Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Tweede keer raak... kan het nog niet geloven.. Dames zet hem op!!
Ik ga jullie nog steeds volgen

X

Hartstikke fijn zeg! Gefeliciteerd!!!! Geniet er van!
Groetjes Rimke

hey deleve

super man gefeliciteerd en geniet er van

groetjes denkertje

Hallo meiden,

Deleve gefeliciteerd en succes met je zwangerschap.

Bambi Mijn NOD zou maandag of dinsdag zijn, maar ik heb gisteravond al een klein beetje bloed verloren maar nu is er niks meer te zien sinds gisteravond. Ik heb wel al de hele dag pijn in mijn buik zoals ik normaal  ongesteld moet worden.

Groetjes susan

Hoi Suus,

Tja dat bloedverlies ?? we weten het niet he. Ik heb hem ook dinsdag mijn nod , we zullen zien, weet niet of je het gelezen had, maar ik heb vanaf dag 16 van mijn cyclus een bloeding gehad tot dag 20, niet veel en ook niet constant, maar wel gehad, heel vaag miss.was dit een ovulatie bloeding ???
We zullen het pas weten als ik mijn NOd heb, word ik niet ongie dan test ik en anders ???

Pfff gek word ik van het wachten en jij ???

gr. Bambi

Hoi Bambi,

Ja ik word er ook gek van. En tja dat bloedverlies je weet maar nooit wat het is. Ik hoop ook echt niet dat ik  ongesteld word. Ik ga dan ook zeker testen als ik het niet word want dan  kan ik de spanning niet aan denk ik. Ja en als we wel ongi worden dan maar hopen op de tweede ronde. Mijn vriend word er ook al gek van.

Groetjes suus.    

Ja die van mij word ook gek van me, heb net trouwens online testen gekocht . echt mega goedkoop.
Dus kan ik pas testen als ze binnen zijn en je kan ze al gebruiken vier dagen voor je NOD !!!

Dus zouden wel goeie zijn dan

Waar heb je die dan besteld? Ga ik dat ook eens doen. Ik zag net bij een ander onderwerp dat je hebt laten pendelen en als het uitkomt moet je ff een maandje geduld hebben. Ik hoop het voor je.

groetjes Suus.

Terug
Bovenaan