eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hey Suus ook hier,   Heb je de sleutel al gekregen.
Wel  fijn dat je man zo handig is, die van mij heeft echt twee linker handen!!

@Go, ik kreeg even kippevel toen ik je verhaal las. Ik zal aan je denken en ik hoop dat je ons op de hoogte houd!!!
@Madootje, balen van die negatieve test hoop voor je dat de RD snel komen, maar las van de week hier dat iemand had gelezen dat er na twee weken pas positief getest was.
@Monatoetje, ik moest erg lagen om je verhaal. Ik heb zelf ook last van dan lig ik nog lekker en dan moet ik naar de wc, maar die heb ik niet boven en dan  moet ik snel rennen en loopt het al over mijn been. baah

Verder iedereen veel klus plezier en voor de wachters de tijd gaat achteraf sneller dan je denkt!!

X Judith

hoi lieve meiden.

Go wat vervelend. Ik hoop dat alles goed gaat en ik duim voor je..

Dames gelukkig vinden jullie mijn verhaal wel lachwekkend en niet raar. Denk soms echt dat ik de enige ben met van die rare dingen. Ja het plassen na de seks vind ik verschrikkelijk. Probeer het ook niet meer te doen. Heb het gevoel dat het er zo weer uitloopt.. Alles voor niks geweest.. Gisteren na ons vluggertje was dat ook het geval. Je kunt moeilijk om 6 uur een uur op bed blijven liggen. Kregen nog bezoek.. Maar ja we zien wel of ons klussen tot iets moois brengt deze maand. Ook vanavond gaan we er nog even gezellig tegen aan. Hopelijk is man lief niet te laat..

En Suus je sleutel al binnen.. Spannend en leuk allemaal. Succes met al het klussen. je zult er druk meer worden.

Iedereen die gaat skien veel plezier. Ik houd het bij   twee dagen shoppen. Vandaag met moeders in Den bosch geweest en morgen met vriendinnen op stap. Niet te veel kopen natuurlijk. Want ik hoop over aantal maand dat ik positiekleding aan mag..

ZOu zo leuk zijn..

En Princes rust lekker uit. het is je gegunt.. En idd ik ben ook vaak benieuwd hoe iedereen eruit ziet. Met wie je allemaal klets. Suus en Melanie ken ik nou beetje via hyves. misschien toch een goed idee.

liefs mij en nog een fijne avond allemaal

haaaiiiii

eerste foto;s staan al op mijn hyves!
prinses dank je voor je krabbel!

nou 1e klusdag zit erop..ben er alweer flauw van!!hahaha
net nog ff geklust onder de douche..
tjaaa....kan daar niet 10 min met een kussen onder mijn kont he? hahaha
ach.. de zaadjes komen er wel volgens mij!
morgen beginnen met testen,best spannend!

nou stop er weer mee ga zo lekker slapen..
wat een hektiek zo'n huis zeg...wou dat we er al in zaten!!!

go hoe is het met je?

xxxxxxxx

Monatoetje, wel plassen na de sex hoor! Anders kun je echt vette blaasonstekingen krijgen. Is echt heel slecht als je niet plast.

Ik heb zelf altijd een handdoek in mijn nachtkastje liggen. Na de sex ertegenaan even blijven liggen en dan met handdoek en al tussen de benen naar de plee om te plassen. Het vocht wat eruit loopt is meestal van jezelf.... Zaadjes hebben de weg dan al wel gevonden net wat suus zegt!

Suus ga gelijk even kijken of je hyves.

Go, ben ook benieuwd hoe het met je gaat.

Melanie, al klachten? Ik totaal niet. Voel me prima....

goedemorgen !

go jeetje wat een nieuws nou ik hoop dat alles goed blijft gaan het is je super gegunt !

hier zijn de klusdagen weer achter de rug en moet nu wachten op me nod gister ff een poetsbui gehad was eigelijk veel te laat 12 uur   maar ja alles was al lekker schoon en fris toen mijn zoontje en ik beneden kwamen. ben ik nou een beetje misselijk ???!!!!!!
misschien lege maag naja begin al weer spoken te zien hiero. Veel succes met huis klussen en lekker klussen en vakantie en alles wat ik verder nog niet op heb genoemd

Veel liefs Marije

Melanie               03-03       2e ronde           1e kindje
Rossia                  04-03         3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03        2eronde            2e kindje
Monatoetje        12-03        4e ronde         1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Aline                        13-03         3e ronde         3e kindje
Ellepel                   15-03        3e ronde           1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                        17-03          3e ronde          1e kindje
Judith                       25-03        4e ronde             1e kindje ( ga toch uit van 28 dagen)

"wachtrij"
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008
Go                        2e kindje uitgerekent op : 28 oktober 2008 (10 Maart echo)

ik heb even het berichtje van princess aan suus er uit gehaald is superlief hoor maar lijstje word er beetje wazig van

rossia wanneer kom je terug van wintersport dan weten we wanneer we wat van je kunnen horen

Ha Meiden,

Spannende tijd weer voor jullie.
De een die zit in de klustijd, de ander in de wachttijd (die elendige 2 weken GGRRGG)

Lief dat jullie zo bezorgd zijn om mee, heel fijn om te voelen dat jullie aan me denken.
Ik moet zeggen, ik heb ook echt steun aan jullie en het is zooo heerlijk om alles aan jullie te kunnen vertellen. Thanks!!

Gisteren geen bloedingen meer gehad, wel nog roze afscheiding, maar dat kan wel na een bloeding volgends de verloskundige.
Gisteren lag ik al om 21.15 uur te slapen, dus vandaar meiden dat ik niet meer gemaild heb, sorry. Ik probeer het nu rustig aan te doen.........hopelijk dan geen bloedingen meer.

Nog anderhalve week wachten, en dan hebben we een echo......spannend.......

Ga snel weer aan het werk.......tot later lieve meiden !!!

Liefs, Go

Terug
Bovenaan