Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Hey meiden,

Alles goed met jullie? Diana, hoe is het? Is de bloeding al gestopt? Toch niet meer zo in paniek hoop ik? Komt allemaal goed meisje!!
Ik heb vandaag toch maar een afspraak gemaakt bij de HA. Volgende week dinsdag moet ik er naar toe. Wil toch even weten of hij iets kan doen aan die onregelmatige cyclus.... Best moeilijk namelijk iedere x zo lang wachten!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Taat

Hoi dames,

Nou die bloeding is nu dus ff weg, maarja weet niet voor hoe lang. Bijelkaar was het dus maar 1.5 dag. Vreemd !!!    Ik wacht mijn NOD 24 juli af en dan zullen we wel zien.

Maar meiden, waar zijn jullie nou. Lekker kletsen toch !!

groetjes Bambi

Hey Bambi!

Ben blij dat het weer over is! Wel vreemd idd maar het zal wel goedkomen toch!?

Liefs Taat

Hallo Allemaal,

Wij zijn ook voor de eerste ronde aan de gang. Nou ja inmiddels al de 2e want de eerste ronde was mis. Wel voor ons eerste kindje. Leuk zo'n forum. Ik ga het helemaal volgen. Succes meiden zet hem op!!

Groetjes Deleve

O ik vergeet helemaal te vertellen over mezel. Ik ben 26 jaar en samen met mijn jeugdliefde. Na als 5 jaar samen gewoond te hebben zijn wij nu toe aan een klein wondertje. Wij hebben 2 hondjes en een poes

Groetjes Deleve

hoi hoi

Goh, het wordt hier wel gezellig druk. Hoop dat ik hier binnenkort veel goede berichten en glitters kan vinden en anders gaan we gezellig met zn alle naar de tweede ronde. Succes allemaal

liefs happy

Goedenavond meiden,

Nog een paar dagen en dan is het VAKANTIETIJD! Joepie!

@bambi: Goed dat het is opgehouden, helaas kun je inderdaad nu alleen maar afwachten. Hoop dat het een innestelingsbloeding is geweest! Hou ons op de hoogte!

@Deleve: welkom op dit forum. Leuk dat je je hebt aangesloten. Hopelijk wordt augustus ook een vruchtbare maand voor je.

Hoe is het verder met de meiden?

x Fabienne

Hoi meiden,

Balen ,  Het is nog niet weg , maar weer terug !!!!
Shit zeg. Ja sorry maar weet niet of het nu ongie   is of nie, kan ik weer opnieuw beginnen met cyclus ???

Vaag en toch die rare lichamelijke klachten die ik anders nooit heb.
Ik kan gerust zeggen dat ik ontpillen dus niet leuk vind.

Hoop dat het bij jullie beter te doen is, en snel mag lukken.

groetjes bambi

Terug
Bovenaan