Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Welkom iedereen, leuk dat jullie allemaal meeschrijven en gefeliciteerd! Super ook voor degene waar het wat langer heeft geduurd of moeizamer ging!

<span style="line-height: 1.5;">Nv wat mooi dat je nu zwanger bent zeg! Ik ben niet bekend met primolut dus kan er helaas niets over zeggen, weet ook heel eerlijk niet wat het precies is/doet?</span>

Voor alle meiden die tot nu toe een afspraak bij vk hebben volgens mij hebben we allemaal tussen de 20ste en 23ste februari, leuk!

Wat naar bemama, snap dat je je zorgen maakt! Ondanks dat het natuurlijk niet zo hoeft te zijn maakt het je toch bang.. inderdaad morgen de vk bellen en hopelijk is er niets aan de hand.

Daphne kwaaltjes ja die heb ik haha; vooral heel moe, vlagen misselijk, rommelen, krampjes en nog steeds hongerr.. Al lijken de krampjes nu wel wat minder te woeden de laatste dag. Jij last van kwaaltjes
 
Ja ik ben ook met vlagen enorm misselijk. Zit t dan soort van weg te puffen, Haha! En een rommelende buik. En heb het gevoel steeds een volle buik te hebben, alsof er een ballonnetje in zit ofzo. Maar dit kan ook tussen m'n oren zitten nu ik weet dat ik zwanger ben. Ik heb ook de hele tijd honger!
 
Hebben jullie ook last van soort van trekkende buik aan de onderkant alsof alles opgerekt wordt?

Buik nog steeds rommelig en iid ook met vlagen misselijk van mij mogen alle klachten komen lijkt me alleen maar een goed teken toch?



Groetjes
 
Daphne; ooo logisch dan! Ik ook 2 maanden geleden 30 dagen en vorige maand 27. Ik voel mijn eisprong wel heel duidelijk dus het was deze maand makkelijk terug rekenen.

Maarre.. dan ben je zelfs in september al uitgerekend hihi! Heb je ook al een afspraak voor een echo?

 
Hoi DaniP, ook welkom en gefeliciteerd! Leukkk, (tot nu toe) allebei 3 oktober uitgerekend! Ik moet helaas nog 1 dagje langer wachten op de echo.. vervelend he! Ik vind dat wachten ook maar niks.. :(

Hoe oud ben je en waar woon je?



Hier ook kwaaltjes; niet echt misselijk maar m'n trek wisselt non stop. Op het ene moment heb ik totaal geen trek en 1 minuut later heb ik trek haha. En als ik dan eet, hoef ik niet zoveel als voorheen. Ik heb nu al 2 dagen niks lekkers gegeten, dat lukt me normaal niet hihi. Verder slaap ik slecht, heb ik levendige (niet fijne) dromen, heb ik een druk op mijn baarmoeder en knappen m'n borsten zowat uit elkaar!
 
En ik ben een sukkel haha want ben zo ongeduldig, vond dat er hier de eerste dag te weinig reacties kwamen :p dus had ik mij ook aangemeld bij het oktober forum op 24baby én viva haha. Inmiddels heb ik 24baby verwijderd en zit ik nog op het (begin) oktober uitgerekend topic op het viva forum. Bij het viva topic heeft iemand een handig schema op de begin pagina gemaakt waarin alle namen + leeftijden + uitgerekende data + data 1e echo staan. Iemand die dat hier ook kan? Of allemaal zin om naar het viva forum te komen? :p
 
Terug
Bovenaan