Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

he deleve,

gefeliciteerd joh!
vind het echt geweldig voor je,
hoop dat het allemaal gezond mag groeien.
wij gaan gewoon nog lekker door met klussen.
kus, jolanda

Hoi meiden,

Ja suus, dat pendelen he. zou het volgende maand dan al zo zijn, het kan ook dat ik pas een positieve test heb begin aug. hihih dat is tenslotte over een week ong.

Ja ik heb vanmiddag die testen oline besteld. ff googelen, matcare testen heb er 3x3( 9 dus)  voor 14.95 das  mega goedkoop. heb de hele bijsluiter gelezen online en zijn testen die je kan vergelijken met huismerk da of aphotheek, gewoon met 2 streepjes. Je kan ze dus vier dagen voor NOD al gebruiken. Met verzendkosten 17.95 geloof ik. Komt in een discrete witte envelop in je brievenbus (als dat past).

Scheelt weer een hopje naar de winkel , waar je maar moet afwachten of je geen bekende tegen komt haha.

GR. Bambi

Hoi bambi,

Bedankt voor je reaktie. Ik baal er ook wel van, toen ik mn laatste pil slikte dacht ik als het binnen een jaar gebeurd is het mooi, maar nu met al die klachten, ook dat overgeven en die twee druppels bloed, had ik toch wel hoop gekregen. Maar ja, op naar ronde twee. Ik ga heeeeeel hard voor je duimen. Laat je het weten als je wat meer weet ?

kus happy

Hoi happy,

Tuurlijk laat ik het weten,

Er is trouwens 2 x gependeld voor mij, en zal nu dus nog niet zwanger zijn als ik daar van uit moet gaan.

Yasmine : aug. 2007 jongen
Sharine :      okt. 2007 jongen

Duurt allebij niet al te lang maar hoop z.s.m. hahaha

je hoort het wel als mijn testen binnen zijn, haha

gr. Bambi

Hoi bambi,

Yasmine heeft voor mij ook gependeld     maart 2008 een jongen en van sharine moet ik het nog horen. Ben benieuwd, maart duurt nog wel lang. We zien wel

liefs happy

jeetje bambi, als we de pendel mogen geloven gaat het voor jou best snel gebeuren!
ik moet nog eventjes een half jaartje wachten als het klopt...................maar goed, het is in ieder geval een leuk vooruitzicht.
Voel je je alweer wat beter dan gisteren toen je zo verdrietig was?

De testen van matcare zijn prima ik heb ze ook gebruikt. Hoe kan het dat ik een positieve test heb ik zou mijn eisprong rondt de 17e hebben ik snap er helemaal niks van ben natuurlijk blij.... maar wat van slag.

X Deleve

Hallo Meiden,

Bambi ik heb ook ff ge google en heb me ook die 3x3 testen van matcare besteld hoop dat ik ze snel binnen krijg.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan