Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Fijn weekend allemaal!!!

Ik moet ook rondt de 30 ste mijn menstruatie dag krijgen (is de NOD de niet ongesteld dag of staat er heel ergens anders voor?). Spannend... het is pas poging nummer 2 en toch iedere maand dat gevoel... misschien.. zou het ... mmmm wie weet.!!
Nog 2 weken werken en dan vakantie!! Op naar Italie..
Volgende week hier nijmeegse 4-daagse feesten erg leuk allemaal.
Bambi wat klote die onzekerheid... ik kan er ook niks nuttigs van zeggen. Het kan innestelingsbloeding zijn (lijkt me wel wat vroeg) mijn schoonzus kreeg dat pas na 7 weken zwangerschap. Maar het kan ook een vervroegde menstruatie zijn. Je zult hoe vervelend het ook is moeten wachten totdat je kan testen. Sterkte meid!!

Groetjes Deleve

Marientje ik herken het helemaal qua dat de man er veel minder mee bezig is en dat is inderdaad erg jammer. Die woorden heb ik ook al vaker gehoord... Zie eerst maar dat je zwanger bent.

Ik kan dat ergens wel een beetje begrijpen, het gebeurd niet met zijn lichaam en tijdens de zwangerschap veranderd er voor hem denk ik weinig. Hij houdt zijn ritme en kan zijn ding nog doen. (terwijl wij alles voelen bewegen en ons lijf voelen veranderen)
Pas als de uk geboren is veranderd er voor de man ineens heel veel.

Ik moet je wel zeggen dat mijn man zich nu al zorgen maakt of de verloskundige wel op ons veel te kleine slaap kamertje past... hahaha zo lief. En dat als ik zwanger ben niet meer zo druk mag zijn in huis als dat ik nu ben... dus hij geeft tegenstrijdige reacties.

Succes met alles en Dames die dit weekend de ei sprong heb.. Go for it!!

X Deleve

Hoi dames,

Alles goed daar ?

Heb gisteren nog een rare plons gehad lettrlijk en figuurlijk. Het klotste eruit ( lekker smakelijk  sorry) maar daarna was het ook in 1 keer weg en heb tot heden geen bloedverlies gehad.
Het heeft in dus 4 dagen geduurd met tussen stops.
Vind het nog steeds erg vaag allemaal, maar ja kan er toch niks aan veranderen.

Heb besloten mijn NOD van 24 juli af tewachten en als ik na een week nof niet ongie ben dan test ik, is die nega. dan hou ik 11 juli aan dat dit toch mijn ongie was. Tja we hebben een raar lijf en we zullen zien wat het doet.

HOop dat er snel dames gaan zijn met glitters en spreek jullie snel weer.

GRoetjes Bambi

Wat een gezellig clubje hier, ik ben zo vrij en reageer ook   maar even. Heb me net even voorgesteld op "hallo". Mijn man en ik gaan voor een eerste kindje. Spannend, leuk, raar, bijzonder, heel veel vragen maar bovenal toch leuk!!

Mijn lichaam doet ook allerlei rare dingen sinds ik gestopt ben met de pil (juni). Ik verwacht mijn menstruatie 23 juli maar heb geen idee of ik een regelmatig ben (8 jaar pil geslikt).

Lfs Pip

hey meiden,

Hier ben ik weer... Was even een paar dagen kamperen. Heb sinds afgelopen vrijdag vakantie!! JOEPIE..... Was ik wel aan toe zeg! 3 weken helemaal voor mijzelf en mijn mannetje. Komende zaterdag gaan we voor 8 dagen naar Tunesie, heerlijk! In onze vakantie krijg ik hoop ik mijn ei, hoop dus zwanger en wel weer terug op het werk te verschijnen, haha.
Toch wel fijn om te horen dat er meer van jullie zijn die een vent hebben die het allemaal nog maar van een afstandje meemaakt. Veranderd wel wanneer ik zwanger ben. Als ik zwanger zal worden, want dat is altijd natuurlijk maar even afwachten... Nou, tot schrijfs maar weer!!

Groetjes,
Marientje

Hoi Pipstip,

Leuk dat je meekletst, Onze NOD loopt bijna gelijk mijne is 24 juli.
Spannend he. heb ook 8 jaar de pil geslikt en merk ook vanalles aan mijn lijf wat er voorheen niet was.
Blijf lekker kletsen met ons is gezellie,

Marientje, fijne vakantie alvast, ben met manlief ook eens in tunesie geweest, heel mooi land en geweldige stranden en super zee. Geniet ervan he.

Groetjes Bambi

Oja pip, ben net als jij 24.
Echt leuk dat we zo gelijk lopen. Hoop dat het in 1 keer mag lukken.
We zullen zien

Groetjes Bambi

Hoi Pipstip.
Ik herken helemaal je gevoel van spannend, gek & raar. Je leven gaat zo drastisch veranderen op een leuke manier natuurlijk maar het ouderschap is niet alleen maar leuk en het is ook niet zo maar een beslissing.
Dingen als.. zal ik een goede moeder zijn & kan ik nog leuke dingen doen gedachten spoken te pas en onpas door mijn hoofd.
Maar het gevoel van ik kan het en ben er helemaal klaar voor en het lijkt me helemaal te gek.. heeft voor 90% de overhand. Dus laat maar komen die beeb!!

X Deleve

Terug
Bovenaan