Hoi meiden,
ondanks dat ik beloofd had vandaag wat uitgebreider te mailen......sorry!!
Heb vandaag het hele huis schoongemaakt en ja hoor, ben weer bekaf! Het wordt nog saai zo met mij!
Heb helaas ook geen briefje gemaakt met wat iedereen ook alweer had geschreven, dus....
Vroeg me wel af hoe het nu met Go is, fijn dat de bloeding gestopt is. Zal dus echt wel goed gaan. Ik heb begrepen dat als een bloeding niet aanhoudt en/of hevige krampen dan hoeft het niets bijzonders te zijn.
Ik denk iig veel aan je!
En verder meiden weer lekker aan 't stressen of valt het dit keer mee? Volgens mij wordt 't wel iedere keer ietsje minder of niet?!
Die ovutesten waar streepjes op komen vind ik niet zo handig, want dan rijst altijd de discussie wanneer is ie nou donker genoeg. Daarom heb ik dus die digitale van CB gebruikt, wel wat prijzig......maar kijk naar mij, dan heb je ook wat!!
Ennuh......geniet nog maar even van al dat klussen..... mijn vriend en ik hebben sinds ons kindje verwekt is het helemaal niet meer gedaan. Zal absoluut aan mij liggen, moet er echt ff niet aan denken. Mijn borsten doen echt enorm veel pijn, voel me opgeblazen en niet echt sexy zeg maar en daarnaast lig ik al erg vroeg voor apegapen.
Ach, komt vanzelf wel weer.
Het gaat iig wel goed met me hoor. Af en toe nog dat zeurende gevoel in m'n onderbuik, maar niet meer zo vaak. Tsja die borsten das lastig. Ga morgen zo'n meegroei-bh kopen want ze puilen er al uit! En wat sneller moe, maar das dan ook alles, voel me verder prima.
Volgende week vrijdag heb ik dus weer een echo, spannend! Hoop zo dan al een hartje te zien, dat zal me vast gerust stellen.
Nou lieverds, ik lees wel vaak mee hoor, alleen niet meer zo vaak de puf en inspiratie om ook te schrijven, neemt niet weg dat ik echt met ieder van jullie meeleef hoor!!!!!!
Succes girls!!!!
liefs, prinses