eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

niks knaps aan hoor.. Durf gewoon niet eerden. En wil het graag samen met mijn man   doen.. En die heeft zoiets van.. Wacht maar eerst even rustig af.. Maar ga zeker die testen even bestellen.   Misschien waag ik me er donderdag ofzo al aan..

Ja en die beurs..
Vind op zich de huishoudbeurs ook wel gezellie met mijn mams.. maar ja als je gericht bezig bent wil je ook wel graag   naar de negen maanden beurs.. Maar hopen dat het raak is. En dan daar lekker rond slenteren..

Nou fijne avond nog.. ga zo richting mijn schoonouders..
Groeten en tot spreeks van de week...

goedemorgen meiden!

zo jullie hebben ff flink gekletst!hihi..leuk om allemaal te lezen!!
ben weer op en top vrolijk hoor!  had gewoon ff een reuze dip denk ik.

en we moeten idd gewoon afwachten wat ons allemaal te wachten staat!
(maar duurt toch errug lang) nou ja... in ieder geval niet teveel over stressen,is ook niet goed voor je lijf!

prinses,moest erg lachen hoor om je errug duidelijke uitleg!over dat vrijen.
is alleen maar goed zo'n uitleg,weten we precies wat je bedoeld!
en zoiets zou ik denk ik ook niet aan een vriendin vragen denk ik...
maar had er gister zelf geen last van,ben wel ontzettend gevoelig daarobeneden..hihi(duidelijk) en kan nu ook erg van sex genieten,dat had ik toen ik de pil slikte lang niet erg.merk gewoon dat mijn lijf verandert.

tja... en wat dat testen betreft..ik ga denk ik ook echt wachten tot de 22e.
pfff maar waarschijnlijk wel eerder!hihi..weet t echt niet.kijk wel hoe ik me voel.
hoop dat deze week in ieder geval voorbij vliegt!

ik heb ook zwangerschapstesten op internet besteld.
van matcare.binnen een dag in huis! en netjes verpakt in een blanco envelop.
zijn setjes van 3. had 2 setjes besteld. was er blijkbaar een aanbieding,kreeg ik er nog een setje gratis bij!!heb nu dus 9 testen hier liggen!!hoop er maar 1 nodig te hebben!

nou meiden!! rustig aan! op naar een stress vrije week..

liefs suus

Hallo Meiden,

Tijdje niet geweest en zie dat ik een hoop moet bijlezen. Sla het dus maar even over en ga even egoistisch over mijzelf vertellen.
Ik ben 28 jaar en inmiddels in de 2de ronde. Heb begrepen dat je beter om de dag kan knutselen dan iedere dag. Gister dus maar begonnen met de nieuwe knutselronde. Mijn NOD is rond 2 februari, dus we gaan weer spannende weken in!
Heb wel last van de ontpillingsverschijnselen, maar heb het idee dat het nu in de 3de maand zonder pil wat rustiger wordt.
Hoop dat ik snel de symptomen krijg waar we allemaal op zitten te wachten. Ik zie dat jullie NOD wat dichterbij ligt, dus ik duim voor jullie hoor!

Tot snel.
Liefs Rossia

Hoi allemaal,

Ik ben Moniek (23) woon in deventer samen met mijn vriend.
Ook wij zijn bezig om zwanger te raken.
Leuk om de verhalen te lezen en wat herkenbaar is het allemaal.
26 December was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, volgens een cycles  van 30 dagen heb ik 11 januari mijn eisprong gehad (veel last van gehad die dag).
Net als jullie moet ik ook afwachtn in spanning.

Zonnige groetjes Moniek

Hallo,

Ik meld mij ook even!
Ik ben 1 januari gestopt met de pil. Ik ben 24 jaar en mijn vriend is 25. Nog niet gevraagd, dus ook niet getrouwd.
We wonen op de Veluwe.

8 jaar heb ik de pil geslikt, maar een pil zonder stopweek, dus ook geen ongesteldheid!
Dus heel moeilijk om mijn cyclus te bepalen. In september ben ik ook al een maand gestopt en toen kwam mijn cyclus redelijk snel opgang. (toen begon ik toch weer te twijfelen en dus weer aan de pil gegaan).

Maar nu weet ik het helemaal zeker! Mijn twijfels zijn er, omdat ik het zo ontzettend spannend en eng vind allemaal en ik ben benieuwd of ik het wel aankan etc. Ik ben namelijk een beetje (?) hypochondisch, dat betekend dat ik heel vaak bang ben dat ik iets heb of dat ik ziek ben of dat ik doodga ofzo.
En met een zwangerschap gebeurd er natuurlijk vanalles met je lichaam.
In september was ik dus ook hardstikke gespannen en ik kon er gewoon niet van slapen.

