eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

@ Suus: Dat is het ergste he. Als al je werk gedaan is, wachten op je NOD! Tergend langzaam gaat het, maar des te leuker als het straks zo is. Ik duim voor je en voor de rest die een NOD tegemoet gaat.

@ Monotoetje: Ontpillen... De 1 heeft er onwijs veel last van de ander niet.  Ik heb er best wel last van gehad. Soms lijkt ontpillen op het gevoel van zwanger zijn. Erg misselijk, opgeblozen gevoel  en moe. Daarbij heb ik enorm last van de puistjes gehad, want gelukkig nu in maand 3 weer minder wordt. Ik denk dat mijn hormonen weer in rustig vaarwater komen. Daarbij is mijn humeur echt veranderd in een zonnetje en is de zin in sex ook meer dan ooit, wat natuurlijk erg van pas komt als je een kindje wilt. Je kunt ook aankomen of juist afvallen. Maar goed, zoals ik al zei is ontpillen heel persoonlijk en kun jij er misschien helemaal geen last van hebben.

Nou ik ga even snel wat doen!
Tot snel!
Lfs Rossia

hoi allemaal..
Zelf de dinsdag is alweer voorbij.. Maar zie wel op tegen volgende week. Hoop echt dat de red devils niet komen..

Ja wat ziet mijn man aan mij.. Echt positief om te horen is het niet.. Hij vindt namelijk dat ik een dikke kont heb gekregen.. Ja wat het is.. Of hij maakt gekheid.. Zie hem er wel voor aan.. Maar leuk om het bijna elke te horen is het niet altijd.. Maar ben allang blij dat hij er ook een beetje mee bezig is..
Volgens mij vindt hij het ook reuze spannend.. En dat is het natuurlijk ook..

Maar werkse nog deze week. En we spreken elkaar vast nog wel voor het weekend.. Moeten elkaar echt oppeppen denk ik zo rond vrijdag zaterdag.

liefs.. mij

Dag meiden,

ff een kort berichtje van mij, heb vandaag een mindere dag. Vanochtend stond me 't janken nader dan 't lachen. Kweet niet waarom maar 't zal de spanning van 't wachten wel zijn. M'n vriend is er ook helemaal van overtuigd dat ik zwanger ben. Volgens hem gaat dat testding uit elkaar spatten zo zeker is hij.
En ik zelf ga juist steeds meer denken dat het niet zo is......voel bijna niks meer.

Heb een vriendin van me gesproken die nu 11 wkn zwanger is en zij zegt dat 't de normaalste zaak van de wereld is. Ik vergeet de realiteit af en toe bijna, maar ze heeft gelijk. Als je het heel nuchter bekijkt ben ik (als ik het uberhaupt dus ben) nu nog maar 1,5 week zwanger. Er zitten dan nog maar zo weinig hormonen in je lijf. De een voelt daar niks van en een ander wel. Dus......ik probeer me er maar weer bij neer te leggen en wacht geduldig af.

Had me vanochtend trouwens bedacht dat ik toch zaterdag pas ging testen, maar na overleg met m'n vriend ga ik het toch donderdag al doen. Als deze negatief is, hoop ik het wat langer vol te houden en pas op zondag weer te testen. Ik weet het, dat is nog steeds 1 dag voor mijn NOD, grote kans op een negatieve uitslag, maar je weet maar nooit. Heb maar een vaag streepje nodig!

Wel ja, genoeg gekletst.....bedenk me ineens dat ik begon met.....ff een kort berichtje van mij.....ahum,  moest dus kennelijk toch even een wat  groter ei kwijt.  

Nou meiden, hoop  dat jullie ook jullie kommer en kwel blijven mailen.  
Sterkte met deze zware week!

Liefs, prinses  

heeey heeey,

Ben in november gestopt met de pil...als t goed is zijn jullie ook allemaal net gestopt???? Moet toch niet gekker worden dat we er nu al zo mee bezig zijn? Hoop nu al elke keer dat t raak is. terwijl t best nog maanden kan duren. Ben ook jaren aan de pil geweest, lees meerdere meiden...eigenlijk is mijn menstruatie al meteen goed op tijd, is dat positief?? Bloed ook erg veel in vergelijking met toen ik aan de pil was.

VRAAG; Wat is nou mn eerste dag, de dag dat ik twee ieniemienie drupjes bloed verloor of de 2 dagen erna dat ik ook echt met buikkrampen en mega bloed verlies mn bed indook? Ik moet toch weten welke dag mn eerste dag was zodat ik mn 14e dag kan uitrekenen?????

HEEL VEEL SUCCES IEDEREEN!!!

