eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

haaaaaaaiii

melanie heel veel sterkte vandaag!

rossia een heeellllleeeeee fijne vakantie!!!komt vast wel goed!!
lekker ff andere dingen aan je hoofd!

had net weer een vaag streepje. ei komt er aan! haha
ben er eigenlijk steeds minder mee bezig.. hebben jullie dat ook?
klussen nu wel weer meer,maar ben niet meer zo wanhopig als 2 maand geleden.
het voelt nu veel relaxter.snappen jullie?

judith vroeg naar hyves he?
weet niet of je melanie al hebt gevonden?daar sta ik ook wel bij onder de S.
sta samen met mijn man op foto,op onze trouwdag.
wij krabbelen nooit over deze zaken op hyves hoor!!~eigenlijk alleen ff om foto's te kijken..hihi kijken wie wie is!

nou ladies moet weer ant werk!!

doeiii xxxx

Hee ellepel,

Ik wilde nog even zeggen dat mijn vriend de afgelopen ronde niet zo te porren was voor het klussen, volgens mij was de druk wat te hoog. Ook denk ik dat mannen er anders mee omgaan. Dat de RD's waren gekomen zei mijn vriend, gelukkig, want dan hebben m'n ouders niks door als we bij ze langsgaan dit weekend (want dan kan ik gewoon een borreltje meedrinken). Terwijl ik alleen maar dacht, ik had het veel leuker gevonden om wel zwanger te zijn en NIET te drinken. En laat ze dan maar raden.

Ik heb me voorgenomen om de volgende ronde me minder op het kindje te richten en meer op de sexytime!!! Gewoon beetje lol maken werkt denk ik wel.

xx Madootje

Hoi meiden,

wederom een kort berichtje van mij, maar dit keer met een andere reden.
Mijn schoonvader is vanmorgen met de ambulance naar 't ziekenhuis gebracht, is alweer thuis, maar we zijn wel ff flink geschrokken. Weten nog niet wat 't geweest is, de neuroloog dacht een virus, maar 't kan evengoed een klein tia-tje geweest zijn?
En aangezien m'n vriend ieder moment thuis kan komen, wil ik dan niet achter de computer zitten. Dus ik schrijf, maar als hij binnenkomt, stop ik meteen.......

Morgen gaan we naar Gent, daar gaat mijn broertje vandaag z'n vriendin ten huwelijk vragen. We gaan er uiteraard van uit dat ze ja zegt en daarom heeft hij gevraagd of we met z'n allen (m'n ouders, m'n andere broer en wij) naar Gent willen komen. Haar ouders en broertje komen ook. We hebben dan een borrel en diner en overnachten met z'n allen in een hotel.
Na het etentje morgenavond wil ik dan gaan vertellen dat ik zwanger ben.
We gaan 't als een kadootje aanbieden aan m'n broertje en toekomstige schoonzusje. Ik heb een kaartje gemaakt met de tekst:
Houd het nog even geheim.......
want ik ben nog maar zo klein......(met een pijl naar een rijstkorrel die ik op het kaartje heb geplakt)
maar willen jullie mijn oom en tante zijn?!
dikke kus van jullie eerste neefje of nichtje.

Leuk toch?! Mijn andere broer krijgt het dan ook op die manier te horen (heb ik toch niet zo'n supergoed contact mee).
Mijn vader moet morgen een soort examen doen om chef te worden. Hij zit bij zo'n kookclub. Dus ervan uitgaande dat hij slaagt heb ik vandaag een schortje gekocht en een minibaksetje......kan die tzt met z'n kleinkind gaan kokkerellen.

Maar genoeg weer over mezelf.....hoe is het met de ladies?!
Vakantiegangers heeel veel plezier!!
En hoe gaat 't klussen Suus?!
De spannende tijden breken weer aan voor sommigen, is het niet?!
En Go hoe is het met jou?

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb volgende wk vrijdag weer een echo. Spannend, ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

Een heel fijn weekend!!
Liefs, Christine

Dag Dames,

Hoe gaat het met jullie hier weer lekker weekend en de RD weer verdwenen!
Mijn man heeft steeds al weer zin om te klussen. Hij ging zelfs uirekenen hoe de dagen waren zodat we de meeste keren konden klussen. Helaas lukt dat niet altijd, lang leven de vrachtwagenchaffeur!! Vroeg weg laat thuis of net als van de week een nachtje niet thuis!

Suus en Melani ik heb me bij jullie aangemeld op hyves! Zijn er nog meer met Hyves eigenlijk die zich bloot  (in de figuurlijke zin) willen geven?

