eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Goedemorgen, even de NOD's uppen.
Melanie echt balen dat je ongesteld bent geworden. Ik heb je verplaatst naar de onderkant. Vul je zelf je nieuwe NOD in??

Monatoetje, jij bent de volgende. Spannend! Oh en de rest volgt daarna. Ik verwacht wel glitters hoor! Dan kan ik ze opppakken voor mijn NOD!! Hihi

Hier weinig te melden. Voel me nog steeds een beetje grieperig, maar het zet niet echt door. Zwaar irritant. Nu aftellen naar mijn verjaardag en de wintersport vakantie. ZIN IN!!! Donderdag ga ik de eerste ovulatietest er tegen aan gooien, maar ga denk ik vanaf dinsdag al beginnen met de "verplichte" klussessies, voor het geval dat mijn eisprong nu in 1 keer eerder is... Ik hou jullie op de hoogte!

NOD-ers, hebben jullie al klachten??

NOD'S

Monatoetje     16-02       3e ronde        1e kindje
Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
marije                     08-03       2eronde           2e kindje
Melanie               08-02     1e ronde          1e kindje

Wachtbankje

Ingrid03              02-02      1e?ronde       1e?kindje

hoi hoi

ben ik ook even weer. we hebben een heerlijk weekend gehad mijn mannetje was het weekend niet thuis dus we hebben heerlijk met zijn 2en kunnen genieten van de rust
ook heerlijk geklust natuurlijk  

ik las ook iets over een baarmoeder die laag zit daar is idd wel iets mee maar weet niet meer precies hoe dat nou zit   maar ik heb het ff voor je opgezocht op wikipedia en dit stond er. De baarmoederhals ondergaat gedurende de menstruatiecyclus een aantal veranderingen. Vlak na de menstruatie is de baarmoederhals gesloten en ligt hij ondiep in de vagina. Wanneer de tijd van de ovulatie nadert, kruipt de baarmoederhals weg naar binnen, wordt zachter van structuur en opent zich een beetje. Na de ovulatie komt de baarmoederhals weer terug in de lage, gesloten positie.

hoop dat je er zo wat mee kunt.

Veel liefs Marije

Hallo damens,

Was weer ff een leeswerk,
Waar beginnen we

@ellepe leuk dat je hier bij ons op het forum bent gekomen sorry voor mijn
laten reactie maar ik ben er ff een paar dagen tussenuit geweest.

@monatoetje2008
@princes10
@rossia en de rest van de meiden hoe gaat het met jullie,
voelen jullie al iets? word steeds spannender voor jullie nu he.

Verder ja damens het is idd echt balen dat ik ongi ben geworden heb er zelf
een traantje om gehuild stiekum we waren vrijdag aangekomen bij die vriend van mijn man ging gewoon plassen en had mijn broekje een beetje vol ff slinken was dat.
Vervolgens naar mijn schoonouders gegaan maar ik ben niet veel
ongesteld geweest zondag had ik alweer niets meer kan toch niet 1 voledige dag en daarna weer over???????

Meiden help wat moet ik ervan denken normaal zonder pil was ik het een dikke week snap er gewoon niet veel meer van.

heb in iedergeval de nieuwe nod ingevuld van mij

NOD'S

Monatoetje     16-02       3e ronde        1e kindje
Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
marije                     08-03       2eronde           2e kindje
Melanie               03-03     2e ronde          1e kindje

Wachtbankje

Ingrid03              02-02      1e?ronde       1e?kindje

@ingrid zit je nog wel hier op het forum jammer dat je niets meer
van je laat horen

hallo!

allemaal goed weekend gehad?
wat een weertje he?word je echt vrolijk van!
gister heerlijk stuk gewandeld en tijdens het ritje er naar toe kwamen er ineens
4 reeén op ons af!uit een weiland.wij direct stoppen natuurlijk.zo'n beest moet je niet onder de auto krijgen.echt zo mooi om te zien he?

ellepel heb je al getest??

