Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

quote: Suus_Sander reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 21:06:38'));

Hallo Meiden,

Bambi ik heb ook ff ge google en heb me ook die 3x3 testen van matcare besteld hoop dat ik ze snel binnen krijg.

Groetjes Suus

Hoi Suus

Morgen heb je ze in de brievenbus of uiterlijk maandag ik ehb ze ook via internet van mate care

groetjes nadia

DELEVE: Gefeliciteerd met je zwangerschap! wat geweldig dat het nu al zo mag zijn! Voel je je ook al zwanger?

Donderdagavond heb ik heel stoer in de stad   twee zwangerschapstesten gekocht. Wel om me heen kijkend of ik bekenden zou zien (wat gelukkig niet is gebeurd). Ook heb ik een potje foliumzuur gekocht (manlief had het zwanger worden boek ook gelezen en stond erop dat ik diezelfde dag nog met foliumzuur zou beginnen ). Gebruiken jullie ook foliumzuur?

Voel me sinds gister enorm huilerig, ging al bijna huilen toen ik de finish van de  Nijmeegse  Vierdaagse op t.v. zag  met al die blije mensen  .

Ik voel nog helemaal niks... Gek he... ben nog van de wap wel minder dan gisteren! Gisteren reedt ik van gekkigheid overal verkeerd naartoe was er totaal niet bij.
Net weer een test gedaan ook positief, het zal dan zeker zo zijn... hahahaha grappig.. Manlief loopt nu al de hele dag met een smile op zijn gezicht. Geweldig!

X Deleve Go Girls

Emotioneel ben ik ook al... maar zwanger voel ik me niet.. Gisteren naar nijmegen gegaan en daar hebben we het nog flink laat gemaakt en ik heb net zo staan hossen als anders.. Kan de beeb vast wennen aan mamma's leefstijl.

Liefs Deleve

De beeb moet natuurlijk wel een beetje weerstand hebben dus een avondje uit je dat gaan moet kunnen!

Weet je hoe lang je nu zwanger bent en heb je de huisarts al gebeld?

Ook al hoor ik nu nog niet ongesteld te zijn...heb zo'n zin om een test te doen! Slaat helemaal nergens op maar toch, in gedachten ben je er zo druk mee!

Ik moet maandag naar de huisarts en daar zullen ze de zwangerschap bevestigen. Verder bel ik de vk net voor of als ik terug kom van vakantie je kan toch niet terecht voor de 8 weken.
Ik ben nog niet lang zwanger.. het hcg hormoon wordt nog iedere dag zichtbaarder op de test dus het is nog heel erg pril. Hoop wel dat de dr. maandag kan zeggen hoe ver ongeveer. Zal wel rondt de 4 weken zijn denk ik..

Liefs Deleve (en nu ga ik echt poetsen)

Hoi allemaal!

Ik ben niet zoveel on-line geweest, en nu zitten we alweer op pagina 5!! Vanavond vliegen wij lekker naar Tunesie, heerlijk een weekje relaxen... En klussen, want dinsdag heb ik als het goed is mijn ei! Spannend hoor.

@ Deleve: Wat supercool dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Ik hoop dat er velen hier zullen volgen de komende weken!!

Voor nu: tot volgende week! Ik ga lekker van de zon en manlief genieten, haha!!

Groetjes,
Marientje

Hoi meiden,

Hier ben ik weer, gisteren avond een leuke bruiloft gehad, was erg gezellie, ook lekker gedanst, alleen kreeg ik op een gevenen monent een beetje buikkramp, kwam ook moelijk in slaap, vanmorgen beetje misselijk en zwaar op gestaan met flinke koppijn, maar nu trekt het allemaal snel weg.

He pip, ik slik foliumzuur, denk de meeste wel, word aangeraden al min. 4 weken te slikken voor de bevruchting.

He delieve gewoon lekker feesten hoor, kan de beeb inderdaad wennen.

Heb vanaaf weer een feestje 12.5 huwelijk van me vriendin( tante) gezellie,
Ik ga nu ff Boodschappen doen enzo. miss. tot vanmiddag nog.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan