eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

we voelen ons allemaal anders he?
raar lijf soms...
hoop ook dat dit voortekenen zijn!
hoop ook allemaal tegelijk zwanger!!hihiiii..
nou lekker bank hangen vanaaf! ik slaap juist ontzettend goed de laatste tijd!

liefs suus

Hello ladies.

Wat gebeurt er toch allemaal met ons?!
Na gisteren heb ik echt zoiets van, als ik niet zwanger ben, dan weet ik het niet meer hoor! Dan kan je lichaam je echt gruwelijk voor de gek houden.
Gisterenochtend heel misselijk, nog steeds ietwat gevoelige tepels, opgezette buik, opgeblazen gevoel, bijna de hele dag door steken in m'n zij (variërend van rechts zo'n 5 cm onder m'n ribben en iets meer naar 't midden in m'n onderbuik) en.....gisterenavond tijdens 't vrijen vonden zowel ik als m'n vriend het overduidelijk anders aanvoelen. Het leek alsof alles inwendig wat is opgezwollen en het was ook zelfs een beetje pijnlijk, alsof hij tegen een blauwe plek aan zat te stoten. (sorry voor deze overduidelijke uitleg).

Hebben jullie deze 'klachten' ook?!

Nou meiden, nog 1 weekje dan mogen we zo langzamerhand gaan testen! Kan niet wachten! Heb er toch al 1 gedaan, maar logisch ook, deze was negatief. Ik zal geduld op moeten brengen, lastig!!

Hou je taai en vooral elkaar op de hoogte houden he?!

Groetjes, prinses

Heb net op babybrabbel.net een online zwangerschapstest gedaan en de vruchtbaarheidskalender ingevuld. Ik heb dus zeer waarschijnlijk mijn NOD niet op de 20ste, maar op de 21ste januari.

@Suus, gezelligheid! Onze NOD's vallen dus precies samen! Ik ga wel al zondag's testen, en jij?!
We houden elkaar op de hoogte hè?!

Nog een fijn weekend voor wat rest!

Groetjes, prinses

hey allemaal!!

princes ik heb een goed gevoel bij jouw! denk dat het raak is bij jou.
niet teveel op vast pinnen natuurlijk,maar hoop natuurlijk dat t klopt!

over mezelf ben ik niet zo zeker..denk niet dat t raak is.
ga zo ook ff die test doen op babybrabbel!
ga dan denk ik ook zondag testen..maar miscchien ga ik ook nog wel wachten..
bang voor het antwoord...want zit me al weer helemaal bang te maken dat ik ook pas over 3 mnd ongie ga worden ofzo...gister avond erg emotioneel geweest.om niks eigenlijk, dus weer allemaal gekke dingen in mijn hoofd gehaald..gaat nu weer goed hoor!! straks ff lekker wandelen!

heb trouwens wel af en toe een klein steekje links onder in buik.

nou ga ff die test doen!kom zo terug met uitslag!

x suus

hmmm FF snel

heb 66% kans om zwanger te zijn.
en 22 jan mijn NOD.
 tot snel!!

@suus, waarom denk je dat je je zo druk loopt te maken?! Je hormonen maken overuren.
Je weet, ik zit in hetzelfde schuitje, dus laten we nou allebei proberen ons er niet meer zo druk om te maken, we zien wel. We kunnen er nu toch niets meer aan doen. Afwachten is het enige wat we kunnen doen.
Al die kwaaltjes zeggen niets. Ik heb gehoord dat er vrouwen zijn die helemaal niets voelden en wel zwanger bleken te zijn en er zijn vrouwen die soortgelijke klachten hadden en niet zwanger bleken te zijn, dus......het zegt gewoon niets.
Ik voel me vandaag ook weer heel anders. Bijna geen steekjes meer, niet misselijk, nagenoeg geen gevoelige tepels meer,.....dus tsja wat moet ik denken?!
Hoe shit het ook is, we zullen moeten afwachten.
Maar, waarom denk jij nou ineens zo zeker te zijn dat het bij jou niet raak is?!
Ik hoop echt dat het of allebei wel of allebei niet zo is hoor!
Uiteraard gaan we voor allebei een dikke vette positieve test komend weekend/of de week daarna.

Nou suus, hou je taai!

Liefs, 'prinses'

KKKUUUUTTTT

Typ 2x een bericht naar jullie en druk twee keer op de sluiten knop in plaats van bericht plaatsen..

WORDT GEK VAN MEZELF.. HELPPPPP
ZO gaat het dus de hele dag.. Laat van alles vallen en ben ontzettend chagerijnig.. En ik merk het gewoon zelf.. Dat is het ergste eraann....

Maar wat ik kwijt wilde is het volgende.. Voel met het tegenover gestelde dan gisteren. Heb echt het gevoel dat ik zo ongi ga worden. Onwijs zere buik.. maar dat kan nog helemaal niet.. Dat is dan veel te vroeg..

nou ja.. ga er niet zolang bericht van maken als net..
Ga zo wel even die test doen via internet waar jullie het over hebben.. Jullie horen dan van me weer..

en trouwens ik test denk ik geen dag eerden dan de 19e.. En waar kopen jullie die test. Drogisterij of internet..

tot gauw..

ga nu nauwkeurig op plaats bericht klikken. hihi

Dag lieve mede-stress-kippen!

Hoe is het eigenlijk met iedereen? Monatoetje, Petra en Rossia laat nog eens wat van jullie horen!

@suus,  alweer een beetje opgevrolijkt? Misschien moet je je man maar gewoon even om wat meer aandacht vragen, kan soms wonderlijk helpen.
Zat me nog iets te bedenken trouwens. Je schreef dat je last had van ontstoken/bloedend tandvlees. Je kunt dan beter stokers gebruiken dan floss. Hoe je ze moet gebruiken staat in de folder 'stokers' op de site van ivorenkruis.nl bij folders inzien.
Lachen trouwens dat je ook mondhygiëniste hebt willen worden. Zonde dat je je droom niet hebt nagestreeft. Alhoewel je hebt het nu waarschijnlijk ook vast wel naar je zin?!

Nou, hoop gauw weer van jullie te horen hoe het jullie allemaal vergaat met dat onwijs irritante wachten.....

Liefs, prinses

Terug
Bovenaan