Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

<p style="text-align: left;">@bemama; het kan inderdaad dat ik 26 september uitgerekend ben, en anders 3 oktober (op mijn eigen verjaardag:D).</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb 2 maart (pas) m'n eerste echo. We hadden t idee om t dan ook pas te vertellen aan onze ouders, maar we kunnen niet wachten en vertellen het deze week al.</p>
<p style="text-align: left;">Mijn misselijkheid word alleen maar erger. Hebben jullie je opgegeven voor moeders voor moeders? Ik wel, wordt deze week gebeld als t goed is.</p>
 
Hey bemama, het gaat precies gelijk op zie dat ik er neer heb gezet 21 februari maar moet 22 februari zijn. Ik vraag me alleen af of ik dan ook al een echo krijg. Volgens mij kan dat hier niet bij de verloskundigenpraktijk, maar moet dat ergens anders. Maar ik ga het dan wel zien.

Ik ben 28 jaar oud en woon in de Achterhoek.



 
Hoihoi!

Ik ben nu ook al 5 dagen over tijd! Dit weekend 3 testen gedaan en allemaal positief met een licht streepje. Ben de laatste tijd wel veel moe en best vaak misselijk. Tot nu toe nog geen sporen van menstruatie. Hoe het er nu uit ziet ben ik op 10/10/17 uitgerekend!  Waneer maken jullie eigenlijk een afspraak met de vk?         Spannend!!
 
Welkom iedereen, leuk dat jullie aansluiten! Spannend allemaal hé?

Hahah bemama, het klopt aan het begin was het wat rustiger op dit forum maar volgens mij komen er nu steeds meer reacties en meiden die zich aansluiten! Ik vind het leuk om een lijstje bij te houden van iedereen,  goed idee!

Voor mij: 25 jaar, eerste echo/afspraak vk:20 februari, uitgerekend: 2 of 3 oktober



 
Hoi allemaal!

ook hier een positieve test afgelopen donderdag! vreemd gevoel he? lijkt allemaal nog zo onwerkelijk! zoals ik het heb gerekend ben ik 2 oktober uitgerekend

slapen jullie ook zo slecht? ik word elke nacht misselijk en met buikpijn wakker en dat blijft heel de dag...verder gelukkig geen kwaaltjes.

vanmorgen gebeld naar de verloskundige en 22 februari mogen we, spannend!
 
Terug
Bovenaan