eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Ellepel welkom, geef het even de tijd. Ontpillen kan je cyclus wel even heel erg door elkaar rammelen en je allerlei kwaaltjes geven dat je idd denkt zwanger te zijn! Anders kun je altijd nog een keertje testen (misschien was het de eerste keer te vroeg), maar niet gelijk  in paniek schieten hoor!

Suus, was zeker heeerlijk weer! Heb echt lekker van het zonnetje genoten en morgen weer zo'n dag!!

Hier nog even iets vaags, vorige week zondag ongesteld geworden heeft 1,5 dag aangehouden. Nu was ik vanmorgen aan het hardlopen en toen kreeg ik echt een enorme druk onderin mijn buik, moest even stoppen met lopen. Toen ik thuis kwam om te douchen zag ik dat ik weer een bloeding had. Niet veel, maar toch (sorry voor de datails) een inlegkruisje vol.... Typisch he. Wat moet ik hier nou weer van denken??

Prinses, vandaag zijn mijn CB ovulatietesten binnen gekomen. Als ik een gemiddelde cyclus van 30 aan hou, mag ik donderdag mijn eerste gebruiken. Ben benieuwd!

Nou meiden, fijne avond. Ik heb een feestje en kan nu nog even lekker van een wijntje genieten....

he ellepel,

ben het met rossia eens, gewoon afwachten....ik snap je volkomen hoor
en we weten allemaal hoe lang wachten kan duren..pffff
of gewoon nog een test er tegen aan gooien volgende week ofzo.
we duimen voor je!!

he rossia dat is inderdaad erg vaag dat bloedverlies!!
je ong,was ook heel weinig he?
pfff zou t niet weten..hoe voel je je verder?
misschien toch iets van innestelling ofzo??
wil je geen valse hoop geven hoor..maar toch vreeemd nu nog een beetje bloedverlies..

fijne avond nog! nog wat leuks doen?
wij zo op visite bij vrienden .

xx

ooooh lees ook niet goed he??
je hebt een feestje! haha
veel plezier! x

Goedemorgen lieve meiden,

heb gisteren even een dagje overgeslagen...en om eerlijk te zijn, dat was best even fijn.
Niet dat ik 't niet gezellig vind hoor, maar het is wel goed om er af en toe even niet zo mee bezig te zijn. Moet zeggen dat de 1e wachtweek die dinsdag alweer voorbij is, redelijk snel gegaan is.

@Ingrid03......hoe is het met jou?! We hebben je al lang niet meer gezien hier op het forum?! Laat je nog even weten hoe het gaat? Je staat nog op 't wachtbankje op ons lijstje?!

@Melanie......al nieuws?!

@Monatoetje.....jij bent nu de eerstvolgende met je NOD, al last van kwaaltjes?! Wat zegt je voorgevoel? Spannend hoor! Wanneer ga je voor 't eerst testen?

@Suus, Madootje en Go, jullie volgen daarna snel, eigenlijk zijn we met z'n 5-en dicht bij elkaar met onze NOD's. Das echt wel fijn!!! Lekker samen in de stress zitten en hopelijk daarna goed veel glitters gooien en ontvangen!!

@Rossia, ben benieuwd hoe de testen jou bevallen. Ik had de eerste keer op dag 19 (cyclus 27 dgn) en de tweede keer op dag 21 (cylcus?) m'n ei. Dus het kan lang duren. Ik heb beide keren 2 dozen nodig gehad. Dure hobby, maar heb het er wel voor over. Geen gehannes over of het streepje al duidelijk genoeg is, gewoon heel direct wel of niet. Als je het teststaafje er na gebruik uithaalt kun je er wel streepjes op zien. Deze werden bij mij wel een paar dagen voor m'n ei steeds iets donkerder, dus ik kon goed zien dat m'n ei eraan zat te komen.
Ik had trouwens de laatste keer ook maar 1,5 dag bloedingen, ook heel weinig, wel rood en bruin, maar ook zonder krampjes of andere kwaaltjes die ik normaal bij ongi wel heb. Hoe het kan dat je nu weer bloedverlies hebt?! Geen idee, wacht het allemaal maar gewoon af, waarschijnlijk is het gewoon een tussentijdse bloeding ofzo. Had je wel een zw-test gedaan?

