eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

NOD'S

Melanie               08-02     1e ronde          1e kindje
Monatoetje     16-02       3e ronde        1e kindje
Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
marije                     08-03       2eronde           2e kindje

Wachtbankje

Ingrid03              02-02      1e?ronde       1e?kindje

@Melanie, wat een spannende tijd, veel succes en hopelijk straks veel glitters!

@Suus, mooi klusverhaal had je zeg! Ja, wel twee keer geklust,dus je weet het nooit. Ik klus wel liever voor een kindje dan het echte klussen

Heb de NOD's even in de juiste volgorde gezet!

NOD'S

Melanie               08-02     1e ronde          1e kindje
Monatoetje     16-02       3e ronde        1e kindje
Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje

Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
marije                     08-03       2eronde           2e kindje

Wachtbankje

Ingrid03              02-02      1e?ronde       1e?kindje

Hallo damens,

Heb net toch ff snel een test gedaan omdat ik vandaag al de goddelijke dag misselijk ben. Maar helaas hij gaf negatief aan terwijl ik nog steeds niet ongi ben.
Afwachten nog steeds dus.

Nou ik vertrek nu naar leiden meiden ik spreek jullie weer had belooft ff iets te laten weten als ik een test deed, Nog steeds afwachten dus

lieft Mel

hallo allemaal.

sorry sorry sorry.. lang niks van mij laten horen. maar had een mega drukke week op mijn werk. Die is dus voorbij gevlogen..
Nu heerlijk weekend..

Melanie. voor jouw is dit weekend spannend.. Suus en princes wij gaan op naar volgend weekend. Dan zal het voor ons weer spannend   zijn..
En Ingrid???? heb ik even gemist misschien, maar zijn daar de  gekomen of nog op het wachtbankje..

Maar alles loopt hier lekker. Voel me goed, soms wat steekjes en geborrel in mijn buik. Maar daar verwacht ik niks van. Dat was namelijk de vorige keer ook het geval.. Ook soms steekjes in mijn borsten. Vooral vanmorgen. Maar ja nu ik   dit typ is het alweer gevlogen..
We wachten maar af..
Ga wel van de week even zwangerschapstest bestellen via internet. Wil toch volgende week zaterdagmorgen even testje doen..

Fijn weekend allemaal en ik beloof nog even om de hoek te kijken dit weekend. .moet lukken..

liefs mij

even topic omhoog halen hoor!
stonden alweer op de 2e pagina.

verder geen nieuws hier,moet zo werken.

xxx

Hoi meiden,

Hier ook verder geen nieuws. Voel niets of iets wat op een zwangerschap kan duiden.
Voor Melanie inderdaad super spannend, wil niets zeggen hoor die negatieve test, zolang de duivels er nog niet zijn is er hoop........................
We duimen voor je !!!!

Nog een weekje wachten en dan kunnen we weer met een paar meiden stressen en misschien testen.............spannend...........

Veel liefs, Go

haaai allemaal  !

yeahhhh weekend!  
wat een weertje he vandaag?
moest helaas hele dag werken...maar morgen lekker vrij!
moet maar ff bij iemand een hond lenen ofzo...lekker ff mee wandelen.

nou....ik heb een klacht..haha
last van mijn onderrug  een zeurderig gevoel.
voor de rest voel ik me kiplekker!
verder iemand alweer vage klachtjes??
nog een week he? spannend!!!!

fijn weekend! xxx

Hoi allemaal,

ik ben nieuw op dit forum, dus eerst even voorstellen. Ben 26 jaar, werk als marketingmedewerker en  heb al jaren een superlieve vriend.  

Op 11 dec mijn laatste pil geslikt na ruim 8jr pilgebruik. Direct aan de slag gegaan, maar helaas brak op 10/1 de duiveltjes door. Ik was ontzettend verdrietig, want had allerlei verschijnselen: zeer pijnlijke borsten, vaag gevoel in mijn buik, best moe. Maar ja, na 1x raak zou wel erg lucky zijn!

Dus op naar ronde 2 en uitgaande van een 26daagse cyclus was 5/2 mijn NOD. Ik had totaal geen verschijnselen zoals vorige keer, dus verwachtte ongesteldheid. Omdat dat niet gebeurde, heb ik toch maar op de 7e getest ('s ochtend in bakje geplast) en helaas...negatief.

Het is nu de 9e en nog steeds niks. Wel heb ik al sinds 4 feb een rommelig gevoel in mijn  buik, net als gevoel vlak voordat je ongesteld wordt. Neemt nu wel al wat af, maar is er nog steeds.

Ik kan me gewono bijna niet voorstellen dat ik toch zwanger ben, de test liegt niet. Maar dan wil ik gvd ongesteld worden, want nu is mijn cyclus in de war.  En hoe kan ik nu uitrekenen wanneer ik wat moet verwachten???

Hopelijk breekt het snel aan, want anders ben ik bang dat ik niet regelmatig een ovulatie heb en dat is echt .

Iemand hier ervaring mee???

-x- ellepel1981

quote: suus1403 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2008 18:25:47'));

haaai allemaal  !

yeahhhh weekend!  
wat een weertje he vandaag?
moest helaas hele dag werken...maar morgen lekker vrij!
moet maar ff bij iemand een hond lenen ofzo...lekker ff mee wandelen.

nou....ik heb een klacht..haha
last van mijn onderrug  een zeurderig gevoel.
voor de rest voel ik me kiplekker!
verder iemand alweer vage klachtjes??
nog een week he? spannend!!!!

fijn weekend! xxx

Terug
Bovenaan