eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Yes het is gelukt met de babybrabbel!!

Nog een handige site is www.menstruatiekalender.net
Als je alles invuld heb je een handige kalander die het een en ander voor je uitrekend!!

X Judith

hoi dames

zo even een dag geen tijd gehad om te lezen en het forum staat weer goed vol. heb wel bijna een uur nodig om alles goed te lezen. Erg.. doe dat dus niet.. sorry..... vind het wel jammer dat je niet overal echt meer persoonlijk op kunt reageren.. Ben nu alweer kwijt watik net gelezen heb..

sorry dames..

maar aan deze kant alles in orde.. lekker gewerkt vandaag en morgen hakken we de week alweer doormidden..

ga komend weekend even droog oefenen.. hoe vind je die.. krijgen drie loges.. waaronder een kleine hummel van ruim halfjaar.. en twee scheten van 4 en 6..
maar eens even kijken hoe dat gaat.. wordt vast reuze gezellig.. als een klas van 32  gezellige 6-jarigen gezellig is dan komt dit ook wel goed..

succes iedereen waarvan de nod om de deur staat te kijken en ook succes aan iedereen die zijn klus periode in gaat..

fijne avond nog en tot snel..
dikke knuffel van mij

hee het is me gelukt.. mij ei komt eraan.spannend.. vandaag gaan mijn vruchtbare dagen in.. Wij gaan ons best doen.. wordt vast gezellie..

Ha Meiden,

Hoi Beeldbuis, zolang de rode duivels er nog niet zijn, heb je toch nog hoop.
Ik teste ook altijd later pas positief, dus heb nog een beetje hoop meid...........

Mijn klusweek is begonnen, manlief heeft meteen door als ik 'weer eens wil klussen'.
Ha Ha.............. Hoe gaan jullie mannen ermee om?

Hier verder niet veel nieuws, ben erg benieuwd hoe het gaat met de meiden die vanaf morgen en de  komende dagen de NOD hebben!!!
Laten jullie iets weten?

Liefs Go

hoi hoi

Ja daar heb je zeker wel een punt. Ik heb bij mijn zoontje 1 cyclus gehad en daarna 4 dagen voor die tijd positief getest en ik had testen van matcare daarmee kan je 4 dagen voor de nod al positief testen dus vandaar dat mijn hoop een beetje vervlogen is.

Daarbij hoop ik ook dat als de duivels komen ik ook minder teleur gesteld ben.
maar ja een klein beetje hoop heb ik nog wel

Veel liefs Marije

Hey Meiden,

Stilte voor de storm??

Hier een beetje gemixte gevoelens. Gister dacht ik nog ik wordt gewoon ongesteld want voel helemaal niets, vandaag heb ik toch vlaagjes van misselijkheid en heb het idee of ik vloei, maar als ik dan ga kijken is alles gewoon schoon en droog! VAAAAAAAAG!

Nou ja er zit niets anders op dan gewoon even rustig af te wachten. Hou jullie op de hoogte!
Hoe gaat het verder met jullie? Beeldmuis al tekenen van een ongesteldheid??

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1e kindje

Prinses             12-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

Melanie               10-02   1e ronde          1e kindje

Judith                      23-02   3e ronde       1e kindje

oh wat spannend allemaal weer!!!
wanneer wil jij gaan testen rossia?pas na je nod?
wachten kan echt ontzettend lang duren!!!pffff
heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was!!jeetje..leek zo echt he?ben bevallen in ons nieuwe huis van een meisje!! gatver..en dan word je wakker in je oude huis met een platte buik...ben er dus toch nog wel erg mee bezig...
beeldmuis nog niks te bekennen?

en hoe gaat het met je mond melanie? das geen pretje zeker verstands kiezen laten trekken..heb zelf 2 dagen met een kaakchirurg meegelopen.en dat ging er best heftig aan toe!!hoop er zelf nooit te hoeven liggen...heb nl nog geen verstandskiezen!!
komt nu eentje door,maar zolang ik er geen last van heb,gaat ie er niet!!!uit.
nou meiden tot snel maar weer!!
en ik hoop op veel glitters!!!!!!!!!!!!oke??

xxxx

Terug
Bovenaan