eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hai hai

Ja het lijkt ook indd een erg gezellig clubje haha...Nee ik heb nog geen test gedaan omdat ik mezelf voorhou dat het waarschijnlijk toch nog niet raak is. Maar ik denk dat ik er morgen maar even eentje ga kopen en eens ga testen. We hebben wel flink geklust dus wie weet...Toch heb ik wel steeds de pijntjes een beetje alsof ik ongesteld moet worden, die heb ik nu al anderhalf week al wel..

Maar ik houd jullie op de hoogte...

groetjes tien

nou hopen dat t raak is voor jou tientje!! of dat je gewoon snel ongesteld word,want er zo lang op wachten is ook niks!
heb je daarom ook niet op de lijst staan,helaas nog geen datum he?
nou succes en hou ons op de hoogte he?

hoi hoi dames..

Ja ik mag weer aan de klus. Nog niet echt tijd voor gehad. Maar volgens mij volgende week pas keer mijn ei.. Dus houd het   nog even rustig hier. drukke dagen.. Maar heb de ovulatie testen van matcare via l10.nl besteld.. Ben benieuwd. Moet rond 12 uur in de middag testen. hihi. op mijn werk.. Minder.

maar ja als ik hierdoor beter zicht krijg op mijn eisprong doe ik het ervoor. Toch..
hee tot gauw allemaal..
Ga even zorgen dat ik wat eten op tafel krijg..

liefs mij

Hallo allemaal,

Aangenaamd ik ben melanie,

Ik ben ook met de pil gestopt volgens mijn berekening moet ik de 24 de eisprong hebben.
Ik  heb namelijk 10 januari voor het eerst mijn menstruatie gehad zonder pil,
wil ook snel   zwanger worden maar weet ook niet precies nu hoe ik het moet gaan berekenen

Hoi allemaal

Nou ik heb toch maar een test gekocht. Vanochtend toen ik wakker werd had ik vreselijk last van mijn rug en vanavond ook weer. Ook last van mijn buik, het gekke is dat het bij mijn schaambeen zeer deed, erg raar, dat kende ik nog niet  Toen ik dit had vanochtend wilde ik geen test meer kopen omdat ik er van overtuigd was dat ik vandaag ongesteld zou gaan worden, maar nee hoor nog steeds niet!...

Mijn cyclus duurt nu al 49 dagen...zucht. Het is wel frustrerend dus ik ga morgenvroeg testen!! spannend....
Ik heb wel gelezen over mensen die aan het ontpillen waren die een cyclus hadden van 60 dagen dus ja...het kan nog erger. Mocht ik niet zwanger zijn dan hoop ik wel dat ik snel ongesteld word want de klachten zijn er wel steeds...

Duurde het bij jullie ook lang voor jullie ongesteld werden na het stoppen met de pil?

Hoe gaat het allemaal bij jullie? ik houd het niet meer bij en ik vind het moeilijk het van iedereen bij te houden...kunnen jullie mij een kleine update geven? dan kan ik heerlijk met jullie meeleven...Komt ook omdat ik nog niet zo in de verhalen zit..

Nou morgenvroeg ga ik testen, ik houd jullie op de hoogte!

liefs tien

hello meiden!

hoe gaat t met jullie allemaal?
prinses hoe voel je je??
en go al rode duivels te bekennen?of nog steeds in spanning,,\
pff spannend hoor..
hier zijn de duivels nog overduidelijk aanwezig...jeetje loop echt leeg!!(sorry...hihi)
en vannacht weer zo'n buik en rugpijn...hoop dit maar 1 keer mee te maken

melanie welkom!!zoals je hebt berekend,reken je goed(volgens een cyclus van 28 dgn)
maar je weet je cyclus nog niet he?dus gewoon lekker klussen of ovu testen gaan gebruiken..succes!!

tientje, het kan maar zo ook ontpillen zijn(niet te hopen natuurlijk)maar zo'n lange cyclus is erg balen natuurlijk!
ik ben gister voor t eerst na de pil ongie geworden. een cyclus van 27 dgn.

en rossia, monatoetje en de rest?alles goed?

x suus

@suus

Vervelend dat je zo'n last hebt van je ongesteldheid. Ik hoop ook voor je dat je dit maar 1 keer hoeft mee te maken....Dat was ook het eerste wat ik zei toen ik stopte met de pil, hopelijk is het gelijk raak want die ongesteldheid die ik voor de pil altijd had was absoluut geen pretje haha
T is jammer dat je ongesteld bent geworden he...maar goed, vol positieve moed verder en het fijne is dat je wel weet dat je een goede cyclus hebt...

groetjes tien

Hallo dames

het is vroeg nog, maar ik werd wakker, moest naar de wc en dacht laat ik gelijk die test maar doen.

Ik kan nu niet meer slapen...er verschenen direct twee streepjes!!!!   het is een test van trekpleister eigen merk...ik weet niet wat me overkomt....ik ga gelijk een test van clear blue halen en dan weer testen straks....Volgens mij ben ik zwanger...

pffff de twijfel haha ik durf nog niet blij te zijn...het zou zo snel zijn...en ik heb steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden...goh de verbazing is in mijn berichtje terug te lezen he...maar je hoort zoveel verhalen dat mensen testen en dat het dan wel zo is, en dat ze weer testen en dat het dan niet zo is. Maar ik ga een clear blue test kopen en dan kijken wat die aangeeft

ik hou jullie op de hoogte...JIPPIE!!!

liefs tientje

Terug
Bovenaan