eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

ga maar testen GO!!
dit ga je niet volhouden tot zaterdag!

mijn NOD zal volgens het boekje dinsdag de 22e moeten zijn..
heb wel nog steeds de ongie klachten..maar nog niks te zien!

fijne dag nog! xxx

ohhhhh je was me net voor!!!

he... balen he? een negatieve test...
ga je nu woensdag weer?of zaterdag pas.

hoi

Ik ben ook net gestopt met de pil. mijn nod is 2 februari.
Sinds ik gestopt ben, ben ik erg moe en heb steeds lekkere trek..
ik snap er niks van..
Hebben hier meer last van?  

vind het echt spannend allemaal, ik hoop natuurlijk dat iedereen snel zwanger wordt!

succes iedereen!!!!

groetjes ingrid

dames dames. wat een gezellig geklets hier. NOu ja gezellig.. Lijkt wel of we steeds meer gaan stressen..

Wij hier mijn man en ik ga gaan met goede moed de derde ronde in. Heb de ovulatietesten binnen. Ben overgegaaan op multivitamine zwanger worden van de Etos..

We gaan gewoon allemaal goed georganiseerd door..
Hopelijk zijn we dan de volgende ronde samen zwanger en kunnen we samen door naar een volgend forum.. dat zou wel echt super stoer zijn...

Succes allemaal.. en tot gauw.. Ik hoor dat er visite aankomt.. Bleh.. niks aan op zondag.. Het liefst doe ik niks op zo'n dag..

groetjes mona

Goedemorgen ladies!

@Go, wat enorm balen, maar zolang je nog niet ongesteld bent.....
@Suus, al wat duidelijkheid bij jou Suus? Nog getest of harstikke ongesteld geworden....
@Ingrid, Welkom!! Onze nod ligt exact op dezelfde dag. SPANNEND!!
@Monatoetje: Ging het omruilen van de vitamines goed? Ik zat er ook naar te zoeken op internet, maar ik zag ook alleen maar die multivitamines voor als je al zwanger bent, maar niet voor zwanger worden.... Misschien maar gewoon even in de winkel kijken...

Mijn klusperiode is weer tot zijn einde gekomen! Al hoewel er altijd wel tijd is voor sexy time... en niet perse rond de ovulatie moet zitten. Laten we duimen dat het deze maand gelukt is.... Tis nu afwachten en duimen draaien!

Zo ga maar eens aan het werk!

Lfs Rossia

goedemorgen dames!!

nou volgens mij zijn hier de rode duivels gekomen!!!!!
vanmorgen met plassen zo'n enorme ongie buikkramp(herkenbaar?)
en een veeg helderrood bloed (sorry voor de duidelijke uitleg,dat is nu t fijne van zo'n forum!)   maar nu op dit moment geen pijntje te bekennen!heb maar ff tampon ingedaan.
kijk zo wel ff weer,kijken of het doorzet.hoop het eigenlijk wel,want dat betekend dat mijn cyclus 27 dgn is!! is geweldige cycles toch? had gister met vrijen hetzelfde als prinses.ontzettend gevoelig en net of er een blauwe plek in zat...hihi...
niet pijnlijk,maar gewoon heel anders.
en wat die vage test betreft.....heb het ff op de zwangerzijn forum gevraagd.die dames hebben wat vaker testen gedaan. mijn steepje is waarschijnlijk een uitloper of iets dergelijks geweest. want anders had ie er nu nog op moeten staan. en er is nu niks meer te zien.gelukkig had ik vrijdag er al een slecht gevoel over.anders was ik helemaal blij gemaakt met een dood vogeltje.
maar goed beginnen we allemaal met een nieuwe ronde en we hebben allemaal een super cycles he? alleen GO nog ff afwachten!!spannend hoor!
ben nu trouwens een stuk rustiger...kunnen nu ook niks doen he?hihi...

dus rossia jij moet weer 'ontzettend'' lang wachten op je NOD!!!
het officielle klussen zit er weer op.
heb jij ovu testen gebruikt? ik zit er namelijk over te twijfelen of ik ze ook wil gaan gebruiken.wil niet van die moeilijke gevallen die je 'smorgens niet mag gebruiken of dat je 4 uur niet mag plassen.
wil ze op elk moment van de dag kunnen gebruiken. bestaan die????

nou weer een heel verhaal...
mijn NOD is nu volgens baby brabbel 17 febr.
mijn ei       3 febr
dus van t weekend direct weer aan de klus!!!!(niet te hopen dat ik 3 week ongie ben ofzo!!!!!!)

nou ga ff lekker koffie drinken!!! mag nu weer.daar heb ik dus ook flink mee geminderd de afgelopen weken.. (roken nog steeds niet gedaan!!!!!!) zo trots op mezelf!!

xxx suus

quote: Judith1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2008 15:02:36'));

Go                                                                  23 jan
Judith                                                         28 jan. (2e ronde, 1ste kindje)
Rossia                                                     02 febr
Prinses                                                    11 febr. (2e ronde, 1ste kindje)
Monatoetje.                                       16 febr. wederom een zaterdag..
suus                                                             17 febr (2e ronde 1e kindje)

zo nog 1 berichtje....dan ga ik werken..

nou ben echt ongie hoor!!!
jeetje...nu weet ik ook weer waarom ik toen oa aan de pil wou!!
pfffff nou ja..moet er wat voor over hebben!
ben nu ook eigenlijk echt blij!! kun je t je voorstellen? hihi..
ga ook nooit meer van te voren testen!!!!! (zegt ze nu)

nou ladies waarschijnlijk wel weer tot vanaaf!!

x

Terug
Bovenaan