eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Melanie,

Ik was vergeten te zeggen dat ik het zo vervelend voor je vind dat je zo'n pijn hebt.
Succes ermee en weet dat we allemaal aan je denken ook al ben je niet zo heel vaak op het forum, geeft niets. Ik denk in ieder geval dat de andere dames er ook zo over denken.

Liefs, Go

hoi hoi..

suus.. mij zijn de ovulatietesten wel goed bevallen. besteld via internet.. matcare.. Had mijn eisprong afgelopen zaterdag.. Voor mijn cyclus van 30 dagen dus perfect.. Weet dus dat mijn NOD op zaterdag 16 febr. kan blijven staan..

Ik heb niet veel te melden en moet er ook nodig van door.. nog een afspraak staan..
misschien nog tot vanavond..
liefs mij

wat een leuke naam heeft je zoontje GO,!

heb verder ook niet veel te melden..
net ff heerlijk in de regen hard gelopen.

morgen is het de sterfdag van mama
zijn allemaal vrij en gaan naar pap toe.
mijn zusje woont in a'dam en die komt ook.haar zie ik ook niet zo vaak..
weet niet wat we allemaal gaan doen..altijd een erg beladen dag..
nou meiden, ga ff lekker douchen en voor de tv hangen..

misschien kom ik vanavond nog ff spieken hier...

liefs suus

hoi hoi meiden.

Thanks voor jullie steun zeg maar.

hey suus ondangs het   morgen de sterfdag is van je moeder zoals ik het goed begreep
hoop ik dat je toch een fijne dag mag hebben met je fam...

Ik ga zo lekker met mijn mannetje naar boven film kijken,
ga hem lekker verassen meiden misschien nog tot later op de avond

Hoi hoi iedereen

Met mij gaat het wel goed bedankt voor het vragen ! ik was eigelijk wel een beetje opgelucht dat de duivels er waren doordat ik die negatieve testen had was ik er behoorlijk gestoord van en wist ik eigelijk al wel dat ik niet zwanger was naja gewoon op naar de volgende ronde.

Ik zal wat vertellen over mijn zwangerschap en over mijn zoontje

Voor dat ik nog een positieve test in mijn handen had wist ik dat ik zwanger was
ik hing namelijk al over de wc pot. Ik had vier dagen voor mijn NOD een positive test in mijn hand ik was net 19 toen dat zo ver was de ouders van mijn EX reageerden wel positief maar mijn ouders waren minder positief mijn relatie met mijn ex was erg moeilijk en daarom vonden ze het jammer dat ik uitgerekent zwanger was van hem.

Ik voelde hem voor het eerst toen ik ongeveer 15/17week zwanger was ze zeggen dat het nergens mee te vergelijken is maar ik heb een spastiche darm waardoor ik af en toe voel dat het eten verteerd word en zeg maar door mijn darmen glijd dit gevoel doet mij erg denken aan het voelen van dat kleine mannetje.

in het begin voelde ik me over het algemeen wel goed alleen hoorde een potje kotsen nu bij mijn ochtend ritueel. ik werkte op dat moment bij een videotheek en door het vele staan kreeg ik last van bekken instabiliteit ik ben een aantal keren bij de fisio geweest en vervolgens ben ik met 6week voor die tijd i.p.v. 4week met zwangerschaps verlof gegaan omdat ik het niet meer vol hield ik was op 1 februari uitgerekent.

op oudjaarsdag ben ik alle kleertjes na ze eerst uitgewassen te hebben in de kast gaan leggen zodat alles in het nieuwe jaar klaar was een tasje klaar gemaakt waar alles inzat wat we nodig hadden voor het ziekenhuis. Toen ik vervolgens wou gaan douchen zat er (sorry voor de details) een bloedpropje in mijn ondergoed.

Ik heb de verloskundige gebeld en ze vroeg me of ik vruchtwater was verloren of dat ik weeen had maar nee geen last van.
Na het douchen ben ik op de fiets gestapt en ben ik een kwartiertje gaan fietsen om bij mijn EXschoonouders te komen ik zou helpen met de ouderjaars lekkers klaarmaken hele huis zou vol zitten. ik heb de hele dag geholpen en rond 6 uur ben ik even gaan liggen op een bed daar. na een poosje geslapen te hebben ben ik weer lekker beneden gaan zitten maar rond 10 uur trok ik het niet meer en ben weer op bed gekrashed om vervolgens omkwart voor 12 weer wakker gemaakt te worden voor het nieuwe jaar. daarna samen met mijn ex weer naar huis gefietst.

De volgende dag 1jan 2006 kreeg ik in de avond een telefoontje dat mijn vader in het ziekenhuis lag mijn moeder vroeg me of ik mee wou naar het ziekenhuis.
in het ziekenhuis aangekomen was het wel ok met mijn vader hij heeft hartproblemen en ligt af en toe in het ziekenhuis als hij er last van heeft stress was het niks ernstig dus maar voor de zekerheid moest ie nog even blijven voor wat testjes. Ik grapte nog tegen mijn vader dat ie maar snel naar huis moest want anders lagen we hier nog tegelijk. mijn ouders kletsten nog even wat en ik liep alvast naar de uitgan om ze daar op te wachten. ik liep net de lift uit toen ik een steek in mijn zij kreeg ik ging maar even zitten op een bankje vlak bij. mijn ouders keken een beetje raar op toen ik daar zat maar verder heb ik niks gezegt en mijn moeder heeft me gewoon naar huis gebracht.