Inmiddels ben ik een beetje aan het idee gewend en ik ga dit gewoon doen en mij niet druk maken over wat er 'misschien wel kan gebeuren.'

Wij zijn gek op kinderen en ik heb al heel lang een kinderwens.

Heel herkendbaar dat je het nu ook gelijk wilt zijn he!
Zo gek dat je al die jaren probeert om niet zwanger te raken en nu alles eraan doet om het wel te worden.

Vanaf donderdag 3 jan tot maandag 7 jan. ben ik een soort van ongesteld geweest. Leek wel oud bloed, was niet veel en ik had ook geen krampen of iets.

Dus geen idee wat er nu in mijn lichaam gebeurd.

Ook ik heb allerlei verschijnselen, zere tepels, misselijk, moe, steken in buik etc. Volgens  mij komt dat gewoon omdat je er zo mee bezig bent. Dan let je op alles.

Een vraagje: Hoe werken ovulatietesten? Die zijn best duur he? Kan je die maar 1 keer gebruiken?

Enne: Waarom kopen jullie testen via internet, zijn die van de drogist niet zo goed?

Wij hebben het trouwens nog aan niemand verteld.

Hallo,

Ik ben begin december gestopt met de pil en voel me ook veel beter dan voorheen!
15 jaar de pil geslikt met tussenpozen van de prikpil... dit schijnt niet zo goed te zijn volgens mn huisarts...

Ontpillen....ik ben al 3 weken ongi...dus snap er de ballen van...
Maar ja zal er wel mee te maken hebben dat het lichaam op eigen kracht zijn cyclus weer moet zien te vinden.

Op zich ben ik er niet elke dag mee bezig, maar in het achterhoofd is het wel retespannend allemaal!

liefs

hallo dames ben ik weer
Voor de tweede keer al deze dag.. Maar ja kluns eerste klas drukte weer op sluiten in plaats van bericht plaatsen..
Wat is er met mij..... Wordt gek van mijzelf..

Dus ga straks rustig op plaats bericht klikken, want anders wordt ik gek.. helemaal na vanavond.. Op en top drama avond.. Sorry dames moet het even kwijt..

Ontzettend druk. Fulltime werken. geef nog club.. wil nog sporten. je kent het wel.. En dan in het onderwijs nog van die verplichte terug kom avonden.. Zoals vanavond.. Voor jan lul..

Hadden inloop avond voor nieuwe ouders.. Waarvan hun kind dit jaar 2008/2009 4 wordt en naar school moet. .Ouders kunnen school bekijken en vragen stellen..

anderhalf uur gezeten. met drie.. Hebben we twee moeders gehad.. ARGGG
Blijkt de uitnodiging verkeerd te zijn. Dinsdag 14 januari.. Kunnen we morgen weer..
Hoe gek wil je worden..

Maar ja verder gaat alles goed. Voel met goed... Maar vraagje.. Wat verstaan jullie onder ontpillen.. Wat voel je daar nou weer aan.. Want ik weet echt niet wat positief is om te voelen of niet..

Volgens mijn man ben ik zwanger.. Hij ziet het aan mijn   kont.. Ook weer zoiets.. Hopelijk heeft hij gelijk..

Nou tot gauw.
Liefs mij

haha monatoetje!hoop dat je kerel gelijk heeft!
wat ziet hij aan je kont? vraag ik mijn vent ook ff!
maar druk leven he?lerares zijn. vriendin van mij is het ook dus begrijp een beetje wat je bedoelt..het is meer dan alleen maar tot half 4 les geven en dan naar huis.

welkom luth, gerdien en mootje! gezellie met de andere stresskippen meekletsen!
lucht erg op hoor!!ff je verhaal hier kwijt. en alles is zooooo herkenbaar..

nou rossia weer druk aan de klus!!succes meid en we duimen allemaal weer!!
wij kunnen nu niks anders dan afwachten tot de nod's...nog een week!!!!pffffffff
duurt zo allemachtig lang he?maar de maandag is weer voorbij!!

morgen lekker dagje vrij..ff naar de kapper en naar de nagelstudio..heerlijk verwendagje.

oja..monatoetje ik koop de testen op internet omdat het   erg makkelijk is.
verder zit er geen verschil in de testen hoor,

doeiiiiii liefs suus      

Terug
Bovenaan