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 11:18:56'));

Hoi Nadia,

Ik heb nog nooit getemp. ?? Miss een idee, weet wel dat ik altijd laag zit rond 36 gr.
Ik ga voor de gein ff meten, want heb gelezen dat je temp. hoog moet blijven als je zwanger bent, ong. een halve graag dus wat jij zeg zo rond 36.7 ofzo.

Ga nu ff temp. hihi

Hoi bambie

Ja ik normaal 36,3 nu 36,7 maar toen afgelopen week zo wram was had ik ook ene keer 36,6 dus even afwcahten   hoe morgen is en als ja zwanger ben moet hij zeker 18 adgen hoog blijven om te testen

'nadia

So he heb ik toch een temp. van 37.1  
Das hoog voor mij. deed het 2x want ik dacht dat kan niet, maar presies hetzelfde.
Of mijn meter is kapot hahah.

WAt kan dit betekenen ???

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 11:25:31'));

So he heb ik toch een temp. van 37.1  
Das hoog voor mij. deed het 2x want ik dacht dat kan niet, maar presies hetzelfde.
Of mijn meter is kapot hahah.

WAt kan dit betekenen ???

Hoi

Ja zeggen zou moeten tempen als je nog in bed ligt wnat als je zou opstaan zou hij met paar tienden omhoog kunnen gaan of heb je vaker met opstaan getemped???

nadia

Hallo Lady's

Ik werd vanmorgen wakker en dacht ach ik heb nog 6 zwangerschaps testen liggen laat ik er voor de gein maar 1 doen waarschijnlijk zie ik toch niks maargoed.. Ik vindt testjes altijd zo leuk.
Heb ik nog met de ochtend urine boven de wc gestaan... met de gedachte meid het heeft toch nog geen nut want er is niks op te zien als je al zwanger bent is het HCG veels te laag.
Toen dacht ik ach heb er 6 dus 1 meer of minder maakt ook niet meer uit. Toen op mijn nachtkastje gelegd en wilde hem al weggooien en zag toen twee streepjes.... naar de huisarts geweest en die bevestigde wat ik zag.

IK BEN ZWANGER!!

X Deleve

quote: DELEVE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 12:10:17'));

Hallo Lady's

Ik werd vanmorgen wakker en dacht ach ik heb nog 6 zwangerschaps testen liggen laat ik er voor de gein maar 1 doen waarschijnlijk zie ik toch niks maargoed.. Ik vindt testjes altijd zo leuk.
Heb ik nog met de ochtend urine boven de wc gestaan... met de gedachte meid het heeft toch nog geen nut want er is niks op te zien als je al zwanger bent is het HCG veels te laag.
Toen dacht ik ach heb er 6 dus 1 meer of minder maakt ook niet meer uit. Toen op mijn nachtkastje gelegd en wilde hem al weggooien en zag toen twee streepjes.... naar de huisarts geweest en die bevestigde wat ik zag.

IK BEN ZWANGER!!

Hoi deleve

Gefeliciteerd eerste keer raak?? wat een geluk fijn geniet ervan

nadia

X Deleve

Woh Delieve,

Das helemaal super te gek man. Gefeliciteerd !!!!!!
Wanneer was je NOD eigelijk ??

Echt te gek, ben heel blij voor je.
Succes ermee

dikke X Bambi

Ik dacht pas rond de dertigste maar ik zal me wel vertelt hebben ofzo of gewoon een hele vroege eisprong gehad.. ik heb eigenlijk geen enkel idee ben helemaal van de wap whahahaha.

X Deleve

Terug
Bovenaan