Thuis aangekomen was ik erg moe en ben vrijwel direct naar me bedje gegaan.
Ik droomde dat als ik me om zou draaien dat me vliezen zouden breken ik werd wakker en moest er wel om lachen ik draaide me om en ..... vliezen geboken.

Nou verloskundige gebeld en op naar het ziekenhuis 2 jan 2006
de hele dag rommelde het wat maar geen weeen ofzo
s avonds is mijn ex naar huis gegaan zodat hij ook kon slapen.
mijn ex was net een uur weg toen de weeen begonnen
dus hij weer terug gekomen naar het ziekenhuis
het was een uurtje of 9 het schoot niet zo op en mijn ex viel om van de slaap
de verpleegkundige had een bed bij mij op de kamer geregeld maar ik wou wel iemand er bij hebben dus mijn moeder opgebeld en gevraagt of ze wou komen
die had weer mijn tante gebeld of ze wou komen als het dan zo ver was kon die haar naar het ziekenhuis brengen dus die lagen net met een wijntje in bed tv te kijken.
ze waren er behoorlijk snel mijn ex is meteen gaan slapen.
Ze hebben tussen door allemaal grapjes gemaakt enzo om het me maar een beetje makkelijker te maken. ik had een infuus gekregen om het wat sneller te laten gaan zodat ik niet uitgeput zou zijn op het moment dat ik moest persen.
ik heb me helemaal leeg gekotst en vervolgens kreeg ik ook nog de hik waardoor ik tussen de ween door niet echt op adem kon komen.
uiteindelijk kwamen de persweeen eraan maar ze kregen mijn ex eerst niet wakker
de persweeen heb ik niet helemaal helder mee gemaakt maar heb er geen moeite mee gehad was eigelijk wel een opluchting dat ik eigelijk mocht persen vanaf de eerste perswee heeft het 17 min geduurt voordat ie geboren was.

jordy christiaan 46cm 2465gram   3 jan 04.02uur   de bevalling was spoedig verlopen met ons was alles goed. omdat ie te vroeg geboren was heeft hij nog wel 5 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat hij zijn warmte niet goed vast kon houden niet in de couveuse maar wel op die kamer omdat ie lekker warm is.

thuis aangekomen ging het helemaal super.

hij is nu 2 jaar en iedereen is dol gelukkig met hem hij begint nu met praten is erruugg grappig en er zit behoorlijk karakter in.

De relatie tussen mij en mijn ex is nog voor dat jordy 1 werd beeindigd door mij
mijn zoontje komt er op dit moment wel maar we zijn bezig met een rechtzaak zodat mijn zoontje daar niet meer hoeft te komen mijn ex is verslaafd aan drugs.
hij woont bij zijn ouders waardoor het op dit moment iets makkelijker is om hem daar nog heen te laten gaan maar goed.

Ik heb vlak na het beeindigen een relatie gekregen met mijn jeugdliefde
en we zijn nu net iets meer dan een jaar bij elkaar we zijn in november samen gaan wonen en we zijn verhuisd in december hij is een echte papa voor jordy en zo noemt jordy hem dan ook.

nu zijn we dus druk aan de klus voor een broertje of zusje voor jordy maar goed dat wisten jullie al :p:p:p

nou dat was mijn verhaal

Veel liefs Marije

Hallo damens,

Hey beeldmuisje wat een lang verhaal zeg
maar dan kun je beter blij zijn idd dat je je ex kwijd bent ik
zou mijn kind ook niet bij iemand laten die drugs gebruikt
Hopelijk heb je nu je man van je leven gevonden waar je alle geluk bij hebt

Vrijdag moet ik eigelijk ongi worden,
word steeds spannender hoe dichter het erop aan gaat komen
Allen vrijdag tegen de avond vertrek ik naar mijn schoonouders schoonpa is zondag jarig vrijdag bij een vriend eten maandag avond ik weer   hier van de party morgen en vrijdag tot de avond ook nog want wil niet dat mijn schoonouders het weten dat we nu bezig zijn met een kindje hopen dat ik alleen niet meer ongi... ga worden.

Liefs
Melanie

Jeetje beeldmuis, wat een verhaal.
Hierbij een virtuele knuffel van mij voor jou. Ik vind dat je het hartstikke goed hebt gedaan en ben blij voor je dat je het geluk weer hebt gevonden. Ik hoop ook voor jou dat het de volgende ronde wel raak is! Net als ik hoop dat het bij mij dan raak is. Denk dat onze nod's ongeveer weer gelijk liggen??

Melanie! Spannend!! Lastig als je dat hele weekend weg bent. Ben benieuwd hoe het afloopt voor je! Duim voor je hoor!

Terug
Bovenaan