eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hoihoi,

Mij kun je op hyves gewoon zoeken onder de naam melanie suykerbuyk wij hebben het afgelopen week tegen mijn en zijn ouders gezegt dat we bezig zijn voor een kleine dus is geen geheim meer.

Verder omdat ik nu verdriet hebt wil niet zeggen dat ik niet blij of geintreseerd kan zijn naar anderen mensen

Hoi meiden,

ondanks dat ik beloofd had vandaag wat uitgebreider te mailen......sorry!!
Heb vandaag het hele huis schoongemaakt en ja hoor, ben weer bekaf!  Het wordt nog saai zo met mij!

Heb helaas ook geen briefje gemaakt met wat iedereen ook alweer had geschreven, dus....
Vroeg me wel af hoe het nu met Go is, fijn dat de bloeding gestopt is. Zal dus echt wel goed gaan. Ik heb begrepen dat als een bloeding niet aanhoudt en/of hevige krampen dan hoeft het niets bijzonders te zijn.
Ik denk iig veel aan je!

En verder meiden weer lekker aan 't stressen of valt het dit keer mee? Volgens mij wordt 't wel iedere keer ietsje minder of niet?!
Die ovutesten waar streepjes op komen vind ik niet zo handig, want dan rijst altijd de discussie wanneer is ie nou donker genoeg. Daarom heb ik dus die digitale van CB gebruikt, wel wat prijzig......maar kijk naar mij, dan heb je ook wat!!

Ennuh......geniet nog maar even van al dat klussen.....  mijn vriend en ik hebben sinds ons kindje verwekt is het helemaal niet meer gedaan. Zal absoluut aan mij liggen, moet er echt ff niet aan denken. Mijn borsten doen echt enorm veel pijn, voel me opgeblazen en niet echt sexy zeg maar en daarnaast lig ik al erg vroeg voor apegapen.
Ach, komt vanzelf wel weer.
Het gaat iig wel goed met me hoor. Af en toe nog dat zeurende gevoel in m'n onderbuik, maar niet meer zo vaak. Tsja die borsten das lastig. Ga morgen zo'n meegroei-bh kopen want ze puilen er al uit! En wat sneller moe, maar das dan ook alles, voel me verder prima.

Volgende week vrijdag heb ik dus weer een echo, spannend! Hoop zo dan al een hartje te zien, dat zal me vast gerust stellen.

Nou lieverds, ik lees wel vaak mee hoor, alleen niet meer zo vaak de puf en inspiratie om  ook te schrijven, neemt niet weg dat ik echt met ieder van jullie meeleef hoor!!!!!!
Succes girls!!!!

liefs, prinses  

Prinses, goed om weer wat van je te horen. Je hebt tenminste nu een lekker goed excuus om lekker op tijd naar bed te gaan!

Melanie, zit al behoorlijk in de vakantiesferenm, mijn ouders rijden vast een daggie vooruit en ik ben met de laatste was bezig. Morgen nog een dagje werken, lekkere dingen voor in de auto halen, tas inpakken, slapen en dan gaan we. Heb er echt onwijs zin in en ben benieuwd wat de week gaat brengen. Hopelijk kan ik zondag glitters strooien. Hoop dat voor jou ook!

Suus, wat spannende die ovulatietesten. Streepjes en dingetjes zijn ook niets voor mij. CB dingen zijn wat dat betreft prima. Hoop dat ik net als prinses een goed einde heb volgende week. Anders ga ik weer nieuwe bestellen voor aankomende maand! Eerst maar eens even afwachten, wat er uit deze komt. Ben je druk met je huis? Echt super gaaf, straks maar flink genieten.

Oh ja, en iedereen nog een hele fijne avond en dikke zoenen van mij!

Kijk omhoog, naar de zon,  zoek niet naar een antwoord, laat het los, houd je vast....

Deze weg leidt zichzelf. Hij leidt je naar een toekomst.
Je krijgt niet alles naar je zin....

Zat heerlijk mee te zingen met dit lied. Nick en Simon..Op zich  best mooie zinnen. Ook deze dingen gelden voor ons. We willen soms heel veel, maar de tijd zal het leren..

Hopelijk klopt de zin dat de donkere wolk vanzelf verder drijft en hopelijk voor iedereen een stralende zon tevoor schijn komt.

