Hoi allemaal,
ik ben nieuw op dit forum, dus eerst even voorstellen. Ben 26 jaar, werk als marketingmedewerker en heb al jaren een superlieve vriend.
Op 11 dec mijn laatste pil geslikt na ruim 8jr pilgebruik. Direct aan de slag gegaan, maar helaas brak op 10/1 de duiveltjes door. Ik was ontzettend verdrietig, want had allerlei verschijnselen: zeer pijnlijke borsten, vaag gevoel in mijn buik, best moe. Maar ja, na 1x raak zou wel erg lucky zijn!
Dus op naar ronde 2 en uitgaande van een 26daagse cyclus was 5/2 mijn NOD. Ik had totaal geen verschijnselen zoals vorige keer, dus verwachtte ongesteldheid. Omdat dat niet gebeurde, heb ik toch maar op de 7e getest ('s ochtend in bakje geplast) en helaas...negatief.
Het is nu de 9e en nog steeds niks. Wel heb ik al sinds 4 feb een rommelig gevoel in mijn buik, net als gevoel vlak voordat je ongesteld wordt. Neemt nu wel al wat af, maar is er nog steeds.
Ik kan me gewono bijna niet voorstellen dat ik toch zwanger ben, de test liegt niet. Maar dan wil ik gvd ongesteld worden, want nu is mijn cyclus in de war. En hoe kan ik nu uitrekenen wanneer ik wat moet verwachten???
Hopelijk breekt het snel aan, want anders ben ik bang dat ik niet regelmatig een ovulatie heb en dat is echt .
Iemand hier ervaring mee???
-x- ellepel1981
quote: suus1403 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2008 18:25:47&apos

);
haaai allemaal !
yeahhhh weekend!
wat een weertje he vandaag?
moest helaas hele dag werken...maar morgen lekker vrij!
moet maar ff bij iemand een hond lenen ofzo...lekker ff mee wandelen.
nou....ik heb een klacht..haha
last van mijn onderrug een zeurderig gevoel.
voor de rest voel ik me kiplekker!
verder iemand alweer vage klachtjes??
nog een week he? spannend!!!!
fijn weekend! xxx