Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Hey ik voel me ook niet echt ziek ofzo. ik heb gister en vandaag alleen een beetje last van mijn normale menstuatie pijn maar ben nog niet ongesteld. heb alleen maar een klein beetje bloed verloren. En soms heb ik wat last van steekjes en een raar gevoel  in mijn buik. Maar ga je morgen testen?

Groetjes suus

Denk wel dat ik morgen ga testen, want als mijn menstruatie uit blijft volgende week kan ik echt niet wachten tot volgend weekend.

En dan ben ik bang dat ik tussendoor een test doe waar me ventje niet bij is en dat ik niet weet wat ik moet doen als het positief is, en kan hem dan echt niet bellen als ie werkt, nee zie het niet zitten zo lang te wachten haha.

Tuurlijk laat ik het weten, wat de uitslag ook is.

xxx Bambi

Hoi Bambi,
Ik denk dat je gewoon kunt testen hoor, ik kon als ik van mijn eerste cyclus uit gegaan zou zijn pas 30 juli testen.. heb nu de 20ste al getest snap ook niet hoe ik een positieve kan hebben omdat mijn eisprong volgens de planning de 17e zou zijn. Heb ik dan een vroege eisprong gehad??

XXX Dees

Oke dan, dan wens ik je veel succes voor morgen als je gaat testen en dan horen we de uitslag wel van je!!

groetjes Suus

Hoi meiden,

Jeetje zeg, spannende dagen hoor voor jullie. Ik heb nu net een beetje de domper verwerkt en vind het echt bizar dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik heb trouwens de testen van sensitest, zijn ook lekker goedkoop en duidelijk. Ik heb een nieuw topic aangemaakt voor   tweede ronde, eerste kindje   maar ik hoop jullie daar natuurlijk niet te zien hihi  Ik wens jullie heeeeeeel veel succes en zal heel hard gaan duimen

liefs happy

Happy, bedankt voor je steun en ik wens jou heel veel succes met je tweede ronde. misschien spreken we elkaar weer in je volgende topic.

Groetjes Suus

Hallo!

Vanochtend kon ik me echt niet meer inhouden en heb ik een test gedaan, deze was negatief en eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Ben vanochtend begonnen met teunisbloemolie in de hoop dat ik een regelmatige cyclus ga hebben!

Ik ben zooo benieuwd of Bambi al een test heeft gedaan en wat de uitslag is!

Het is voor mij nu wachten op m''n ongesteldheid  (zou dinsdag moeten komen)  en dan kan ik officieel door naar de tweede ronde, eerste kindje!

X Pip

Terug
Bovenaan