En oh ja, krijg echt een bloedhekel aan die meiden die echt meteen na de 1e keer of zo al zwanger worden, niet eens gepland. sorry hoor...wordt daar echt sjaggo van! had ik vroeger nooit maar ja als je zelf ALLES doet wat moet en t lukt nie....GRRRRRRRRRRRR!

Hallo allemaal,

Ik weet het niet hoor...
Soms denk ik echt dat ik zwanger ben, hahaha.
Maar je lichaam kan je ook ontzettend voor de gek houden hoor.

Gisteravond was ik zo prikkelbaar, ik moest overal van janken. En ik ben zoooo moe. Kan wel uren slapen!

Ik ga eind deze maand testen, maar toch denk ik ook dat ik nog niet zwanger ben.

Ik weet hoe jullie je voelen!

goedemorgen ladies!

zo wordt gezellie hier! nog meer stresskippen erbij! hihi.

Setependre.. over je menstruatie,ik zou beginnen met tellen wanneer je de iniemieniedrupjes al hebt.dan ben je volgens mij gewoon al ongesteld.
en gewoon extra gaan klussen,dan weet je bijna zeker dat je je ei niet mist.
en als je het echt niet zeker weet ovu testen gaan gebruiken! succes! en welkom bij de stresskippen club!

Monatoetje,zal ook is aan mijn man vragen of mijn kont dikker is geworden!hihi..dat wil je inderdaad niet elke dag horen..maar als het een zwangerschapsverschijnsel is..PRIMA!!! en het word nu echt wel spannend he? is alweer woensdag!! ieieieieieie!!!!!!!!
wanneer ga jij testen? ik ben er nog niet uit..wacht denk ik echt tot mijn NOD

Prinses!!!!!! ieieieie morgen testen!!!! super spannend!hoop het echt voor je!
nou twijfel ik ook (al)weer of ik ook niet eerder ga testen..
maar ik heb dus ook het 'probleem'dat ik geen klachten meer heb.voel me perfect!
had liever gezien dat ik elke ochtend kotsberoerd naast mijn bed stond!!
toch ongelooflijk dat je misselijk wil zijn??? wat hebben we er toch veel voor over..
maar to the point,   heb niks geen steekjes meer of andere vage klachtjes..  daarom wacht ik maar met testen tot mijn NOD....

moet morgen wel naar de huisarts trouwens...om heeel iets anders hoor.
heb sinds een paar week terug een schraal plekje in mijn hals net onder mijn oor.
jeukt heel erg. dacht van gaat wel over,maar niet dus!!! het is een vuurrode plek van 5 cm die ontzettend jeukt en lijkt of het in brand staat!! moet nu dus echt ff heen..
heb ook geen flauw idee wat het kan zijn..maar zit eigenlijk niet te wachten op antibiotica of penciline. zal t m direct maar ff zeggen dat we zwanger willen worden.
of misschien al ben!!!!  

heee zullen we alle NOD's ff opschrijven?

princes en monatoetje 21 jan
suus                                                   22 jan

meer weet ik er niet hihi...

heb trouwens een kladblok voor me liggen,schrijf ik dingen uit jullie berichten op,anders ben ik de helft alweer vergeten als ik een nieuw bericht typ..
nou meiden succes!!! en princes ik duim voor je!!! doe je m morgen vroeg??

liefs suus

Hoi meiden,

Mag ik me ook aanmelden bij jullie stresskippen club?

Ik ben ook in december gestopt met de pil, zit nu in de 1e maand.

Setepenre, ik snap dat het vervelend is als andere meiden allemaal de 1e maand aantellen, zelf ben ik 3 keer de eerste maand aangeteld, helaas 2 keer een miskraam. Uit de derde zwangerschap is gelukkig mijn zoontje van nu 13 maanden geboren.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, het zegt niets al je de 1e maand aanteld. Bij mij is het 2 keer fout gegaan.

Mijn NOD is 23 januari, ik wil eigenlijk de zaterdag erna (26 januari) pas testen.
Dan ben ik echt 3 dagen overtijd en is mijn man ook 's ochtends thuis.

Ik vind het fijn om met jullie op dit forum verder te stressen........

Liefs, Go

Hey Meiden!

Stijgt de spanning al een beetje??
Goed idee suus om alle NOD's op te schrijven. Die van mij is 2 februari. Misschien dat we een soort van schemaatje of tabel kunnen fabriceren?

@Go: Welkom, gezellig dat je mee komt stresskippen!

Ik heb wel gelezen dat je niet te vroeg moet testen. Dat heb je nog niet genoeg zwangerschapshormoon. Dan ben je misschien al heel teleurgesteld, terwijl dit helemaal nog niet nodig is!

Nou ik ga nog ff werken.
Tot snel!
Greetz Rossia

Terug
Bovenaan