Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Hallo meiden,

Nadia ik denk dat ze pas maandag op gestuurd worden omdat ik ze pas gisteravond rond 22.00 uur heb besteld, maar dit geeft niet want ik heb mijn NOD pas maandag of dinsdag dus als ik ze krijg kan ik meteen testen als het nodig zou zijn.

groetjes susan

Hoi Suus

Ja dat denk ik ook ja had je alleen ovulatietesten besteld of ook zwnagerschapstesten? Hoe is die vandaga met jou??

Nadia

quote: Suus_Sander reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 14:02:22'));

Hallo meiden,

Nadia ik denk dat ze pas maandag op gestuurd worden omdat ik ze pas gisteravond rond 22.00 uur heb besteld, maar dit geeft niet want ik heb mijn NOD pas maandag of dinsdag dus als ik ze krijg kan ik meteen testen als het nodig zou zijn.

groetjes susan

Hoi Susan

Vind het wle jammeer dat ik niet mee kan doen met jullie NOD dagen want ja die heb ik helaas niet mij is het egwoon echt maar afwachten of ik ongetseld wordt of niet en toch zwager ga raken

nadia

Hoi nadia,

Ik heb alleen zwangerschaps testen besteld.
Met mij gaat het wel goed ik heb allen een beetje menstruatie pijn maar ben niet echt ongesteld. Soms maar een beetje bloed maar bijna niets.
Hoezo kun je niet meedoen met onze NOd dagen? Snap het even niet helemaal geloof ik.

Groetjes Suus.

He suus,

Ik heb ze binnen hoor, die testen.

Ik sta nog in dubio  of ik morgen al ga testen, twee dagen voor Nod, want dan is mijn mannetje erbij en dat vind ik wel belangrijk, anders kan ik pas volgend weekend testen 4 a 5 dagen na nod, als ongie niet komt natuurlijk. En tja heb er toch negen  he.

Spannend allemaal he.

xxx Bambi

Hoi Bambi,

als ik jou was zou ik morgen gewoon ff testen. Als ik die testen al had zou ik ook gaan testen.
Als je het gaat doen dan heel veel succes ermee en ik hoor de uitslag wel.
Ik heb gisteren Yasmine voor mij laten pendelen en volgens haar zou ik in augustus zwager worden van een meisje.

Groetjes Suus

Spannend he Bambi!! Ik heb ook twee testen in huis en heb ze al twee keer in m'n handen gehad vandaag ook al zou mijn NOD maandag/dinsdag moeten zijn.

Ik ben ook nog eens megachagerijnig vandaag en heb het gevoel dat mijn maag ter hoogte van mijn keel zit (niet echt misselijk maar ook niet lekker).

brrrrr...

Het is allemaal zooooo spannend!

Laat ons horen als je gaat testen Bambi!! en natuurlijk de uitslag!

He jasmine zegt dat ik ook in aug. zwanger raak. das grappig alleen ik krijg een jongen zegt ze.
Hoop zelf natuurlijk dat we deze maand al mogen juichen.
Heb jij eigelijk klachten momenteel ??
Ik niet zo, voel me eigelijk heel goed. Ik heb een beetje hoofdpijn en soms krampen onder in mijn buik, maar het stoort me niet en voel me niet ziek ofzo, voel me zwanger hahaha, alsof ik de hele wereld aan kan hahah. En jij ???

gr. Bambi

Terug
Bovenaan