Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Ik heb zojuist een bevestigingsmail gehad van de verloskundige en daarin staat inderdaad dat 22 februari een intake is en dat er dan een afspraak gemaakt voor de termijnecho. En dat er dus nog geen echo gemaakt wordt bij de eerste afspraak. Pff dat wordt dus nog ff geduld hebben :)
 
Ik heb ook andere slaapgewoontes gekregen (al verschilt het wel per nacht). Het uit zich bij mij vooral in een heel stuk voor wekker wakker worden en dan ook echt klaarwakker zijn..

Het niezen herken ik niet zozeer, ik nies veel maar dat deed ik altijd al haha!

Misselijk tip: Gelijk wat eten nog voor je opstaat, dus cracker of iets dergelijks naast je hebt klaar hebben liggen! En inderdaad regelmatig (kleine) porties eten
 
Ja ik eet idd gelijk als ik wakker word. Want word wel misselijk wakker ook! Maar net had ik opeens echt een enorme misselijkheid vlaag. Ik mag niet "zeuren", want ben enorm blij dat ik zwanger ben, en dit hoort er bij!

Wat ik alleen stom vind, is dat de meeste van jullie al rond de 20ste een echo hebben en ik pas 2 maart. Ik had nog gebeld of t eerder kon, maar ze zei dat je dan juist alles goed kon zien. Ik ben dan al 9.3 weken óf 10.3 weken zwanger! (Ik weet niet wanneer m'n ovulatie was, en weet m'n cyclus niet dus ook niet precies hoelang ik zwanger ben).

Hebben jullie t al aan iemand vertelt? Zo ja; hoe?
 
Hey daphneT,

ik heb 22 februari afspraak met de verloskundige maar krijg ook pas mijn eerste echo in week 10-12. Dus pas na 6 maart een keer. Jammer en maar geduld hebben.



wij hebben het nog niemand vertelt. Volgende week zaterdag geven we een etentje voor familie en vrienden en we willen eigenlijk het voor die tijd sowieso niemand vertellen. Dan kan ook niemand tijdens het etentje per ongeluk zijn mond voorbij praten. Vind het wel heel lastig af en toe om mijn mond te houden. En hebben jullie het al iemand verteld?
 
Terug
Bovenaan