A
Anoniem
Guest
haai lieve meiden!
thanks voor de lieve berichtjes!
gister ff lekker uit eten geweest met zijn allen.
verder overdag niet veel bijzonders...tja wat moet je doen he?
maar marije wat een verhaal zeg!jeetje,, maar nu helemaal gelukig met je jeugd liefde!!
en maar snel hopen op een broertje of zusje voor jordy.
verder nog geen glitternieuws??? duurt wel lang nu he? eigenlijk nog helemaal niet,maar voor mij gevoel ben ik al eeuwen aan het typen met jullie!hihi..
nou ga toch ff mijn klachten beschrijven!haha
heb sinds gisternacht een rare steek links onder in mijn buik,vanaf mijn heupbot iets naar beneden,bijna in mijn lies.gister hele dag last van gehad.niet echt pijn,maar een vervelend gevoel.nu zakt het iets af..
kan toch geen eisprong meer zijn?omdat ik zaterdag die slijmprop had..of was dat en voorteken..jeetje ben mezelf eigenlijk alweer gek aan t maken.
maar kunnen ook mijn darmen zijn... ik weet het niet!!!!!
herkenbaar voor iemand? nou ja...zitten weer op het wachtbankje he?dus komen alle vage klachtjes ineens weer boven drijven..hihi..
nou ga me niet meer zo druk maken..pfff wel moeilijk hoor!
nou kom vanavond nog wel ff loeren!
xxxxx
thanks voor de lieve berichtjes!
gister ff lekker uit eten geweest met zijn allen.
verder overdag niet veel bijzonders...tja wat moet je doen he?
maar marije wat een verhaal zeg!jeetje,, maar nu helemaal gelukig met je jeugd liefde!!
en maar snel hopen op een broertje of zusje voor jordy.
verder nog geen glitternieuws??? duurt wel lang nu he? eigenlijk nog helemaal niet,maar voor mij gevoel ben ik al eeuwen aan het typen met jullie!hihi..
nou ga toch ff mijn klachten beschrijven!haha
heb sinds gisternacht een rare steek links onder in mijn buik,vanaf mijn heupbot iets naar beneden,bijna in mijn lies.gister hele dag last van gehad.niet echt pijn,maar een vervelend gevoel.nu zakt het iets af..
kan toch geen eisprong meer zijn?omdat ik zaterdag die slijmprop had..of was dat en voorteken..jeetje ben mezelf eigenlijk alweer gek aan t maken.
maar kunnen ook mijn darmen zijn... ik weet het niet!!!!!
herkenbaar voor iemand? nou ja...zitten weer op het wachtbankje he?dus komen alle vage klachtjes ineens weer boven drijven..hihi..
nou ga me niet meer zo druk maken..pfff wel moeilijk hoor!
nou kom vanavond nog wel ff loeren!
xxxxx