Ik heb dit keer absoluut niet de indruk dat het raak is. Op wat pijnlijke tepels na en af en toe een wat zeurend gevoel in m'n onderbuik totaal geen kwaaltjes.
Maar ach dat zegt ook weer helemaal niks.
We zien wel.

Mijn vriend wilde er tot gisteren niks van weten, maar nu is hij ineens om en hebben we het dus over de namen!!
Grappig hoor, hij kwam ineens met een jongensnaam die hij nog nooit eerder genoemd had. Hij is er zo zeker van dat hij zelfs gezegd heeft echt te balen als die naam niet doorgaat. Ik daarentegen ben dus helaas niet zo kapot van die naam. Ach, nog tied zat!!!! Hebben jullie het daar wel eens over?
Wij willen graag een nederlandse stoere jongensnaam en een vrouwelijke meisjesnaam die buitenlands (evt. italiaans) mag zijn. Suggesties?!

Nou meiden, liefs, prinses

Hey meiden heb veel gemist zie ik,
maar ik ben nog bij mijn schoonouders maar wou ff snel laten weten dat ik
vrijdag ongi ben geworden savond dus dat was en is nog steeds ff balen op naar de 2de ronde.     nou vanvavond vertrekken we richting huis dus daarna lees ik hier alles gewoon ff door

Hè bah Melanie! Big time balen!!!!
Maar zoals je zelf volgens mij ook al eerder schreef, het zou ook wel heel gaaf zijn als het de 1e keer raak zou zijn.
Neemt niet weg dat dat is waar we allemaal op hoopten!
Hopen dat je duivels gauw weg zijn, kun je weer volop aan de klus!

Hou je taai meid, hoop dat je je gesteund voelt door ons.

Liefs, prinses

Lief, jullie reacties! Ben echt blij dat ik mn ei kwijt kan, want behalve mn vriend weet niemand anders dat we aan het klussen zijn.

Ik heb nog eventjes geduld en ga eind volgende week ofzo nog eens testen.

Liefs van mij

hoi lieve dames..

ik ben ook weer van de partij. Had ook even paar daagjes overgeslagen. Ook inderdaad fijn Princes.. Maar had weer aardig wat om bij te lezen.

Ik ben inderdaad nu de eerste volgens mij.. zaterdag mijn NOD.. Heb gisteren wel gezondigd. Hadden verjaardag en heb heerlijk 1.5 glas met heerlijke witte wijn gedronken. Smaakte me zeer goed. Even van de stress af.. Even er niet aan denken. Misschien die ongepland zwanger raken zullen ook wel eens een wijntje drinken toch.. Maar nu ik bewust gestopt ben ben ik er wel alert op.. Maar gisteren even niet..
Ik voel me kiplekker. Nergens en dan ook nergens last van. Ik weet het niet. Zal zich zaterdag uitwijzen.. Ga misschien 's ochtends wel even een testje tegen aangooien. Wil er even 1 bestellen via internet..

iemand tips.. over welke...

Heb alleen een vraagje.. Gisteravond heerlijk gesekst.. sorry.. met mijn man. Ik had wel het gevoel dat hij ergens tegen aan druktje. Je hoort dat ook wel eens rondom de eisprong.. Je baarmoeder kan dan zakken.. Zou dit ook kunnen rondom een evt. zwangerschap..

heel verhaal weer..
Melanie balen ofniet. Hopelijk volgende maand meer succes. hopelijk is je ongi weer snel voorbij..

Nou dames niet teveel stressen .doe ik ook niet. hihi.. ik hoop het.. Maar eens zien hoe het van de week gaat..

liefs mij en geniet nog van de zondag..

Terug
Bovenaan