melanie wat balen ja!!!op naar een nieuwe ronde!
wel een mooie cyclus toch?

beeldmuis,dat was vast heerlijk ff een weekend met zijn 2en!

rosia hopen dat je griep niet door zet!
lijkt me niks griep hebben in je klusweken!!je slaat ook zomaar niet een maand over denk ik...klussen gaat gewoon door!!

he monatoetje, ik heb ook gewoon 2 borrels gehad hoor dit weekend..
ik houd er nu wel meer rekening mee,maar anders gaat ook iedereen weer van alles denken,
maar was een heerlijk ontspannen avond! even er niet aan denken.
en wat dat sexen betreft ik heb dat ook gehad zo rond mijn eisprong.
vond het niet echt prettig,mijn man voelde het ook anders dan anders.

prinses ik heb mijn meisjesnaam al heel erg lang in mijn hoofd!
jongensnaam vind ik moeilijker.. ik ga meer richting de scandinavische namen.
pfff meisjesnaam in iets italiaans..ik zou t niet weten!
jongensnaam wel      EROS ik ken iemand die haar zoontje zo heeft genoemd.
(mijn hond heette zo)
maar moeilijk he namen.... mijn man is er nog niet zo mee bezig.eerst maar es zwanger worden.heeft ie ook helemaal gelijk in!hihi...
je moet gewoon de namen heel vaak hardop zeggen en schreeuwen,dan kijken of jullie het nog wat vinden.
ben toch wel een beetje nieuwsgierig wat je vriend voor naam heeft gekozen en wat de rest al heeft bedacht..

ik zat deze week ook te denken of ik zou willen weten wat het word.
heb altijd gezegd dat ik het niet wou weten,maar had deze week ineens twijfel.
hoe denken jullie erover?

oja..tepelpijn en steken in onze buiken kunnen wijzen op ovulatiepijnen...
bestaat ook.kun je helaas dagen last van hebben..dus daar gooi ik mijn klachten op.

heb nu nergens meer last van.begin nu alweer behoorlijk te stressen..spannend   hoor zo'n laatste weekje!!!!!! wanneer gaan jullie testen?
ik denk gewoon op de zondag zelf.zijn we lekker met zijn 2en .....pfffff          SPANNEND!!!!!   hoe voelen jullie je????

zo weer een heel verhaal! nou meiden hopelijk vliegt de week voorbij!!!

xxxxx

oja monatoetje ff over die testen.
ik heb ze van matcare besteld.
was ook nog aanbieding 9 stuks 15 euro.
kan al 4 dgn voor nod mee testen!!

Hey Suus,

Wat een verhaal weer van je! Spannend nog een weekje wachten! Ik duim voor je en hoop dat het nu wel raak is. Dat hoop ik trouwens voor jullie ALLEMAAL!!

Ik ga vol goede moed aan de klusweek beginnen. En ja, ook al ben je ziek, het klussen moet doorgaan! Lekker uitzweten die ziektekiemen ! Maar heb het idee dat ik een beetje aan blijf modderen en dat ik dan straks op de wintersport ziek ben ! Is me vaker voorgekomen...

Over de namen: Ik moet eerlijk zeggen dat wij nog niet zo ver zijn. Wat ik wel al zeker weet is de 2de naam voor het meisje. Die wil ik namelijk echt vernoemen naar mijn moeder. Ik hou wel van korte en bondige namen. Dus het zal zoiets worden.... Maar eerst maar eens zwanger worden, dan zien we wel weer verder.

Of ik wil weten wat het wordt. Ik zeg nu heel hard neeeeee, maar ik weet ook dat ik van mezelf heel nieuwsschierig ben en weet dus niet of ik mezelf kan bedwingen.... De tijd zal het leren. Maar ook eerst hier maar eens zwanger worden!

Wat een heerlijk weer he! Genieten gewoon!

hoihoi

wij zijn nu alweer aan het klussen ben maar 1 dag ongi geweest weet iemand hoe dat kan ben ik dan misschien toch zwanger? h

Terug
Bovenaan