eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hoi allemaal

Mag ik met jullie meekletsen? Ik zal me even voorstellen voor degene die me nog niet kennen (ik heb al eerder een berichtje op het forum gezet en ergens anders op gereageerd, maar ik zit nog niet bij een 'vast' topic en deze leek me erg gezellig). Ik ben 23 jaar, over een half jaartje 24 en sinds begin december ben ik gestopt met de pil. Ik ben toen 5 december ongesteld geworden wat nog kwam doordat ik aan de pil was en ik heb geen nieuwe strip meer aangebroken. Nu ben ik sinds die tijd ook niet meer ongesteld geworden. Dit is normaal lees ik? door het ontpillen?

Ik heb ook nog een vraag aan meiden die hun eisprong voelen, wat zijn jullie klachten en waaraan merken jullie het? Ik heb trouwens wel steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden, beetje rugpijn etc. maar het is net of het niet doorbreekt.

Nou ik hoop dat ik met jullie mee kan kletsen, ik heb het namelijk niemand verteld dat ik gestopt ben met de pil en dat wil ik ook eigenlijk niet, en hier kan ik mijn ei wel kwijt

groetjes tientje

Suus: Ik heb geen ovu-testen gebruikt. Ga ik voorlopig ook nog niet doen. Wil het nog een beetje bij de natuur houden en tot nu toe heb ik een vrij regelmatige cyclus. Als het na een half jaar nog niet raak is ga ik het denk ik wel proberen.... Heb er dus geen ervaring mee, welke je zou moeten kopen. Inderdaad is het lange wachten nu begonnen.... DRAMA"S! Eigenlijk zouden ze testen moeten hebben die kunnen zien of je eitje bevrucht is. GRRRRRRRR. Dan heb je tenminste gelijk duidelijkheid. Volgens mij een gat in de markt hihi!

Tientje! Welkom!
Ik voel soms mijn eisprong, maar niet iedere maand. Bij mij voelt het als een beetje een stekend gevoel, wat een paar uurtjes aanhoudt. De ene keer erger dan de andere keer.  Als ik het voel is het de rechterkant. Dat weet ik omdat ik bij de dokter ben geweest, ik dacht namelijk in het aller eerste keer dat ik een blindedarm ontsteking had.... Was dus gewoon middenpijn/ovulatiepijn. Kan dus best handig zijn. Weet je wel wanneer je even moet sexen hihi!

GO, any news??

Oh ja een PS:

Gisteravond had ik echt zo'n gevoel in mijn onderbuik en rug alsof ik enorm ongesteld moest worden... Heel vreemd, aangezien ik als het goed is net mijn eisprong achter de rug had vrijdag of zaterdag. Vanmorgen was dit weer helemaal weg.
Heeft iemand er ervaring mee?

Ha meiden,

Lief van jullie dat jullie naar me vragen.
Gisterochtend getest, wel te vroeg, 3 dagen voor NOD.
Helaas negatief, had echt wel even een dip!!
Maar inderdaad, zolang de rode duivels er nog niet zijn,  is alles nog mogelijk.
Gelukkig veel afleiding gehad dit weekend en de komende dagen ook, maar ik
vind het wachten toch wel erg lang.

Een van jullie wilde nog weten wanneer ik weer ging testen (sorry, ik weet niet meer precies wie, volgens mij Suus).
Ik hoop te kunnen wachten tot zaterdagochtend, maar ik kijk wel of ik het vol houd.

Ik hou jullie op de hoogte........

Veel liefs, Go

hoi hoi dames..

ook ik ben weer even van de partij. weer even heerlijk van me af schrijven. Echt fijn zo'n forum.. Je kunt alles op je eigen manier kwijt... Maar voel toch ook wel beetje een hecte band. Ondanks dat je elkaar niet kent vertel je elkaar veel en we zitten allemaal in hetzelfde schuitje..

Hoop dat het gauw raak is voor ons allemaal. Mijn ongi is weer helemaal de deur uit en heb weer even goed zitten rekenen wanneer we weer goed aan de slag moeten.. Hopelijk zit ronde 3 vol geluk.

Ga even heerlijk badderen.. Even ontspannen. heftig dagje gehad.. Maar hoort erbij.. En aangezien ik vanavond nog verjaardag heb.. Op maandag heb ik even tijd voor mezelf nodig.. Manlief is weg.. dus kan mooi even..

En trouwens heb de multivitaminen kunnen ruilen.. Heb nu zwanger worden van de Etos..   2keer daags slikken.. Veel.. maar het is voor een goed doel laten we maar zeggen..

tot gauw allemaal
liefs mij

Hello ladies,

hoe is het met iedereen?! Het weekend weer goed doorgekomen?
Vandaag maandag 21 januari is volgens wetenschappers de meest depressieve dag?!
Hmmm.....had een parkeerbon omdat m'n parkeervergunning van het dashboard gewaaid was, heb een koortslip en ......omdat ik nog steeds 't gevoel heb dat ik toch zwanger zou kunnen zijn, vanavond weer een test gedaan....negatief.
Depressief wil ik het niet noemen, maar een baaldag heb ik toch zeker wel.