Verder weer een prettig (klus)weekend!
Wij gaan weer naar mijn ouders en zaterdagmiddag naar mijn nichtje, want die wordt twee en dan bij mijn ouders logeren en zondag weer naar huis!! (ouders wonen in brabant en wij in zuid holland)

Rossia als je nog online komt fijne vakantieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

X Judith

hoi dames.

alweer genoeg geklets hier zie ik.. Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Onze officiele klusdagen zijn voorbij. Nu komen die heerlijke wacht weken weer.. En maar hopen dat ik me anders ga voelen dan anders..
Wil wel lekker misselijk zijn.. .zeg ik nu.. hahah..

Maar wat een leuke test prinses.. Christine.. Ik ga hem onthouden om evt. deze maand ook te gebruiken om mijn zusje en broertje te verrassen.

hee goed weekend allemaal en tot gauw..

Hey meiden..........................

Ben ik weer even, denk niet zo hele lange mail. Ben ontzettend moe en ontzettend veel pijn in mijn onderrug.............de hele dag, dag in dag uit.
Maar ja, wie zwanger wil zijn, moet er zeker heel veel voor over hebben.
Hopelijk zit alles in mij goed en horen we op de echo een mooi hartje.

Christina, leuk te weten hoe je nu in het echt heet............mijn man klaagde ook al met de volgende zin:   Toen je zwanger wilde worden, wilde je onderhand iedere dag en nu nooit meer........ik hoorde van jou dat jullie dit ook hebben.
Ik moet er nu ook niet aan denken, pijnlijke borsten, pijnlijke rug, moe en nog eens moe.
Maar het schijnt beter te worden na een paar maanden, had ik met de zwangerschap van Sven ook, maand 4 was weer een super maand.

Verder leuk te horen dat jullie elkaar via Hyves opzoeken.
Weet je hoe iedereen het er in het echt uitziet.

Voor de meiden die er lekker tussenuit gaan: Heeel veeeeelll plezier en geniet ervan!!!
Suus, succes met klussen, jouw ei zat eraan te komen als ik het niet mis had.

Alle andere meiden die ik ben vergeten, ik wilde jullie ook nog even allemaal bedanken voor jullie lieve mailtjes, tot nu toe nog geen bloedingen gehad.
Enne...........IK DENK OOK ECHT VEEL AAN JULLIE !!!

Liefs, Margot

Hola, ik heb ook niet veel te melden. Ben nog steeds een beetje katterig, dus ga lekker vroeg mn nestje in.

@madootje, fijn dat ik niet de enige ben. Moet er inderdaad niet zoveel mee bezig zijn, maar ja stiekem tel ik toch af naar de vruchtbare dagen en daarna de nOD. Hopelijk morgen succes en anders op naar ronde 4.

@ prinses, wat een leuk idee! Ontzettend veel plezier in Gent en hopelijk is het goed met je schoonpapa. En laat vrijdag even weten hoe je echo is geweest!

@ Go, goed te horen dat er geen bloeding meer is geweest.

Fijn weekend allemaal!

goedenavond!

zo net ff bankstel uitgekozen...
best moeilijk zeg! maar is gelukt!
morgen hele dag verven......ach is voor een goed doel he?
zit ons nu al tegen..blijkt dat er een tussenmuur heel erg scheef inzit.zo scheef dat als ik een schilderij wil ophangen,hij helemaal langs de muur schuurt,,\\
mooi balen dus,maandag direct aannemer bellen,hun moeten het maar oplossen en SNEL graag!
maar goed.,
prinses wat een superleuk idee zeg!! kijk zo kunnen wij mooi nog wat ideen op doen he?
en idd schrikken van je schoonvader zeg! gaat nu weer beter?veeeeeeeeel plezier morgen in gent! is een leuke stad trouwens.
he go als je hyves hebt kun je zo bij ons kijken he?of uitnodigen  ik doe geen krabbels,als ik wat stuur doe ik het prive..maar fijn dat alles nu lekker gaat muv de rugpijn.maar goed dat heb je er wel voor over he?

judith heb ook ff op jouw hyves gekeken!
jij bent tandartsassistente?leuk ja!!!!
onze prinses is mondhygieniste en ik heb geleerd voor tandartsassistente!(doe er niks mee sta in een winkel!!)hihi heeeel wat anders duzz..en ook al getrouwd leuk hoor! \

nou de NOD's komen er weer aan!! spannend weer! was een poosje rustig he?met nod's. volgende weeek weer glitters opvangen!!

nou meiden wens jullie alvast een goed weekend!

heel veel liefs suus! x

Terug
Bovenaan