Ik gun het jullie allemaal. Ik zing nog lekker even mij. MIjn man wordt er gek van. Hij schreeuwt van benenden dat het zachter moet.. HEERLIJK.DOE IK DUS NIET...

Onze klus tijd zit er volgens mij op. Vanavond er nog even eentje tegen aan en dan zien we wel weer verder..

DIkke knuffel allemaal van mij..

Goedemorgen Meiden,

Laatste werkdaggie voor de vakantie! Heerlijk! Ik denk dat ik jullie wel ga missen meiden. Een hele week niet forummen!

Hier echt nog geen tekenen van een eventuele zwangerschap dan wel ongesteldheid. Voel me echt helemaal prima. Weet niet wat ik daarvan moet denken. Over een paar dagen weten we het.

Melanie, hoe is het bij jou??

Goed ga even wat doen, tot later!

goedemorgen deze morgen

zo net even 3 zwangerschaps testen besteld hele schattige het afleesvenster is in de vorm van een hartje en de test is kleiner dan een normale test echt poeppige testjes.
ik heb deze besteld bij sensitest deze is goedkoper dan midstream en het merk is wel midstream dast toch maf niet. Als het goed is heb ik de testen morgen binnen.

mijn vorige cyclus was 33 dagen maar als ik uit ga van mijn normale cyclus van 28 dagen dan zou mijn banner er zo uit zien

zoals je ziet dan zou ik kunnen testen hihihihi

maar als ik uit ga van die laatste cyclus dan zou mijn banner er dus zo uit zien

en dan zou ik dus te vroeg testen snappen jullie mijn dilemma ?! vast wel he mede kippies wat denken jullie morgen gewoon testen of zal ik nog even wachten ?

Veel plezier op wintersport ! vanaf hier word geduimd voor een positieve test voor jou !

Veel liefs Marije

Hai lieve meiden, ben ik ook weer eens. Had problemen met mn pc en verbinding

@ Go...jeetje wat een verhaal zeg. Ook ik denk aan je en duim voor je dat alles goed gaat. Hopelijk heb je de 10e wat meer zekerheid. Sterkte meis!

@ Prinses...heerlijk die zwangerschapsverhalen van je! Wanneer is jouw volgende echo? Hoop dat je snel wat minder moe bent. Ennuh...dat minder klussen schijnt heel normaal te zijn de eerste 3 maanden, daarna komt een periode dat je heeeeeeel graag en veel wilt. Althans, dat heb ik gelezen (en gehoord).

@ Suus...spannend joh je huis! Dubbelklusser ben je. Heb je vandaag een duidelijker streepje?

@ Rossia...fijne vakantieeeeeeeee! Ik ga week erna, dus ben nu nog  jaloers op je. Ook voor jou zal ik duimen! n zondag de 5e wil ik hier glitters opvangen, dus doe je best!

@ Madootje..balen zeg die RD! ik had nog een berichtje voor je achtergelaten maar mn pc deed heel raar. Ik zei toen nog dat je 14 dagen na je NOD de huisarts kon bellen, maar dat is helaas niet meer nodig. Nou ja, nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik heb exact hetzelfde gehad, hoewel maar 7 dagen overtijd. Schijnt toch echt ontpillen te zijn

@ de rest...laatste klusdaagjes en wachten maar? Pfffff.

Hier dan ook nog even een update over mezelf. Volgens mij komt mn ei eraan, ik doe geen testen maar hou temp en slijm bij. Alleen had ik gisteravond een feestje (beetje brakjes nu) en vanavond is manlief stappen met collega's en komt morgen pas thuis. Vast te moe om te klussen, arrgggggggggg. Zo werkt het natuurlijk nooit!

Hebben jullie mannen dat ook dat ze nu ineens soort van druk voelen? Mijne wel, echt zooooo irritant! We lopen elkaar vaak mis en soms als het echt moet, dan gaat hij ineens tijdens de klus nadenken en tjaaa dat werkt niet.

In ieder geval is mn blassontsteking weg en heb ik vorige week mn ei niet gehad (zou me echt verbazen als t wel zo blijkt te zijn geweest). Hopelijk i manlief morgen vroeg thuis en dan sleur ik m ons bed in .

Dikke kus, El
(ps niet mn echte naam, want niemand weet dat ik aan de klus ben)

Terug
Bovenaan