eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Nod dag wel rond de 19e..
En wel aardig wat procent dat ik zwanger kan zijn. Maar geloof er niet echt in..
Gaan gewoon met ons drieen een zware week in..

Zal het wel of niet raak zijn..
Ben blij dat ik een drukke week in ga.. Kan ik er ook niet zoveel bij stil staan
Succes allebei.. Zou leuk zijn om samer zwanger te zijn.. Kunnen we door naar een volgend forum,..

succes.

hoe voel je je princes..
Ik echt belabberd..
Weet echt niet meer wat ik voel.... Ik heb trouwens telkens mijn gehemelte kapot.. Ook daar nog tips voor.. Handig zo..

Maar ga nog even surfen op het net.. Groetjes en sterkte deze week

Ja lachen, dit is echt zwaar verslavend dit forum.
Het helpt ook wel onwijs moet ik zeggen om te weten dat ik een paar lotgenootjes heb.
Dus sterkte deze week meiden, de laatste paar dagen in onzekerheid!

Als ik het goed begrijp ben jij monatoetje dus de eerste van ons met je NOD, hou ons wel op de hoogte hoor!
Ik ga donderdag op z'n vroegst testen met een test van testjezelf.nu. Die claimen dat je daarmee 10 dagen na je ei al kunt testen.
Als deze negatief is, dan test ik pas zondag weer, tenminste als ik het zo lang volhoudt.
Gegroet en werk ze deze week!!

hoihoi

ben ook blij dat ik wat lotgenootjes ken.. En zo allemaal de NOD rond dezelfde dag.. En ik als eerste.. Bah.. WIl ik eigenlijk niet.. Vind het best eng..
Ga denk ik niet eerder testen.. Dus misschien weten jullie het wel eerder. WIlde pas testen als ik echt paar dagen  overtijd ben.. Want als ik het eerder weet... Dan schreeuw ik het van de daken. En het idee dat ie dan nog op negatief staat.. En dat je weer opnieuw moet testen..
Maar die testen via internet ga ik denk ik ook maar eens bestellen.. Komen ze beetje goed aan. Niet dat iedereen direct weet dat je een test hebt besteld..

nou inderdaad allemaal succes. maar we spreken elkaar vast nog wel de komende dagen.. Hebben echt elkaar even nodig. .denk ik zo..

groetjes en veel liefs

mijn moeder belde net..
Ga je nog mee richting de huishoudbeurs.. Leuk.. maar zou dubbel zo leuk zijn als je ook zwanger bent.. want de 9 maanden beurs staat er ook..
Maar ja..    

Tsja, die 9 maanden beurs, dat had ik ook al gezien. Wil er graag naartoe, maar dan echt alleen als ik ook zwanger ben. Dus nog ff afwachten.
Ik heb die midstreamtesten besteld.
Ze worden binnen 24 uur geleverd, discreet verpakt.
Dus, no worries, bestellen zou ik zeggen!
Dat je dat volhoudt om pas bij overtijd te testen?!
Knap, ik ben veel te ongeduldig.

Nou succes en tot gauw weer

Terug
Bovenaan