eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hallo dames,

Zo, hier nog iemand nieuw bij.
Ik ben 22 jaar, getrouwd, en met de pil gestopt sinds 06 januari!!!!!!!!!!!
Ik ben zo stilletjes aan het hopen dat alles zeer snel gaat.
Net zoals jullie, kan ik aan niets anders meer denken

Ik zou ht er zo moeilijk mee hebben zou het lang duren!!!

Waar kan men ovutesten halen?
Ik zou begod niet weten wanneer die bij mij plaatsheeft, nu ja, ik weet nog niet eens welke cyclus ik heb

Groetjes aan allen .......   en succes

hoi allemaal

dit is mijn eerste berichtje hier..

ik ben net 2 maanden gestopt met de pil, ben 24 jaar (bijna 25) en heb een vaste relatie van bijna 7 jaar.  ben niet getrouwd.

ik lees overal dat de vrouwen tegenwoordig pas met hun 29 kinderen willen..
ik ben pas 24. ben ik dan zo jong?    soms twijfel ik vanwege mijn leeftijd, maar wil echt al heel graag kinderen.
wat vinden jullie er van?

groetjes ingrid

@ Ezna en Ingrid: Super welkom! Ezna de gemiddelde cyclus is 28 dagen, geteld vanaf de 1ste dag dat je ongesteld bent geworden. Op predictor.nl kun je heel makkelijk uitrekenen wanneer je ovuleert en sexytime met je man kan hebben. Ovulatietesten kun je volgens mij gewoon bij de drogist kopen en anders op internet bestellen. Succes!

@ Ingrid: Iedereen voelt zelf aan wanneer zij klaar is voor kinderen. Bij de 1 komt dat wat eerder bij de ander en daarbij zijn vrouwen sneller op het punt dat ze kinderen willen dan mannen en moeten weleens wachten totdat de man zover is.... Maar dat is mijn mening. Het is juist een pré om in de twintig zwanger worden. Dus geen schaamte gewoon lekker van genieten!

Zo ga lekker op de bank met een kopje thee van gtst genieten!
Ciao

Dag lieve meiden,

hmmmm, voel me kut (sorry voor m'n taalgebruik).
Ik weet het niet meer hoor. Stond  een half uur geleden  onder de douche, komt er ineens wat bloed vrij. Helder bloed.
Heb ook de hele dag al zo af en toe wat lichte krampjes in m'n onderbuik. Een beetje zoals bij m'n ongi, maar dan vele malen minder gevoelig. Wat is dit nu?!?!?!
Ben ik nu veel te vroeg al ongesteld aan 't worden?
Kan 't nog een innestelingsbloeding zijn?!

Heb meteen die vriendin van me gebeld, die 11 wkn zwanger is.
Ze zegt dat 't 't echt allebei kan zijn. Innestelingsbloeding kun je volgens haar zo'n 8-10 dagen na bevruchting hebben.
Zit vandaag precies op dag 9.
Hoop het zo!!!!!!
Laat 't maar lekker nestelen, veilig en warm in mij!
Meiden, duim dus alsjeblieft ff voor mij!

Ik denk ook veel aan jullie, heb er echt veel aan dat we dit met z'n allen doormaken!

Moet 't maar even afwachten of 't doorzet ja of nee.
Doe hoe dan ook wel morgen die test hoor. Alhoewel....tenzij het natuurlijk echt obvious ongi wordt.

Nou, k'hou jullie op de hoogte.

Sterkte ook met de laatste loodjes!!

Liefs, prinses

pffff prinses!
wat een spanning zul je hebben!!!!
ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen!!!!!

liefs suus

hoi hoi..

het wordt mooi druk hier op dit forum.. Op zich grappig dat we allemaal dezelfde dingen mee maken..
Wel moet ik elke keer veel bijlezen. Maar lukt me deze week aardig om elke dag even te kijken. Volgen elkaar op de voet..

De woensdag inderdaad voorbij.. Fijn. Nog 2 dagen en dan heerlijk weekend. Ik voel me kiplekker.. Alleen moe.. Heb vanmiddag 2 uur liggen pitten.. ERG ERG.. Maar ja heb een drukke baan en het zijn drukke weken.. laten we het daar maar op houden..

Ik ga toch echt wachten tot na het weekend met testen. Misschien koop ik er zaterdagmiddag een als ik nog niet ongi ben geworden en dan testen op zondagmorgen met man lief erbij.. Doe het echt niet eerder.. Waarom niet..
Geen idee. Wil gewoon eerst over tijd zijn..

maar ik ga zo pitten..
Mijn nod dag is dus 19 jan.. Zaterdag dus.. Ik houd jullie op de hoogte.
Jullie mij ook he..
En succes allemaal en kom goed het weekend door.. Ben wel erg blij dat ik niks gepland heb dit weekend..
DOEI doei

dikke kus mij

Nou, helaas ik ben toch echt wel ongesteld geworden!
Moet dus maar wachten tot dit hopelijk zo snel mogelijk voorbij is, om weer te gaan klussen en weer die gruwelijke spanning door te gaan.
Wel ja, ........jullie zullen vast begrijpen hoe ik me nu voel.
Laat 't ff hier bij voor vandaag!

X prinses

hoi hoi dames

het is nog vroeg en ik zit hier met mijn ontbijt voor me.. Maar ook mijn ongi is vannacht gekomen. Ben er zelfs wakker van geworden. Wat een steken ineens.. Wel 3 dagen te vroeg. Want zou eigenlijk zaterdag ongi moeten worden. Mijn cyclus schommelt dus tussen 30 en 32 dagen.. Ook ik hoop   dat het weer gauw voorbij is en we weer kunnen gaan klussen voor de volgende ronde.
Het is jammer maar niks aan te doen..
Maar hoeveel meer moeten we klussen de volgende keer.. Hebben netjes lang om de dag aangehouden..

sterkte princes.
En voor de rest zal ik deze ronde blijven duimen.
liefs mij

Terug
Bovenaan