eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

haai lieve meiden!

thanks voor de lieve berichtjes!
gister ff lekker uit eten geweest met zijn allen.
verder overdag niet veel bijzonders...tja wat moet je doen   he?

maar marije wat een verhaal zeg!jeetje,, maar nu helemaal gelukig met je jeugd liefde!!
en maar snel hopen op een broertje of zusje voor jordy.

verder nog geen glitternieuws??? duurt wel lang nu he? eigenlijk nog helemaal niet,maar voor mij gevoel ben ik al eeuwen aan het typen met jullie!hihi..

nou ga toch ff mijn klachten beschrijven!haha
heb sinds gisternacht een rare steek links onder in mijn buik,vanaf mijn heupbot iets naar beneden,bijna in mijn lies.gister hele dag last van gehad.niet echt pijn,maar een vervelend gevoel.nu zakt het iets af..
kan toch geen eisprong meer zijn?omdat ik zaterdag die slijmprop had..of was dat en voorteken..jeetje ben mezelf eigenlijk alweer gek aan t maken.
maar kunnen ook mijn darmen zijn... ik weet het niet!!!!!
herkenbaar voor iemand? nou ja...zitten weer op het wachtbankje he?dus komen alle vage klachtjes ineens weer boven drijven..hihi..

nou ga me niet meer zo druk maken..pfff wel moeilijk hoor!

nou kom vanavond nog wel ff loeren!

xxxxx

Dag allemaal,

Deze ronde loopt voor mij niet zo flitsend, we hebben erg weinig geklust, dus ik denk niet dat het is gelukt. Ik ben ook met een nieuwe baan begonnen (stress) en mijn vriend heeft het 's avonds erg druk met andere leuke dingen.

Hebben anderen ook moeite (gehad) met klussen?

Groetjes, Madootje

hey madootje!

wij hebben nu nog alle tijd om te klussen,krijgen eind van deze maand
de sleutel van onze nieuwe woning en daar moet behoorlijk veel aan gebeuren.
aangezien mijn man timmerman is,gaat hij alles zelf doen.(errug handig zo'n man )
dus denk weinig tijd voor klussen...en veel klussen in de woning.
denk dat we vanaf dan ook maar heel gericht gaan klussen mbv oulatietesten.

maar je hebt wel geklust? wie weet is t toch raak!! \
denk juist dat je sneller zwanger word als je met heel andere dingen bezig bent.
moet er wel geklust worden natuurlijk..

maar nu alles een beetje op de regel met je baan?
wanneer is je NOD?

x

Dag dames!!

hoe is het.....weinig nieuws lees ik?!

waarom schrijft toch iedereen dat je een grotere kans hebt om zwanger te worden als je er niet zoveel mee bezig bent? Hoezo.....?
Als je ovutesten gebruikt en gericht klust, dan heeft toch verder niets invloed? Het sperma vind dan m'n eitje of niet, zo simpel is het toch?!
Dat kun je toch psychisch niet beinvloeden, of zie ik het verkeerd?!

@suus, heb jij ook weer van die pijnlijke tepels? Ik heb ze net als de vorige keer weer hoor! Toen begon dat ook 2 dagen na m'n ei.

Wel ja, heb morgen alweer vrij!! Wat een leventje! Morgenvroeg lekker sporten!

Dus spreek jullie morgen wel weer!
Succes allemaal!

Liefs, prinses

he prinses!
klopt idd van die tepels!! haha heb net ff gevoeld en het zijn blauwe plekachtige tepels..
hmmm wat kan dat betekenen?
spannend weer he? wou me er niet te druk om te maken,maar doe t stiekem toch een beetje...
en wat ik in dat vorige bericht schreef over als je er niet teveel mee bezig bent,,
ik denk wel dat de psyche er een beetje invloed op heeft,maar ja ..zoals jij het weer uitlegt klopt ook als een bus.. ieder voor zich denk ik./

ohhhhhhhh lekker vrij morgen? heerlijk/.. word ook lekker weer volgens mij.
nou ladies ga zo slapen...ben zoooooooooo moeeee!!haha wat kan dat betekenen??  mijn buikpijntjes zijn trouwens weer over.

truste!! xxx

Hey Meiden,

Hier weinig nieuws. Zit een beetje in de lappenmand. Knallende hoofdpijn en hoop dat deze dag snel gaat zodat ik ook weekend kan vieren.

Duim met jullie mee meiden. De NOD naderen weer. Melanie die van jou is vandaag toch? Ben benieuwd.
Verwacht van jullie allemaal positief nieuws en heel veel GLITTERS!!!!!!!!!!

Hey meiden,

Ja met mij gaat het wel goed zijn gisteren even op bezoek geweest bij mijn fam... die zaten lekker nog op centerparcs ff lekker avondje van gemaakt.

Maar ik ben al sins gistermorgen misselijk smorgens en savond. ben nog steeds niet ong.... dus zou ik dan misschien wel zwanger zijn? of gewoon verschijnselen omdat ik het nu graag wil owwwww erg zeg. had vanmorgen wel ff buikpijn maar moest daarna poepen dus denk dat het daar van is en ik onee als ik maar niet ongi ga worden.

Ik ga nu ff de honden bij mijn ma uitlaten die komen vandaag van de vakantie trug,
daarna vertrek ik naar mijn schoonouders in leiden als mijn man klaar is met werken dus weet niet of ik voor maandag nog hierop ben balen zeg neem de laptop denk ik gewoon lekker mee.

Verder heb ik afgesproken met mijn mannetje zondagavond/maandag morgen een test te gaan doen als ik nog steeds niets heb.

En zoals ik belooft heb zal ik het meteen bij jullie meiden gaan melden

Verder meiden succes allemaal alvast en ik zal jullie wel ff gaan missen als ik niet op internet kan komen. Kan ik dat wel kom ik gelijk ff hierheen.

Liefs Melanie

dag dames !

Hier gaat het goed de ongesteldheid is eindelijk de deur uit en kan nu zeggen dat we weer gaan beginnen aan de volgende ronde :p
dank jullie wel voor de lieve berichtjes en ik ben zeker heeel gelukkig met mijn mannetjes.

ik zag dat er iemand was die viel over blauwe plekken op de borsten zijn het niet de aderen die je over je borsten ziet lopen ? bij de zwangerschap van jordy kon je dat bij mij namelijk ook heel goed zien dus wie weet !.

zal vanaf deze kant eerst een beetje rustig zijn met berichten posten zal wel weer meer worden rond de tijd van klusdagen en naar de nod maar ik lees wel mee hoor !

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan