eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hallo

ik heb helemaal niet aan een innestelingsbloeding gedacht maar dat komt misschien ook omdat het helder rood was en het er behoorlijk uit drupte (sorry voor de details)
maar ja heb gisteravond ook sex gehad dus in combinatie met die drupperlij die je daar van krijgt zou het er erger uit hebben kunnen zien. tjonge......

ik was voor de geboorte van mijn zoontje aan de prikpil ben toen gestopt omdat ik heel erg last had van stemmingswisselingen door de hormonen, heb toen nuvaring gehad en daarna zwanger geraakt. ik kon voor mijn zwangerschap altijd de klok er op zetten.

na mijn zwangerschap wist ik wel de dag maar kon er niet meer de klok op zetten. ben toen eerst weer aan de nuvaring gegaan maar uiteindelijk vorig jaar weer over gegaan op de gewone pil omdat ik me daar toch lekkerder bij voelde

Veel liefs Marije

Hallo dames.

hoe is het hier. Las dat er iemand ongi was geworden. Balen en idd dan te vroeg. Heb ik nu ook drie keer gehad. Eerst cyclus van 32 dagen daarna 30 en toe 28 en nu.... Dat is nog de vroeg. Ik hoop dat ik nu niet ongi ga worden en dat ik heerlijk zwanger ben.

Ik voel me kiplekker. Maar moet nog een hele week wachten. Maar goed dat we weer gaan werken.. Kan ik de gedachten ergens anders bij houden.
Ik houd het kort vandaag. Eigelijk niks zinnigs te melden.. Nog fijne avond allemaal.. En houd ons op de hoogte rondom de NOD...

Willen nog meer glitters zien..
Liefs mij

NOD's!!!!!!!!!!!

Melanie               03-03       2e ronde       1e kindje
Rossia                  04-03       3e ronde       1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD)
Monatoetje     12-03        4e ronde       1e kindje (cyclus van 28 dagen.)
Aline                     13-03         3e ronde       3e kindje
Ellepel                 15-03        3e ronde       1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                     17-03          3e ronde       1e kindje
Judith                     25-03        4e ronde       1e kindje (ga toch uit van 28 dagen)
Madootje         29-03     3e ronde       1e kindje (ga maar ff uit van 30 dg)
Marije                    30-03        3e ronde        2e kindje (ga maar uit van 28dgn)

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008
Go                        2e kindje uitgerekent op : 28 oktober 2008 (10 Maart echo)

ben toch echt ongesteld heb al meerdere malen tampon moeten verwisselen dus is geen innestelings bloeding.

ik heb maar 28 dagen gerekent dan val ik nog net in deze maand phhh baal er best wel van maar liever onverwacht te vroeg ongesteld dan negatieve testen en 5 dagen overtijd we gaan gewoon voor de volgende maand.

Veel liefs Marije

Hai Marije,

tja, dat klinkt niet als innestellingsbloeding. Jammer hoor! En inderdaad lastig om je volgende uit te rekenen. Ik zit in ronde  3, mn 1e cyclus was 26 dagen en 2e 33 dagen. Ik ga deze ronde ook uit van mn 33 dagen, maar kan dus net zo goed eerder of juist later komen.

Dus ja, je kunt maar beter paar dagen te vroeg de RD verwelkomen dan negatief testen en maar hopen en hopen en teleurgesteld raken. Wat een gedoe toch he dat zwanger raken ;-)

Maar voordeel van kortere cyclus...dat je dus weer sneller mag oefenen, hopen en testen. Mijne duurt bijna een week langer.

Ik  hou deze maand voor het eerst temp bij, gewoon om achteraf te kijken hoe die verlopen is. Ook probeer ik naar slijm te kijken, sorry voor de details . Ben overigens begonnen op dag voordat ik ongesteld werd en had toen 37,2..best hoog maar dus niet zwanger. En de hele cylus schommel ik tussen de 36,5 en 36,9. Dus volgens mij heb ik niks aan deze achteraf methode, maar goed we zullen zien ;-)

Nou lieve meiden, ik ben moe van hele dag van hot naar her te rijden dus ga me voorbereiden op heerlijk nachtje slapen en bijna vakantie!

Dikke kus, El

p.s.: Suus...waar ben je? Druk met t huis? Is de aannemer al weer gekomen voor dat probleem of komt ie morgen pas?

En Prinses...was het een geslaagd weekend? Hoe reageerde je fam?

Goede morgen allemaal,

Beeldmuis het is idd balen dat je ongesteld bent geworden.

Vandaag is mijn nod dag dus ik ben benieuwd heb wel een gevoel dat ik ongi moet gaan worden dus hoop het niet.zodra ik iets weet laat ik het  jullie weten.

erder zijn we gewoon weer lekker thuis heerlijk in mijn eigen huisje weer.

Liefst Melanie

goedemorgen dames

ik hoop voor je dat je zwanger bent we kunnen hier wel weer wat glitters gebruiken !

mijn menstruatie lijkt af te nemen dus heb nu maar even een maandverbandje er bij gepakt om te kijken hoe de schade is dan. ik vind dit een aparte menstruatie ik heb hem helemaal niet aan zien komen. normaal gesproken voel ik me een paar dagen daar voor al niet lekker buikpijn  vervelend spierpijnen en nu af en toe een beetje buikpijn maar daar houd het ook mee op tis echt raar maar ja ik ze op naar de volgende maand  ! maar dan wil ik toch echt wel zwanger zijn hoor :p ik wil mijn nod niet vlak voor of op mijn verjaardag daar heb ik echt geen zin in ! en kom ook steeds dichter bij de verjaardag van mijn zoontje en ik vind het niet zo leuk voor ze als hun verjaardagen erg dicht bij elkaar in de buurt zouden zitten maar goed we zullen het zien.

Veel liefs Marije  

halloooo!

ik ben er nog hoor!
behoorlijk druk met het huis....
pffff valt me best tegen!gister hele zolder gesaust!!!@$@@#@!$werk..
nu al spierpijn!!! haha
en wat die muur betreft... jeetje zijn nu heen en weer aan t bellen en mailen..
worden beetje afgescheept,maar zo werkt t niet he??dus we zullen zien!
maar dit geeft echt afleiding , klussen gelukkig ook nog op de andere manier!
mijn mannetje ziet er gelukkig de lol nog van in! en wat mijn ei betreft...nog niet gevonden..steeds een heel vaag streepje.moet straks weer een test doen. voel wel steeds een steekje links onder in mijn buik. gewoon blijven klussen!!!
of kan t zijn dat ik m net mis loop op die test?
iemand meer ervaring ermee??

beeldmuis wat ben je weer vroeg ongie ja!!maar wat je zegt,beter om 5 dgn in spanning af te wachten..en dan nog een keer ongie worden,maar toch wel balen he?
melanie!!!!!! spannend hoor!! hoop t echt voor je! een keer een goed nieuws bericht!!
verder al iemand zijn nod? nu nog wachten op rossia!!die zit lekker in de sneeuw!!

zoooooo gooi net ff mijn koffie om zeg!!! liep allemaal onder de laptop...
hij doet t nog... gelukkig.. kijken of ie t straks ook nog doet!! jeetje ben ook zo'n kluns soms!!!!

prinses hoe was je weekend!? vast helemaal super!

nou meiden stop er weer mee! ben dus iets minder hier te vinden,maar denk wel aan jullie hoor!

alle liefs suus xx

oja.., en als ik er een hele poos niet ben heeft de laptop het begeven......

Terug
Bovenaan