@suus, shit en fijn tegelijk.......balen dat je niet zwanger blijkt te zijn, maar fijn dat je dus een korte cyclus hebt. Des te eerder kun je weer voor ronde 2 gaan, nietwaar?!
Hou je ons wel ff op de hoogte over hoe jouw ongi verloopt?! Aangezien die van mij maar een mysterieuze 1,5 dag duurde en dat al 8/9 dagen na m'n eisprong?!  

Theoretisch kan ik dus nog steeds wel zwanger zijn en juist dat maakt me gek!
Het kan gewoon wel een innestelingsbloeding geweest zijn en ik kan nu nog steeds te weinig Hcg in m'n bloed hebben.
Hoe dan ook begin ik vrijdag weer met ovulatietesten.
Ik gebruik de digitale van Clearbleu, die kun je ook 's ochtends gebruiken. (je mag 4 uur van tevoren niet geplast hebben). Deze zijn behoorlijk prijzig (32,99 euro voor 7 stuks), maar werken prima en met als  groot voordeel dat je het dus op ieder moment van de dag kunt doen.    

Als ik toch mijn ongi had vorige week, betekent dat dat ik ook een cyclus had van 27 dagen en dat ik m'n ei waarschijnlijk 29 januari  zal  hebben en dus mijn NOD op 12 februari.  
Maar de vorige keer had ik m'n eisprong 4 dagen later dan wat al de berekenmethodes aangaven dus we wachten het maar  weer af,  lang leve de ovulatietesten.    

Wie zit er nu nog in spanning deze maand? Alleen Go nog? Kunnen we niet ff weer een nieuw lijstje fabriceren?!

Nou meiden, tot gauw weer...

liefs, prinses

haai meiden!!

hier was ik alweer!!
weer lekker ff zeuren en klagen met mekaar!!hahahaha
ben ook zeer content dat ik dit forum heb gevonden!zou niet weten tegen wie ik zo zou kunnen praten en klagen..ja mijn man,maar die word nu al af toe gek van me!!hahaha

maar goed..ben echt goed ongesteld!!jeetje wat heb ik een buikpijn gehad vanmiddag en onder in de rug... weet nog heel goed waaromik destijds aan de pil ging!!hierom!!!
maar dat heb ik er allemaal voor over!! ik hoop eigenlijk dat ik/wij dit idd niet vaak gaan mee maken!!!

zo ff mijn kladje erbij....

@tientje..welkom,gezellig dat je met ons mee wilt kletsen en ervaringen wilt delen!!dit is ook het gezelligste clubje!!!hahaha
maar ik begrijp dat je na 5 dec nog niet ongesteld bent geweest? en wel flink geklust?
zou je niet eens een test er tegen aan gooien?of heb je dat al gedaan...

@monatoetje       je mag weer aan de klus!!!!!!
 jij gaat nu ook met ovutesten he? ben benieuwd wat je ervan vind.welk merk heb je?

@GO nou meid...jeetje wat een spanning!!! hoe voel je jezelf? goed gevoel erover?
  we gaan weer duimen hoor!!! knap van je als je nog tot zat kan wachten!

@rossia   hahaha een bevrucht eitje test! das een goeie! kunnen we flink wat centen mee verdienen denk ik!
tja.. en die ongie pijn,zou t eigenlijk niet weten.voor innesteling nog te vroeg he?
ook voor jou gaan we nu al duimen!!

@prinses   ohhhhhhh wat k*t die onduidelijkheid weer!!! maar zal t niet gewoon komen omdat onze lijfjes weer moeten wennen? maar ik zal je op de hoogte houden hoe lang het hier duurt,maar zoals je gelezen hebt is dit echt wel ongesteld zijn...pfffff
maar gewoon maar weer aan de klus en idd van t weekend?? weer testen?dan weet je het zeker.
en idd hoorde het op het nieuws van 21 januari!!hihi nou begon bij vanmorgen dus ook direct fijn!!ongesteld...hele dag pijn..erg vies weer en t was/is maandag!!haha
en onder de koffiedrinkers van ons  ik hou erg van koffie.
was vanavond op editie nl,een of ander onderzoek heeft aangetoont dat koffie echt heel slecht is en de kans op een miskraam een keer vergroot!!!!! dat vind ik best veel en eng,, dus na de eisprong geen koffie meer!!!! en ze hadden t al over 2 kopjes per dag!

nou meiden! weer een lang verhaal... heerlijk!!
slaap lekker voor straks!!

xxx suus

nieuwe NOD lijst!!!

Go                       23-01         ? ronde       ? kindje

Judith               28-01      2e ronde       1e kindje

Ingrid03         02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia             02-02     3e ronde       1e?kindje

Prinses          11-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje 16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                 17-02       2e ronde        1e kindje

Terug
Bovenaan