eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Lieve lieve meiden,

Ik ga jullie bijna missen gewoon! Ik beloof na de vakantie gelijk melding te doen van eventuele glitters.

Prinses, mijn temp was vanavond 37,6. Relatief hoog dacht ik zo. Laat het maar een goede voorbode zijn, was bij jou ook he! Lief gedichtje trouwens en heel veel plezier in Gent.

Suus, onwijs succes met klussen (both ways)

Judith en andere meiden, ik beloof na de vakantie jullie hyves ook even op te snorren.

NOD-ers met mij. Heel veel succes deze week!
Ei-ers Go Go Go!

Go, duim dat de bloedingen niet meer terugkomen.

Lieve meiden heel veel succes deze week. Ik ga nu echt een aantal uurtjes slaap halen voor de reis!

Liefs Rossia!!

heeeee rossia

ook nog hier?

hele fijne en goede reis he?
lekker gaan genieten!! en niet ongesteld worden!!!

spannend!

xx

Goedemiddag meiden,

Hoe gaat het met jullie weer veel leeswerk hier vandaar dat ik ff over gisteren mail.
Gaan daalijk iets leuks doen met de familie afleiding zoeken.

Gisteren was best wel heftig.De oom van mijn man had dus een wens en die
wens kregen we te horen toen we op de koffietafel zaten..

We moesten na de koffietafel naar mijn mans tante toe. Met haar heb ik best een goede band zijn komt van tilburg, en zegt altijd mijn limburgs meisje.
Maar trug te komen op mijn verhaal,  Toen kwam een van mijn mans tweelingneefjes   aan om mede te delen dat zijn nabestaande broers en zus met kids naar hun thuis moesten gaan.
Ik had al zoiets oke na een koffietafel ga je normaal immers naar huis.
Nou daar aangekomen, kregen we een pilsje vrouwtjes een wijntje in de handen gedrukt. Toen werd er bepaalde muziek opgezet die mijn oom had uitgezocht.
Hem zijn wens was dus ook mocht hij overlijden dan wou hij een feestje met muziek   daarna kregen we koud buffet, soep, en als afloop stuk vla met koffie en thee.

Nu vond/en vind ik dat nog steeds allemaal raar, of zijn mijn hormonen soms op hol.
Ik heb ook maar een glaasje wijn gedronken daarna niet meer omdat ik niet weet ik of zwanger ben.

Nou rond een uurtje of 20.00 zijn we naar huis toe gegaan,
mijn mannetje heeft de hele dag alleen maar liggen huilen, toen we bij zijn ooms huis aankwamen was hij ook hele maal verslagen wat zijn wens was en wat er gebeuren ging. Dus ben tussendoor een paar keer met hem gaan wandelen.

Thuis lekker gaan douchen ik was nog niet moe bleef ff bij schoonouders zitten.
Na tien minuten dacht ik ga toch ff kijken bij hem. Toen lag hij te snikken als een klein kind bah vond ik zo raar zo heb ik mijn mannetje nog nooit gezien,dacht nooit
dat hij ook zo gevoelig kon zijn.Hij is normaal altijd een harde jongen die zijn gevoel niet zo laat kennen.Ik heb me dan ook proberen groot te houden voor hem omdat ik hem toch goed tot steun moest zijn
Hij zegt vanmorgen tegen mijn schat onze band is nu nog sterker geworden. En hebben we een lekkeren sexparty gehad ouders waren toch weg.Kussen onder mijn bilen gelegt.

ZO meiden sorry voor  mijn lang verhaal maar deed me wel ff goed om van me af te schrijven

Tot straks misschien

Liefst Melanie

He Melanie,

wat een dag voor jou gisteren, hmmm zie nu dat het al over twaalfen is dus eergisteren. Op zich wel mooi om een borrel te houden, maar kan me goed voorstellen dat t heel dubbel is. Heb het 2 jaar geleden ook meegemaakt en eigenlijk was het de leukste borrel die ik in tijden had meegemaakt. Begon uiteraard heel droevig en buikpijn enzo en eindigde vrolijk met een traan en iets teveel alcohol, maar precies zoasl de overledene gewild had.

Krijg je al kriebels? Heb je verschijnselen? Maandag je NOD toch? Wanneer ga je testen? Nou, zou mooi voor jou en je man zijn als er weer eens iets moois/vrolijks gebeurt.

Jij ook fijn weekend! Liefs, El

Goede morgen damens,

Hoest hier word wel steeds rustiger hier of ligt dat aan mij?
Wij gaan vanavond weer richting het zuiden.

Ik voel me nog steeds  kiplekker morgen is mijn nod spannend he?
Denk dat ik woendag/donderdag ga testen als ik nog niet ongesteld ben.
Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik zwanger ben.

Spreek jullie weer,

Lieft Melanie

goedemorgen dames !

nou ik hoe hier geen test meer te doen vanochtend zijn de duivels Te vroeg doorgekomen
dus ik ga op voor ronde 3 ik moet nog wel even mijn cylus opnieuw berekenen voor dat ik mijn volgende nod weet maar die komt er dus.

Veel liefs Marije

NOD's!!!!!!!!!!!

Melanie               03-03       2e ronde       1e kindje
Rossia                  04-03       3e ronde       1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD)
Monatoetje     12-03        4e ronde       1e kindje (cyclus van 28 dagen.)
Aline                     13-03         3e ronde       3e kindje
Ellepel                 15-03        3e ronde       1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                     17-03          3e ronde       1e kindje
Judith                     25-03        4e ronde       1e kindje (ga toch uit van 28 dagen)
Madootje         29-03     3e ronde       1e kindje (ga maar ff uit van 30 dg)
Marije                                            3e ronde        2e kindje (moet nog ff rekekenen)

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008
Go                        2e kindje uitgerekent op : 28 oktober 2008 (10 Maart echo)

He getver, balen zeg! Maar is het geen innestellingsbloeding?

Wat onhandig he, dat je cyclus niet regelmatig is. Vroeger was dat bij mij wel zo, kon er echt de klok op gelijk zetten.

Ben je na jouw 1e kindje aan de pil gegaan?

Terug
Bovenaan