eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

NOD's!!!!!!!!!!!

Melanie               03-03       2e ronde       1e kindje
Rossia                  04-03       3e ronde       1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD)
Marije                   08-03        2eronde           2e kindje
Monatoetje     12-03        4e ronde       1e kindje (cyclus van 28 dagen.)
Aline                     13-03         3e ronde       3e kindje
Ellepel                 15-03        3e ronde       1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                     17-03          3e ronde       1e kindje
Judith                     25-03        4e ronde       1e kindje (ga toch uit van 28 dagen)
Madootje         29-03     3e ronde       1e kindje (ga maar ff uit van 30 dg)

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008
Go                        2e kindje uitgerekent op : 28 oktober 2008 (10 Maart echo)

melanie wanneer ga jij testen ?
rossia jij gaat toch testen op wintersport ?

Veel liefs Marije

He Marije, spannend voor je! Ik zou toch maar uitgaan van de lange cyclus, want er zijn maar heel weinig mensen die bij te vroeg testen een positief resultaat krijgen. Bovendien kan er de laatste dagen nog iets fout gaan, waardoor je uiteindelijk weer ongesteld worrdt en dus een miskraam hebt gehad. Schijnt heel veel voor te komen, maar de meeste mensen weten het dus niet omdat ze later testen.

Maar wel moeilijk hoor! Ik mag de 16e testen, als ik terug bn van vakantie. Maar vorige keer was ik 7 dagen overtijd toen eindelijk mn RD kwamen en had na 3 dagen overtijd getest. Dus misschien wacht ik dit keer wel tot de 20e ofzo.

Liefs, El

zo eerst ff mijn banner,

Hoi meiden hoest, ff snel ff voor ik me douchen ga en naar de begrafenis moet.

Nou hier gaat alles wel zijn gangetje heb nergens last van.
Nou waneer ik ga testen weet ik nog niet zoiezo denk ik pas na maandag te testen als ik het vrijdag nog niet ben test ik denk ik zou ik eerder testen dan laat ik het jullie zoiezo het eerste weten op mijn man na dan hihi,

Maar verder heb ik geen zwangerschap kwaaltjes die er op moeten duide dat ik zwanger ben,maar ik heb ook nog geen ongesteldheidgevoel. Dusja wachten is balen he.

Zo meiden ik spreek jullie later wel weer kom straks nog wel ff kijken op mijn laptopje.

liefst,

Melanie

Rossia een hele fijne vakantie toegewenst nogmaals aan deze kant

liest Melanie ben er nu echt vandoor

Melanie, heel veel sterkte vandaag!

Beeldmuis, ik zou ook de langste cyclus aanhouden. Dat staat ook op de site van predictor. Hoop op glitters voor je!

Ellepel, ik neem geen testen mee op de wintersport. Slaap bij mijn ouders in 1 appartement en veel te bang dat iemand het ziet of merkt. Ik test dus indien niet ongesteld geworden pas als ik weer in Nederland ben, zaterdag 8 of zondag 9 maart. Niet alleen jullie, maar ook ikzelf zit dus in hele lange spanning en verleng mijn wachtperiode hahahaaha!

Oh het was beeldmuis die vroeg of ik op de wintersport ging testen. Ik vind het zo lastig dat je niet terug kan lezen wie wat geschreven heeft....

Melanie, sterkte vandaag!

En Rossia...ben je al aan het aftellen voorje vakantie?

Ik heb ook maar eens een banner gemaakt:

Hopelijk werkt het zo...

geeft niks hoor rossia ! ik vind het ook best wel verwarrend dat je niet terug kunt lezen

De testen die ik heb gekocht kun je 4 dagen voor die tijd mee testen dus extra gevoelig
ik heb bij mijn zoontje 4 dagen voor mijn nod positief getest met een cleareblue en dat ik ook helemaal goed gekomen dus als ik nu zwanger ben waarom dan niet weer eerder testen begint hier echt te kriebelen

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan