A
Anoniem
Guest
Goedemorgen, even de NOD's uppen.
Melanie echt balen dat je ongesteld bent geworden. Ik heb je verplaatst naar de onderkant. Vul je zelf je nieuwe NOD in??
Monatoetje, jij bent de volgende. Spannend! Oh en de rest volgt daarna. Ik verwacht wel glitters hoor! Dan kan ik ze opppakken voor mijn NOD!! Hihi
Hier weinig te melden. Voel me nog steeds een beetje grieperig, maar het zet niet echt door. Zwaar irritant. Nu aftellen naar mijn verjaardag en de wintersport vakantie. ZIN IN!!! Donderdag ga ik de eerste ovulatietest er tegen aan gooien, maar ga denk ik vanaf dinsdag al beginnen met de "verplichte" klussessies, voor het geval dat mijn eisprong nu in 1 keer eerder is... Ik hou jullie op de hoogte!
NOD-ers, hebben jullie al klachten??
NOD'S
Monatoetje 16-02 3e ronde 1e kindje
Suus 17-02 2e ronde 1e kindje
Go 18-02 2e ronde 2e kindje
Madootje 18-02 2e ronde 1e kindje
Prinses 19-02 2e ronde 1e kindje
Judith 23-02 3e ronde 1e kindje
Rossia 04-03 3e ronde 1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
marije 08-03 2eronde 2e kindje
Melanie 08-02 1e ronde 1e kindje
Wachtbankje
Ingrid03 02-02 1e?ronde 1e?kindje
Melanie echt balen dat je ongesteld bent geworden. Ik heb je verplaatst naar de onderkant. Vul je zelf je nieuwe NOD in??
Monatoetje, jij bent de volgende. Spannend! Oh en de rest volgt daarna. Ik verwacht wel glitters hoor! Dan kan ik ze opppakken voor mijn NOD!! Hihi
Hier weinig te melden. Voel me nog steeds een beetje grieperig, maar het zet niet echt door. Zwaar irritant. Nu aftellen naar mijn verjaardag en de wintersport vakantie. ZIN IN!!! Donderdag ga ik de eerste ovulatietest er tegen aan gooien, maar ga denk ik vanaf dinsdag al beginnen met de "verplichte" klussessies, voor het geval dat mijn eisprong nu in 1 keer eerder is... Ik hou jullie op de hoogte!
NOD-ers, hebben jullie al klachten??
NOD'S
Monatoetje 16-02 3e ronde 1e kindje
Suus 17-02 2e ronde 1e kindje
Go 18-02 2e ronde 2e kindje
Madootje 18-02 2e ronde 1e kindje
Prinses 19-02 2e ronde 1e kindje
Judith 23-02 3e ronde 1e kindje
Rossia 04-03 3e ronde 1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
marije 08-03 2eronde 2e kindje
Melanie 08-02 1e ronde 1e kindje
Wachtbankje
Ingrid03 02-02 1e?ronde 1e?kindje