eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Go, wat een vervelende situatie zeg. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken was, hopelijk is alles gewoon goed. Veel sterkte met het wachten.

Over wachten gesproken: vandaag zijn dan eindelijk de   gearriveerd en niet zo'n beetje ook. Het is de 11de dag na m'n NOD. Voor de pil was m'n cyclus regelmatig. Toen ik gestopt was de eerste ronde ook, daarom had ik dit ook niet verwacht. Maar ik heb nu tenminste duidelijkheid en ben daar eigenlijk wel blij mee! Op naar ronde 3 dus!

xx, Madootje

NOD's!!!!!!!!!!!

Melanie               03-03       2e ronde       1e kindje
Rossia                  04-03       3e ronde       1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD)
Marije                   08-03        2eronde           2e kindje
Monatoetje     12-03        4e ronde       1e kindje (cyclus van 28 dagen.)
Aline                     13-03         3e ronde       3e kindje
Ellepel                 15-03        3e ronde       1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                     17-03          3e ronde       1e kindje
Judith                     25-03        4e ronde       1e kindje (ga toch uit van 28 dagen)

Madootje         29-03     3e ronde       1e kindje (ga maar ff uit van 30 dg)

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008
Go                        2e kindje uitgerekent op : 28 oktober 2008 (10 Maart echo)

Madootje: Fijn dat je ongesteld bent geworden. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Op vol goede moed naar de volgende ronde!

Go: Gelukkig dat het bloeden gestopt is. Rustig aan hoor! Even in spanning en straks je eerste echo! Duim voor je hoor!

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik kom zaterdagavond terug van wintersport. Het ligt er even aan hoe laat of ik dan nog op internet kom, maar anders weten jullie het zondagochtend of ik ongesteld ben geworden... of niet natuurlijk! Laten we hopen op het laatste al voel ik echt helemaal niets!!!!!!!!!!!

hoi hoi!

heb net mijn 1e ovulatie test gedaan.
en zie een heeeeeeeeeeeeeel vaag streepje erbij.
dus zal mijn ei wel onderweg zijn?
best apart om zo'n test te doen!heb liever een andere test met een vaag streepje!haha
maar goed..flink aan de klus dus!

moet weer werken! tot snel!

xxxx

Hee Suus, Ben benieuwd wat je van die ovulatietesten vindt straks! Of je dan inderdaad gerichter kan klussen. Misschien ook wel wat voor mij, als m'n cyclus de kluts kwijt is .

Rossia, geniet lekker vn je vakantie!! Ben benieuwd of het deze keer raak is!

Zijn er ook anderen bezig met ovulatietesten? En vind je het wat?
Groetjes van Madootje.

Hey lieve meiden,

Zwemmen was wel ff lekker in tropicana alhoewel we maar 2 uurtjes geweest zijn.
Daarna na zijn ouders toe en zoals verwacht flinke huilmomenten mijn man met zijn moeder morgen zal ik dus denk ik ook niet online zijn,zware dag denk ik.

Verder   rossia voel ik me best wel goed ben een paar dagen beetje misselijk geweest last van mijn borsten maar daarna niets meer dus zal niet veel zijn denk ik   dan. Had alleen vanmorgen een klein slijmprobje met plassen maar moet pas dinsdag ongi worden dus afwachten nog steeds . En hoe gaat het nu met jou? vakantie gevoel al of nog niet?

Suus monatoetje go prinses,judith hoop niet dat ik nog iemand vergeet hoe gaat het nu allemaal met jullie?   Het is echt een super gevoel om met jullie te chatten je bouwt toch wel een band op met zijn allen vinden jullie dat ook?

Ik kom straks nog ff bij jullie kijken als ik er de tijd voor krijg.

Liefst Melanie

Maandag moet ik ongi worden niet dindag. Heb op je hyves gekeken suus leuk zeg je huisje heb ff krabbeltje gegeven bij je.

Verder heb ik niet bij de anderen meiden kunnen kijken op hyves omdat ik niet weet wie dat wel heeft en onder welke naam

Hey suus of melani of wie er nog meer hyves heeft, willen nog eens vertellen waar ik jullie kan vinden, ik zal me dan bij jullie aanmelden, maar ook bij mij niet te letterlijk krabbelen, want niemand weet ervan!!

Verder niet veel nieuws te vertellen.
Oh ja melani lief dat je nog vraagt hoe het met ons gaat als je je zelf niet zo happy voelt op het moment!!! Nogmaals sterkte deze week!

X Judith

Terug
Bovenaan