Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Dani dankjewel, kan ik wel gebruiken.. :(

Bij ons is het de 2e ronde. Vorige maand dus de 1e en toen dacht ik dat het raak was; ik had zo duidelijk mijn eisprong gevoeld en die week erna de innesteling, maar uiteindelijk werd ik na 30 dagen toch ongesteld. Deze maand heb ik er niet op gerekend, te weinig "geklust", ook omdat ik met mijn paard zit en mijn hoofd hier niet naar staat. Helemaal toen ik mijn eisprong 4 dagen eerder dan verwacht voelde! Maar toch.. een positieve test, heel bijzonder.
Als ik iets voel, ga ik meteen naar de wc, gelukkig tot nu toe niks roods.. Wel goed om te lezen dat meerdere vrouwen steken/ kramp in de baarmoeder hebben. Het stomme is dat je hier niks over leest bij zwangerschapskwaaltjes.
 
Hier is het ook allemaal zo onwerkelijk.. ook gelijk de 1e ronde raak, in december gestopt met de pil, daarna nog ongesteld geworden en nu gelijk raak! Maar die periode nadat je ongesteld bent geweest duurt zo lang
 
Hoi allemaal.

Ik wil mij graag aansluiten bij jullie forum.

Wij verwachten ook ons eerste kindje samen in oktober.

Mij vind het zo heerlijk om jullie verhalen te lezen!  En ik herken mij daar ook in.

Mij heb vrijdag 27-01 2 keer positief getest. Voor ons was het de eerste ronde en gelijk raak. Ik kan het nog steeds niet geloven maar de testen en mijn symptomen geven het toch echt aan!

Ik heb vandaag een bel afspraak gemaakt met mijn leverarts. Ik heb namelijk een chronische lever aandoening waarvoor ik medicijnen gebruik. Hij heeft altijd gezegd als je zwanger bent dan bel je mij op en dan gaan we je goed in de gaten houden.  Vanmiddag krijg ik dus te horen of ik naar de verloskundige mag of toch naar de gynaecoloog. Ben heel benieuwd hoe het allemaal verder gaat!



Zijn jullie ook zo moe? En ondertussen vroeg wakker zijn terwijl je altijd goed kon uitslapen. Daarnaast zijn mijn tepels erg pijnlijk en heb ik wel honger maar geen zin in eten.

Wij hebben het verteld aan onze ouders en broers en zussen. Daarnaast weet mijn beste vriendin het ook. Nu proberen stil te houden! Ik heb een stiefdochter van 13. En we willen het graag pas vertellen als we zeker weten dat het allemaal goed zit.

Ik kan het nog steeds niet geloven dat het echt zo is. Maar ben zo gelukkig!!



Wij verwachten ons kindje op 7 oktober
 
Ja bij mij was t ook vrijwel de eerste x raak. November gestopt met de pil, toen ongesteld geworden maar dat was direct na m'n pil, en december niet meer ongesteld geworden! Zo onwerkelijk allemaal. Wil t van de daken schreeuwen.
 
Wat een leuke ideeën  allemaal om het te vertellen meiden! Laten jullie weten hoe iedereen reageerde?

Bemama ik herken de angst voor een miskraam inderdaad, wat zou ik blij zijn als we de eerste echo hebben gehad en hebben gezien dat het goed zit zeg!! Wat heftig zeg van je paard,  ik kan mij goed verplaatsen in wat je nu voelt en wil je heel veel sterkte wensen meid in deze intens verdrietige periode!

Welkom mies en gefeliciteerd! Onwerkelijk en spannend he?

Haha daphne ik wil het ook het liefste van de daken schreeuwen, we zijn er zo blij mee en van mij mag iedereen het horen  haha
 
Hi Dames!



Ik kan me bij jullie aansluiten. Dit weekend 5 testen gedaan, kon het gewoon niet geloven.

Wij waren niet heel bewust bezig, maar toch binnen 1x raak. Ongelofelijk.

Ben volgens mijn eigen berekening 2 of 3 oktober uitgerekend. Heb nog geen afspraak bij de verloskundige. Dat wil ik volgende week afspreken. Vind het super spannend allemaal en ben ook best bang!

Wij hebben het nog tegen niemand verteld, best moeilijk! Volgende week aan onze ouders waarschijnlijk. Qua symptomen valt het reuze mee. Alleen beetje last van een opgeblazen gevoel.

Leuk om jullie verhalen te lezen!
 
hi mama's!

graag wil ik me ook bij jullie aansluiten! volgens de sommetjes ben ik rond 3 oktober uitgerekend van ons eerste wonder. dat betekend dat we nu ong 5 weekjes zwanger zijn! het is nog zo klein en zo pril. spannend!

wij hebben het stiekem al wel aan de opas en omas verteld. gewoon puur omdat we het niet voor ons konden houden en het zo graag aan iemand wilde vertellen.



het lijkt me leuk om jullie te volgen en ervaringen uit te wisselen

 
Hoi allemaal

spannend he!

Mij heb zojuist verloskundige gesproken en krijg mijn eerste echo al op 16-02 dus over 2 weken al!!

 
Terug
Bovenaan