eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Beeldmuis, hier ook een knuffel van mij.
Je hebt er, denk ik, ook goed aan gedaan.

Hier verder geen nieuws, wachten........wachten en nog eens wachten...............

Liefs, Go

Zo Beeldmuis das idd nog eens een verhaal.
Maar het positieve is dat je nu weer gelukkig lijkt te zijn?!
Nou maar hopen dat dat geluk snel wordt bezegeld met een klein minimensje.
Nou ja, eerst dus nog een positieve zwangerschapstest!! En een heleboel glitters voor ons allemaal!!

En Suus, een beladen dag voor jou vandaag! Wel fijn dan om allemaal even gezellig bij elkaar te zijn.
Weet iig dat we hier aan je denken! Dikke knuf!

Hier bij ons alles weer rustig, het ei is geweest, de klus is geklaard.....en nu dus weer wachten!!! Heerlijk.....NOT!!!

Ben verantwoordelijk voor het eten vanavond, dus ik ga eens ff kijken wat ik kan gaan fabriceren!

Fijne avond, liefs prinses

Goedeavond..

zo wat een verhaal zeg beeldmuis.. Maar gelukkig is nu alles goed en heb je een fijn leven met je zoontje en je vriend.. Hopelijk krijg je met hem nog een kleine telg.. Zou natuurlijk helemaal top zijn ofniet..
Wel moeilijk geweest natuurlijk.. Had denk ik echt nog geen kind op kunnen voeden op mijn 19e..

Maar je bent nu paar jaartjes  verder..

En Suus.. Vandaag een moeilijke dag.. Hopelijk heb je samen met je familie een goede dag gehad. Is inderdaad beladen. Maar goed dat jullie samen komen..

Hier eigenlijk niet veel te melden.
Als het bij mij raak is deze keer dan is vanavond of morgen mijn innesteling. Heb wel telkens zere buik, maar ja. .ik ga nergens van uit. Moeten toch echt wachten tot volgende week zaterdag.

fijne avond allemaal.
liefs mij

Suus, weet dat we allemaal aan je denken.

Zelf komen wij ook met alle kinderen bij elkaar, onze vader is overleden 5 jaar geleden toen ik 21 jaar was. Niet makkelijk, dus fijn dat jullie nu bij elkaar zijn, weet dat wij in ieder geval ook aan je denken op deze moeilijke dag voor je.

Liefs, Go

Goedemorgen!!

Suus: ik hoop dat je gister ondanks alles een hele fijne dag hebt gehad. Zal wel even moeilijk geweest zijn. Hier nog een dikke virtuele knuffel van mij!

Melanie, morgen NOD, spannend! Voel je al wat of heb je stiekem al getest? WIJ WILLEN GLITTERS!

Prinses, je hebt goed je best gedaan, nu begint dat eeuwige wachten! Duim voor je hoor!

Hier weinig te melden. Ongesteldheid, was weer van zeer korte duur, maar 1,5 dag! Ik wacht nu op mijn bestelde ovulatietesten en op de klusdagen die volgende week weer beginnen!

Hallo damens,

Het is idd spannend ja nee ik wacht denk ik toch tot maandag met testen
anders ben ik de hele tijd onzeker denk maandag gaan dit weekend toch weg
zou de spanning te hoog zijn kan ik het alsnog doen

He Melanie , spannend voor je zelf ben ik nu een week over tijd   maar afgelopen maandag teste ik nog negatief dus heb ook samen met m'n mannetje overlegt dat we niet eerder als dit weekend testen ...ik duim voor je
liefs Maggie

hey alreco,

nu zal ik voor jou ook gaan duimen met mijn mannetje zodra ik
iets weet laat ik jullie het gelijk weten

Terug
Bovenaan